مود Resident Evil 2 Remake به کنترل‌های وحشتناک دوربین ثابت و مخزن بازمی‌گردد

اگر امیدوار بودید یک تجربه کلاسیک بیشتر در Resident Evil 2 Remake داشته باشید، این ماد برای شماست.

ایجاد شده توسط alphaZomega و آپلود در NexusModsحالت RE2R Classic به طرفداران این امکان را می دهد که بازی را با زوایای ثابت دوربین و کنترل مخزن مانند سال ۱۹۹۸ اما زیباتر بازی کنند.

این بازسازی به‌ویژه از یک نمای دوربین روی شانه استفاده می‌کرد که توسط Resident Evil 4 اصلی رایج شده بود، اما برخی از طرفداران نسخه اصلی ممکن است دوربین ثابت آن را از دست داده باشند.


مود Resident Evil 2 Remake به کنترل‌های وحشتناک دوربین ثابت و مخزن بازمی‌گرددتریلر داستان Resident Evil 2 – Ada Wong Reveal – PS4، Xbox One، PC


تریلر داستان Resident Evil 2 – Ada Wong Reveal

این مد از ۱۷۰۰ دوربین ثابت استفاده می کند که با دقت در اطراف محیط های بازی قرار گرفته اند تا اطمینان حاصل شود که می توان آن را به طور کامل تکمیل کرد.

همچنین به کنترل‌های سبک تانک باز می‌گردد، که در اصل برای اطمینان از حس واضح جهت از طریق تغییر زوایای دوربین استفاده می‌شد. کنترل ها در گزینه های مود قابل تنظیم هستند.

ترفندهای دیگری نیز برای اطمینان از معتبر و قابل پخش بودن حالت انجام شده است، از جمله هدف گیری خودکار، مناظر لیزری برای همه سلاح ها، و تغییرات بصری برای فلاش زدن برخی موارد کمتر قابل مشاهده. همچنین ویژگی «خم کردن دوربین به دشمن» برای کمک به دشمنان خارج از صفحه وجود دارد.

علاوه بر این، ویرایشگر alphaZomega که برای ایجاد زوایای دوربین استفاده می‌شود، در منوی mod گنجانده شده است تا بازیکنان بتوانند بازی را به دلخواه خود تغییر دهند.

اگر از طرفداران اصلی نسخه اصلی باشید، همه چیز بسیار دیدنی به نظر می رسد. اسکرین شات های زیر را بررسی کنید.


Claire در حالت دوربین ثابت Resident Evil 2 Remake یک زامبی را در یک دفتر شلوغ هدف قرار می دهد.


لئون در حالت دوربین ثابت Resident Evil 2 Remake بر روی سرباز کلاه ایمنی در حال خونریزی ایستاده است


هدف کلر در مود دوربین ثابت Resident Evil 2 Remake رئیس جهش یافته در تاسیسات بیوتکنولوژی است.


Leon در مرکز بیوتکنولوژی در حالت دوربین ثابت Resident Evil 2 Remake ایستاده است

اعتبار تصویر: آلفازومگا

پخش‌کننده‌ها نیز از جمله از این حالت استفاده کرده‌اند سوزی شکارچی و اقامتگاه شیطان که هر دو بازی خود را به اشتراک گذاشته اند.

بازسازی کپکام از Resident Evil 2 در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و بسیار موفق بود – در واقع، این پرفروش ترین بازی در سری Resident Evil.


منبع: https://www.eurogamer.net/resident-evil-2-remake-mod-returns-to-creepy-fixed-camera-and-tank-controls?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *