برنامه Juno YouTube برای Vision Pro در اولین به‌روزرسانی ویژگی‌های جدیدی به دست می‌آورد

جونو، توسعه دهنده کریستین سلیگبرنامه YouTube برای Apple Vision Pro، اولین به روز رسانی خود را از زمان راه اندازی دریافت کرده است اوایل این ماهمعرفی چندین ویژگی درخواستی کاربر مانند توانایی انتخاب کیفیت ویدیو.

برنامه Juno YouTube برای Vision Pro در اولین به‌روزرسانی ویژگی‌های جدیدی به دست می‌آورد
Selig می‌گوید Juno به‌طور خودکار کیفیت ویدیوها را بر اساس “بهترین حدس” خود انتخاب می‌کند، اما قبلاً هیچ کنترل دستی ارائه نمی‌داد. با این حال، از Juno 1.1، رابط کاربری دارای یک گزینه کیفیت پخش است که به کاربران امکان می دهد وضوح ویدیوهایی را که تماشا می کنند انتخاب کنند.

پخش کننده ویدیو همچنین کنترل های صدا دسترسی سریع را به دست آورده است که به کاربران این امکان را می دهد تا صدای پخش Juno را بدون تأثیر بر سطح صدای کل سیستم تغییر دهند. سلیگ می‌گوید که به دنبال راه‌هایی برای پیوند دادن صدای پخش‌کننده به حجم سیستم است، که امیدواریم به عنوان یک گزینه باشد.

یکی دیگر از موارد مفید، امکان باز کردن یک ویدیو در Juno از طریق Shortcuts یا برنامه دیگری است. برای انجام این کار، کاربران می توانند به سادگی «http://» را در URL با «juno://» جایگزین کنند (به عنوان مثال، juno://www.youtube.com/watch?v=O7I0vHIWyO4). علاوه بر این، هنگامی که کنترل‌های پخش ویدیوی Juno از بین می‌روند، سیستم «نوار گرفتن» نیز برای افزایش غوطه‌وری بیننده از بین می‌رود.

در جاهای دیگر، کد برنامه برای افزایش سرعت بارگذاری بهبود یافته است، یک کنترل بهبود یافته اسکراب ویدیو با نمای سفارشی جدید اضافه شده است که انتخاب را گسترش می دهد، و اکنون پرش بین سرعت های پخش آسان تر است. چندین باگ نیز بر اساس بازخورد کاربران برطرف شده است و در صورت ضربه زدن به وسط صفحه، پخش کننده دیگر ویدیو را متوقف نمی کند.

یکی از دلایل محبوبیت جونو این است که یوتیوب در ابتدا آن را گفته بود برنامه ای برای ارائه یک برنامه اختصاصی نداشت در هدست ویژن پرو اپل. در حالی که برنامه‌های آی‌پد به‌طور پیش‌فرض در Vision Pro در دسترس هستند، توسعه‌دهندگان می‌توانند از نمایش برنامه‌هایشان در دستگاه انصراف دهند و یوتیوب از این امر انصراف داد.

این قبل از راه اندازی ویژن پرو بود. یوتیوب از آن زمان لحن خود را تغییر داده است و اکنون ادعا می کند که “برانگیختهبا راه اندازی Vision Pro و اینکه یک برنامه در نقشه راه شرکت قرار دارد، اما هیچ اشاره ای به زمان بندی ارائه نکرد.

جونو برای یوتیوب قیمت ۴٫۹۹ دلار است و این برنامه در اپ استور visionOS موجود است.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
برچسب ها: یوتیوب
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/15/juno-youtube-app-vision-pro-new-features/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *