برنامه بومی TikTok برای Vision Pro می آید

در حالی که برنامه هایی مانند یوتیوب و نتفلیکس (در حال حاضر) وجود ندارند، TikTok پخش کننده ای را راه اندازی کرده است که از ابتدا برای هدست جدید اپل دوباره طراحی شده است.

سرویس ویدیوی کوتاه فرم اعلام کرده است که هدست ویژن پرو اپل اکنون دارای یک برنامه بومی TikTok است.

این رابط برای هر کسی که از برنامه‌های سنتی iOS یا اندروید TikTok استفاده کرده است، با پخش‌کننده عمودی برای ویدیوها و همچنین دکمه‌هایی برای لایک کردن، نظر دادن، موارد دلخواه و اشتراک‌گذاری نسبتا آشنا به نظر می‌رسد. اما این شرکت از افزایش املاک صفحه نمایش ارائه شده توسط Vision Pro برای گسترش سایر عناصر رابط استفاده کرده است، نظرات و نمایه های سازنده را در یک صفحه در سمت راست نشان می دهد تا پخش کننده اصلی ویدیو را مبهم نکند.

تیک تاک ماه گذشته برنامه ویژن پرو خود را معرفی کرد، زمانی که احمد زهران، سرپرست محصول، نوشت که تیمش «کل تجربه TikTok را از ابتدا دوباره طراحی کرد“برای هدست.” در Vision Pro، امکان تماشای ویدیوهای TikTok در حالی که محیط واقعی شما هنوز قابل مشاهده است یا در یک مکان کاملا مجازی مانند سطح ماه وجود دارد، وجود دارد و همچنین در کنار سایر برنامه های هدست کار می کند.

ویدیوی TikTok در ویژن پرو با نظرات قابل مشاهده.
نظرات در سمت راست یک ویدیو نشان داده می شود.
تصویر: TikTok
ویدیوی TikTok با صفحه نمایه در سمت راست نشان داده شده است.
صفحات نمایه همچنین می توانند در کنار یک ویدیوی عمودی نشان داده شوند.
تصویر: TikTok
رابط جستجو برای برنامه TikTok Vision Pro.
جستجوی «TikTok» برای ویدیوهایی برای تماشا در TikTok.
تصویر: TikTok

پشتیبانی سرویس‌های پخش ویدیوی اصلی از سخت‌افزار جدید براق اپل متفاوت بوده است. در یک نقطه افراطی، دیزنی یک شریک کلیدی بوده است که توانایی پخش جریانی را ارائه می دهد فیلم های سه بعدی در ویژن پرو از طریق دیزنی پلاسو اپل نیز دارد حمایت اعلام کرد از شرکت هایی مانند Amazon Prime Video، Paramount Plus، Mubi و Discovery Plus.

در انتهای دیگر طیف، هر دو نتفلیکس و یوتیوب حتی اجازه نمی‌دهند برنامه‌های آی‌پد خود روی هدست در حالت سازگاری اجرا شوند و در عوض، کاربران را به تماشای سرویس‌هایشان راهنمایی کرده‌اند. از طریق مرورگر سافاری. اما یوتیوب که به طور فزاینده ای تلاش کرده تا از طریق سرویس YouTube Shorts با TikTok رقابت کند، اخیراً تأیید کرده است که یک برنامه Vision Pro در نقشه راه خود.


منبع: https://www.theverge.com/2024/2/15/24073674/tiktok-apple-vision-pro-app-launched

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *