برنامه آزمایشی بسته Palworld اعلام شد، اما در مورد دریافت زودهنگام محتوا نیست

Pocketpair، توسعه دهنده پشت پرده موفقیت امسال Palworldبه دنبال بازیکنان برای شرکت در یک برنامه آزمایشی جدید است.

باکی، مدیر انجمن، با به اشتراک گذاشتن این خبر در سرور Palworld Discord، گفت که تیم محتوای جدیدی را آماده کرده است، اما قبل از اینکه پخش شود، استودیو می‌خواهد آن را به سرعت اجرا کند. این به این دلیل است که Pocketpair می‌تواند هر گونه باگ و موارد مشابه را قبل از انتشار در بازی شکار کند.


برنامه آزمایشی بسته Palworld اعلام شد، اما در مورد دریافت زودهنگام محتوا نیستجریان نقد PALWORLD – آیا Monster Hunter x Pokemon است؟


اگر هنوز قرار نیست Palworld را بازی کنید، اما کنجکاو هستید که ببینید در مورد آن چیست، در اینجا Zoe ما به آن چرخش می دهد.

باکی نوشت: «لطفاً توجه داشته باشید که محیط آزمایش برای ما برای یافتن و حذف باگ‌ها و مشکلات قبل از انتشار عمومی محتوا بسیار مهم است، بنابراین اگر فقط در صورت متعهد بودن به آزمایش ثبت‌نام کنید، سپاسگزار خواهیم بود.» برنامه آزمایشی “برای بازی رایگان یا تجربه محتوای جدید در اوایل در نظر گرفته نشده بود”.

اگر به نظر شما چیزی است که به آن علاقه دارید، می توانید فرم درخواست آزمایش Palworld را در اینجا پر کنید. این فرم بار دیگر تاکید می کند که هدف از این برنامه بهبود کیفیت بازی است. “قسمت های ناتمام” وجود خواهد داشت و آزمایش کنندگان نمی توانند بازی کامل را انجام دهند.

Palworld راه اندازی نسبتاً مهمی در دسترسی اولیه داشته است. همراه با برخی واقعا اعداد باپر در Steam که بیش از دو میلیون بازیکن همزمان را ثبت کردندمایکروسافت نیز اعلام کرد که آن را به دومین بازی مدیریت کرده است بزرگترین راه اندازی شخص ثالث در تاریخ Game Pass. به قول مت، فک من!


منبع: https://www.eurogamer.net/palworld-closed-testing-program-announced-but-its-not-about-getting-content-early?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *