برنامه‌های هوش مصنوعی مولد جدید الکسا به شما کمک می‌کنند تولیدکننده بعدی برنده جایزه گرمی شوید

هوش مصنوعی در بسیاری از بزرگ‌ترین اعلان‌های امسال پیشرو بوده است CES 2024 نمایشگاه فناوری در لاس وگاس، و آمازون در میان بسیاری از برندهای فناوری است که از برنامه هایی برای ادغام هوش مصنوعی در محصولات و خدمات خود پرده برداری کرده است. مرحله بعدی آن؟ تجربیات مولد الکسا AI.

آمازون از اشتراک گذاری برنامه های هوش مصنوعی خود برای الکسا خجالتی نبوده است. در طول آن رویداد دستگاه سپتامبر ۲۰۲۳ اعلام کرد که الکسا یک مدل زبان بزرگ جدید (LLM) در کنار ابزارهای جدید دریافت خواهد کرد تا توسعه‌دهندگان بتوانند تجربه‌های مکالمه‌ای را با هوش مصنوعی مولد آسان‌تر کنند.

اکنون، آمازون اولین برنامه‌های هوش مصنوعی ساخته‌شده توسط توسعه‌دهندگان را به دستیار صوتی می‌آورد تا از LLM ارتقا یافته الکسا استفاده کند و تجربه کاربر را بهبود ببخشد، و می‌توانید از همین حالا استفاده از ویژگی‌های جدید را شروع کنید. برنامه های جدید هوش مصنوعی را می توان از طریق فروشگاه مهارت آمازون الکسا دانلود کرد.

اولین مورد، چت ربات Character.ai است که عنصری از بازیگوشی را به دستیار صوتی اضافه می کند. Character.ai به شما این امکان را می دهد که با لیست طولانی شخصیت ها و شخصیت ها گفتگو کنید، اطلاعات کسب کنید یا فقط برای سرگرمی.

برنامه‌های هوش مصنوعی مولد جدید الکسا به شما کمک می‌کنند تولیدکننده بعدی برنده جایزه گرمی شوید

(اعتبار تصویر: character.ai)

برای مثال، ممکن است بخواهید با یک مربی شخصی گپ الهام‌بخشی داشته باشید، یا پیشنهادات کتاب را از کتاب‌خوان تعیین‌شده هوش مصنوعی، کتابدار لیندا، دریافت کنید. اگر در حال و هوای یک گفتگوی فکری هستید، Character.ai می‌تواند نسخه‌های هوش مصنوعی شخصیت‌های تاریخی مانند ویلیام شکسپیر و سقراط را تولید کند.

علاوه بر سرگرمی ربات چت، هوش مصنوعی قرار است نحوه ارتباط شما با موسیقی را از طریق الکسا بهبود بخشد. با همکاری نرم افزار Splash با هوش مصنوعی، می توانید آهنگ های سفارشی را با استفاده از صدای خود و اسلحه برای جایزه گرمی بعدی ضبط کنید. برای استفاده از آن در دستگاه اکو، فقط بگویید «Alexa, open Splash Music».

از آنجا، می‌توانید مهارت‌های تولید موسیقی خود را برای ساختن آهنگ‌ها آزمایش کنید، ژانرهای پاپ، راک، الکترونیک، و ژانرهای بی‌شماری دیگر را آزمایش کنید – به عنوان مثال می‌توانید بگویید «الکسا، یک آهنگ کلاسیک راک ایندی را خلق کن». می‌توانید به آهنگ تولید شده خود متن آهنگ اضافه کنید و آواز بخوانید، و حتی از الکسا بخواهید که یک لینک تلفن همراه ارسال کند تا بتوانید آهنگ‌های خود را دانلود کنید.

وقتی سعی نمی‌کنید تولیدکننده موسیقی داغ بعدی شوید، می‌توانید با بازی صوتی جدید هوش مصنوعی الکسا کمی استراحت کنید. توسعه دهندگان Volley، سازنده بازی های صوتی هوش مصنوعی، با آمازون همکاری کرده اند تا یک مهارت سرگرم کننده الکسای دیگر را به دستگاه های Echo شما به نام «۲۰ سؤال Volley» بیاورند.

این یک نسخه از بازی کلاسیک است که در آن شما باید با پرسیدن سؤالاتی که آنها با بله یا خیر پاسخ می دهند، حدس بزنید که چه کسی یا چه کسی است. به گفته مکس چایلد، مدیر اجرایی Volley، ادغام الکسای Volley یک اصلاح مدرن است که “یک نقطه عطف بزرگ در بازی را نشان می دهد”.

برای شروع باید بگویید «Alexa, open Volley Games». بازی اجازه می دهد تا یک مکالمه طبیعی بین شما و AI Riddlemaster جریان یابد. برای بازی، شما به سادگی سؤالاتی مانند “آیا حیوان است؟” و دستیار صوتی پاسخ بله یا خیر می دهد و حتی اگر گیر کردید به شما نکاتی را ارائه می دهد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/home/smart-home-hubs/alexas-new-generative-ai-apps-you-help-could-become-the-next-grammy-award-winning-producer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *