برنامه های chatbot govee چراغ های هوشمند شما برای شما

در CES 2024، گووی نه تنها یک کیت جعبه همگام سازی AI ، Neon Rope Light 2 را فاش کرد و از آنجا که سال ۲۰۲۴ است ، حتی یک چت بابات اختصاصی نیز وجود دارد. در حالی که برای آزمایش در CES Unveiled، رویداد پیش‌نمایش رسانه‌ای که دو روز قبل از افتتاح نمایشگاه CES برگزار می‌شود، در دسترس نبود، ربات نورپردازی هوش مصنوعی Govee در نهایت به برنامه گوشی‌های هوشمند این شرکت اضافه می‌شود، جایی که ظاهراً می‌توانید آن را در تولید با استفاده از ورودی های زبان طبیعی ، a la chatgpt.

همانطور که در ویدیوی مفهومی Govee می بینید، ظاهراً طرح های نورپردازی را منبع می کند و آنها را به چراغ های Govee شما منتقل می کند، چه نقاط نورانی، نوارها یا هر چیز دیگری. در یکی از نمونه‌های ویدیوی Govee، یک کاربر برای چراغ‌ها و نورافکن‌های بیرونی خود یک «افکت نورپردازی الهام‌گرفته از خانه رویایی باربی» را درخواست کرد که سپس بین سایه‌های مختلف داغ، پودری و صورتی دیگر موج می‌زند.

البته، برای دستیابی به چشم‌اندازهای روشنایی هوشمند بزرگ‌تر، به نوارهای روشنایی بیشتری نیاز دارید، و Govee مایل است با نسل دوم Neon Rope Light 2 خود را ملزم کند. یک سخنگوی توضیح داد که اکنون انتقال نورهای نرم‌تر و گیره‌های خمشی ارتقا یافته را ارائه خواهد داد. از یک ماده حتی انعطاف پذیر تر ساخته شده است ، که باید در اطراف مبلمان ، گوشه ها و حتی به شکل شکل آسانتر باشد.

برنامه های chatbot govee چراغ های هوشمند شما برای شما
Engadget

همچنین می توانید اثرات روشنایی طناب نئون را نیز راحت تر سفارشی کنید. اپلیکیشن Govee می‌تواند با استفاده از دوربین گوشی هوشمند و تشخیص شکل، جلوه‌های روشنایی را در بخش‌های مختلف اعمال کند، امیدواریم که روشنایی هوشمند شما را بهتر برانگیزد. چشم انداز. Neon Rope Light 2 هنگام راه اندازی در نیمه اول سال ۲۰۲۴ نیز سازگار با ماده خواهد بود.

در نهایت، AI Sync Box Kit 2 با HDMI 2.1 سازگار خواهد بود و پس از بازخورد کاربران خود در مورد اولین کیت Govee، از وضوح تصویر تا ۸K و خروجی ویدیو (با جلوه های نوری مشابه) در ۴K در ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند. Govee می گوید فناوری جدید تشخیص AI Cogniglow AI به طور خودکار جلوه های روشنایی متناسب را برای بازی های سازگار فعال می کند. یک مثال “شکوفه” آبی است که یک شخصیت در آن بهبود می یابد Apex Legends. حتی اگر می خواهید پیچ ​​و تاب های روشنایی ظریف تری داشته باشید ، حتی می توانید این جلوه های هوش مصنوعی را شخصی سازی کنید. به روزرسانی سازگار با موضوع نیز در اواخر سال جاری روی جعبه Sync قرار خواهد گرفت.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/govees-ai-chatbot-programs-your-smart-lights-for-you-030217383.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/govees-ai-chatbot-programs-your-smart-lights-for-you-030217383.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *