برنامه جدید Astropad ‘Slate’ به شما امکان می دهد مک خود را با iPad و Apple Pencil خود کنترل کنید

پس از چندین ماه از تست بتاآستروپاد امروز به طور رسمی راه اندازی می شود تخته سنگ آستروپاد برنامه برای آی پد. Slate یک آی‌پد را به یک ترک‌پد بزرگ برای مک تبدیل می‌کند مداد سیب کنترل.

برنامه جدید Astropad ‘Slate’ به شما امکان می دهد مک خود را با iPad و Apple Pencil خود کنترل کنید
با Slate، می توانید از iPad و Apple Pencil برای انجام چندین کار مفید استفاده کنید. Apple Pencil به عنوان مکان نما برای کنترل ماوس دسکتاپ عمل می کند و یک ضربه روی صفحه به عنوان یک کلیک استفاده می شود.

وقتی در iPad می نویسید، در مک به متن تایپ شده ترجمه می شود و حرکات دو انگشتی برای اعمالی مانند پیمایش و زوم وجود دارد. اگر iPad جدیدتری دارید که از شناور اپل پنسیل پشتیبانی می کند، می توانید از حرکات شناور استفاده کنید. برای آیپدهای قدیمی، Astropad یک گزینه شناور شبیه سازی شده اضافه کرده است.

در برنامه‌های Mac که از طراحی، طراحی و سایر کارهای خلاقانه پشتیبانی می‌کنند، می‌توانید از iPad به عنوان تبلت طراحی استفاده کنید. این اساسا به عنوان یک رابط بدون صفحه برای طراحی، با تمرکز بر مک عمل می کند.

برای استفاده از Astropad Slate به یک آیپد با iPadOS 15 یا جدیدتر و یک مک با سیستم عامل macOS 11 یا بالاتر نیاز دارید. دستگاه ها را می توان از طریق Wi-Fi، شبکه Peer-to-Peer یا کابل USB مناسب متصل کرد.

این برنامه Astropad Slate قیمت آن ۱۹٫۹۹ دلار است و می توانید از این سایت خریداری کنید اپ استور. [Direct Link]

برچسب ها: آستروپاد


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/15/astropad-slate-app/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *