ارجاع کد tvOS 17.4 Mysterious homeOS

کد کشف شده توسط MacRumors در اولین نسخه بتا tvOS 17.4 نشان می دهد که کار اپل بر روی “homeOS” در پشت صحنه ادامه دارد.

ارجاع کد tvOS 17.4 Mysterious homeOS
در ژوئن ۲۰۲۱، اپل دو آگهی شغلی را فهرست کرده است که به homeOS اشاره کرد، اما زمانی که مورد توجه رسانه ها قرار گرفت این عبارت را حذف کرد. از آن زمان تاکنون هیچ نشانه‌ای از homeOS ندیده‌ایم، به جز اولین نسخه بتا tvOS 17.4.

اپل ۲۰۱۸ هوم پاد زمانی که iOS 11 راه اندازی شد نسخه اصلاح شده ای را اجرا کرد، اما اپل با انتشار نرم افزار HomePod 13.4 به استفاده از پلتفرم tvOS برای HomePod روی آورد. به عنوان بخشی از تلاش خود برای توسعه حضور گسترده در خانه های هوشمند، اپل در نهایت می تواند نرم افزار tvOS و HomePod را در آینده ترکیب کند و احتمالاً آن را به عنوان homeOS تغییر نام دهد.

اپل به طور فعال در حال کار بر روی یک صفحه نمایش خانه هوشمند جدید است که با Echo Show، Meta Portal و Google Nest Hub رقابت خواهد کرد. بلومبرگ مارک گورمن. گفته می شود صفحه نمایش خانه هوشمند دارای طراحی شبیه آی پد و دوربینی برای آن است زمان رویارویی تماس می گیرد و احتمالاً به این منظور است که روی دیوار نصب می شود و به عنوان یک کنسول مرکزی برای محصولات خانه هوشمند عمل می کند. این دستگاه همچنین می‌تواند دارای بلندگوهایی شبیه به هوم پاد باشد و اگر محصول عرضه شود، می‌تواند بخشی از مجموعه هوم پاد اپل باشد.

همچنین شایعاتی در مورد نسخه نسل بعدی این گوشی منتشر شده است هوم پاد با نمایشگر در بالای دستگاه، و این محصول می تواند در اوایل سال ۲۰۲۴ وارد بازار شود. homeOS می تواند به هاب خانه مانند iPad در حال کار یا HomePod با صفحه نمایش اشاره کند، اما این امکان وجود دارد که هیچ کدام از این دو نباشد. اینها.

یک ویژگی SharePlay برای HomePod اضافه شده در tvOS 17.4 beta 1 اشاره های بیشتری به کار اپل بر روی هوم پاد با صفحه نمایش دارد. به روز رسانی یک کد QR به آن اضافه می کند اپل موزیک برنامه روی تلویزیون، که می تواند توسط دیگران اسکن شود تا یک جلسه SharePlay درست روی دستگاه شروع شود. یک هوم پاد با نمایشگر می تواند عملکرد مشابهی داشته باشد.

انتظار می‌رود tvOS 17.4 در ماه مارس در کنار iOS 17.4 عرضه عمومی شود و زمان آن نزدیک به زمانی است که اپل گاهی یک رویداد بهاری برگزار می‌کند. ما شایعاتی از یک را شنیده ایم آی پد به‌روزرسانی در اواخر مارس ارائه می‌شود، بنابراین با توجه به ذکر homeOS در tvOS 17.4 و رویداد احتمالی آینده، ممکن است زمان زیادی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه‌های homeOS اپل منتظر نمانیم.

جمع بندی های مرتبط: هوم پاد
راهنمای خریدار: هوم پاد (اکنون بخرید)


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/29/tvos-17-4-homeos-mention/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *