Monokei Systems ممکن است صفحه کلید لوکس و کم حاشیه ای باشد که من در جستجوی آن بودم

برای جامعه کیبوردهای مکانیکی توهینی وجود ندارد، اما من عاشق تنظیمات سنتی با کلیدهای بلند نیستم. اما وقتی نوبت به گزینه‌های با کیفیت بالا می‌رسد، انتخاب‌ها کم است. بهترین گزینه های شناخته شده لاجیتک هستند خط مکانیکی MXبه همراه ورودی های اخیر از افرادی مانند Keychron، نوفی و لوفری. اما هیچ یک از آنها کاملاً به نقطه برخورد نکردند. اما در CES 2024 در لاس وگاس، ممکن است آنچه را که در آن جستجو می کردم، پیدا کرده باشم سیستم های مونوکی.

سیستم‌ها با چیدمان ۷۵ درصدی و در رنگ‌های نقره‌ای کوپرتینو یا استکهلم نایت در دسترس هستند، طراحی مینیمالیستی فوق‌العاده‌ای دارد که به همان اندازه با مک یا متصل به یک دکل بازی زیبا به نظر می‌رسد. و به لطف پشتیبانی از هر دو بلوتوث ۵٫۱ و دانگل بی سیم اختصاصی ۲٫۴ گیگاهرتزی، جفت کردن آن با هر سیستم عاملی که ترجیح می دهید باید آسان باشد (سیستم ها با macOS، iOS، Windows و Android سازگار هستند). صفحه کلید سنگین تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. صفحه بالایی آلومینیومی سنگین و داخل آن یک باتری ۷۶۰ میلی آمپر ساعتی است.

سیستم Magnet Mount آن به شما امکان می دهد قاب های بالا یا پایین را برای صفحات تزئینی بدون نیاز به بیرون کشیدن ابزار تغییر دهید. اگرچه من در به هم ریختن نمای آرام سیستم ها مردد هستم، مهم نیست که چقدر زیبا هستند خانواده جاسوس ایکس لهجه ها هستند.

اما تا زمانی که من واقعاً روی آن تایپ کردم فروخته شدم. به این دلیل است که علاوه بر کلاهک های سری ۲ جدید Monokei که دارای ساقه های سازگار با Cherry MX و گوش ماهی ملایم هستند، Kailh Choc V2 سوئیچ های استفاده شده در سیستم ها مانند یک رویا هستند. می‌توانید بین لمسی یا بی‌صداهای خطی که من امتحان کردم، که نرم‌ترین حرکت کلیدی را که روی یک صفحه‌کلید کم‌حجم از پیش ساخته‌شده احساس کرده‌ام، انتخاب کنید، به‌علاوه وزن محرک ۴۳gf تقریباً ایده‌آل است (حداقل برای من) . البته، اگر نوع دیگری از سوئیچ را ترجیح می دهید، PCB قابل تعویض گرم است، بنابراین می توانید با چیز دیگری تعویض کنید. اما حالات خوب به همین جا ختم نمی شود: به لطف سیستم واشر جوراب Monokei، کل برد تعادل خوبی بین استحکام و جهش ایجاد می کند.

تقریباً مثل کسی است که بدون اینکه به من بگوید، کیبورد ایده‌آل من را ساخته است، بنابراین وقتی در نمایشگاه CES در اعماق سالن G در ونیزی به آن برخورد کردم، احساس کردم گنجی مدفون را پیدا کردم. خوب به جز دو ویژگی که فکر می کنم Monokei از دست داده است، زیرا متأسفانه Systems نور پس زمینه ندارد و هیچ پایه قابل تنظیمی برای تغییر گام آن وجود ندارد.

اکنون، باید اعتراف کنم که هنوز در اوایل سفر من برای یافتن صفحه کلید کم مشخصات نهایی است. من فقط حدود نیم دوجین را در سال گذشته یا بیشتر آزمایش کرده‌ام، اما Systems بلافاصله به جلوی بسته پریده است. این فقط یک صفحه کلید ساده و به سبک چیکلت است که واقعاً به خوبی انجام شده است. و با قیمت ۱۸۹ دلار، آخرین ساخته Monokei در واقع به نوعی مقرون به صرفه است، حداقل در مورد صفحه کلیدهای مکانیکی پیشرفته.

Monokei Systems به عنوان بخشی از خرید گروهی با تاریخ تحویل تخمینی در اواخر سه ماهه دوم ۲۰۲۴ در دسترس خواهد بود.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-monokei-systems-might-be-the-luxurious-low-profile-keyboard-ive-been-searching-for-ces-2024-183009793 ظاهر شد. .html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/the-monokei-systems-might-be-the-luxurious-low-profile-keyboard-ive-been-searching-for-ces-2024-183009793.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *