برنامه Apple Vision Pro زوم به افراد اجازه می دهد حالات چهره شما را از طریق یک آواتار ببینند

Apple Vision Pro در ابتدا برخی از برنامه های اصلی اصلی را از دست خواهد داد، از جمله ، . یکی از برنامه های قابل توجه که کاربران هدست واقعیت مختلط زمانی به آن دسترسی خواهند داشت Zoom است که از ویژگی Persona Vision Pro پشتیبانی می کند.

کاربران Vision Pro می توانند نسخه های دیجیتالی خود را ایجاد کنند. اگر Persona گفته‌اید، دیگرانی که در تماس زوم یا فیس‌تایم هستند، می‌توانند حالات چهره و حرکات دست شما را از طریق آواتار شما ببینند. بنابراین، در حالی که ممکن است از یک وب کم سنتی استفاده نکنید، افراد دیگر ممکن است متوجه شوند که شخصیت شما در یکی از شوخی‌های بد رئیستان به هم می‌خورد.

تجربه فضایی برنامه می تواند باشد "به اندازه عالی،" بنابراین نباید به نظر برسد که شما کیلومترها از Persona شخصی دور هستید. اگرچه کاربران Vision Pro به عنوان یک Persona نشان داده می شوند (اگر بخواهند باشند)، کسانی که از دستگاه های دیگر به تماس می پیوندند به عنوان یک کاشی شناور نشان داده می شوند.

Zoom یکی از اولین برنامه های شخص ثالث اصلی خواهد بود که از این فناوری استفاده می کند. اپل گفت که تیم های مایکروسافت و سیسکو وبکس نیز در این جشن شرکت می کنند. این شرکت ادعا می کند که راه اندازی یک Persona با Vision Pro فقط چند دقیقه طول می کشد.

ویژگی‌های بیشتری در بهار امسال به اپلیکیشن Zoom اضافه می‌شود. شما می‌توانید فایل‌های شی سه‌بعدی را به اشتراک بگذارید و آن‌ها را در فضای مجازی از طریق Vision Pro مشاهده کنید. چت تیمی نیز مانند ابزاری به نام پین کردن در دنیای واقعی، به اپلیکیشن می آید. Zoom می گوید می توانید از این برای پین کردن پنج شرکت کننده جلسه در هر نقطه از فضای مجازی استفاده کنید و گزینه حذف پس زمینه آنها را داشته باشید. این شرکت پیشنهاد می کند که این به کاربران Vision Pro کمک خواهد کرد "احساس ارتباط بیشتری با افراد حاضر در جلسه داشته باشید."

اگرچه Zoom ممکن است هیجان‌انگیزترین برنامه برای کسانی نباشد که Vision Pro را عمدتاً برای اهداف سرگرمی انتخاب می‌کنند، جالب است بدانید که شرکت‌های شخص ثالث شروع به انجام چه کارهایی با این فناوری کرده‌اند. تماس زوم ممکن است تفاوت زیادی با یک گفتگوی FaceTime خارج از دروازه نداشته باشد، اما افزودن ویژگی‌هایی مانند اشتراک‌گذاری اشیاء سه بعدی می‌تواند آن را به چشم‌اندازی جذاب‌تر برای استفاده در واقعیت ترکیبی تبدیل کند.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/zooms-apple-vision-pro-app-will-let-people-see-your-facial-expressions-via-an-avatar-184536273.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/zooms-apple-vision-pro-app-will-let-people-see-your-facial-expressions-via-an-avatar-184536273.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *