برنامه Microsoft Copilot یک راه اندازی هوش مصنوعی پنهانی است که باید به آن توجه کنید

برنامه Microsoft Copilot یک راه اندازی هوش مصنوعی پنهانی است که باید به آن توجه کنید

در ۱۰ ژانویه به رهبران سانفرانسیسکو بپیوندید تا یک شب منحصر به فرد شبکه، بینش و گفتگو داشته باشید. درخواست دعوت اینجا.


تعطیلات قرار است زمان آرامش، شادی و دوری از کار باشد. اما در دنیای بی‌رحمانه Big Tech، وقتی محصول جدیدی برای تبلیغات وجود دارد، زمانی برای استراحت وجود ندارد.

در حالی که ما مشغول ساختن سالن‌ها، پختن کلوچه‌ها و مشاجره با اقوام بودیم، مایکروسافت دست به کار شد. این غول فناوری بی سر و صدا اپلیکیشن جدید دستیار هوش مصنوعی خود را راه اندازی کرد. کمک خلبانبر اندروید و iOSبه امید آنکه کسی در میان حواس‌پرتی‌های فصلی متوجه نشود.

در ظاهر، Copilot بسیار شبیه مایکروسافت است برنامه بینگ چت، که سال گذشته با سر و صدای زیادی رو به رو شد. می‌توانید به‌طور طبیعی با برنامه چت کنید، از آن سؤال بپرسید، آن را به پیش‌نویس ایمیل‌ها بفرستید یا برای خود در وب جستجو کنید. دستیارهای استاندارد هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴٫

اعتبار: مایکروسافت / اسکرین شات

اما در زیر کاپوت، Copilot توسط برخی از پیشرفته‌ترین هوش مصنوعی در اطراف تامین می‌شود – ما صحبت می‌کنیم GPT-3.5 و حتی جدید تقویت شده است GPT-4 در حالت های خاص این چت ربات پدربزرگ شما نیست. Copilot می تواند زمینه را درک کند، مکالمات پیچیده را دنبال کند و متن و تصاویر فوق واقعی را با استفاده از ابزارهایی مانند تولید کند FROM-E 3.

رویداد VB

تور AI Impact Tour

رسیدن به یک طرح مدیریتی هوش مصنوعی – برای رویداد ۱۰ ژانویه دعوت نامه درخواست کنید.

بیشتر بدانید

دسترسی به GPT-4 معمولاً یک پنی هزینه دارد – ما در حال صحبت از ۲۰ دلار در ماه برای ما جوهای معمولی هستیم. اما مایکروسافت به مردم این امکان را می دهد که با یکی از قدرتمندترین سیستم های هوش مصنوعی موجود در بازار چت کنند، همه اینها با قیمت پایین صفر دلار.

این مسأله مهمی است. با Copilot، هر کسی که تلفن داشته باشد اکنون یک دستیار هوش مصنوعی دارد که به اندازه برنامه‌های تبلیغاتی مانند ChatGPT توانمند است. و مایکروسافت بدون اینکه بیشتر ما متوجه شویم وارد جوراب های ما شد.

در حالی که برخی ممکن است این راه‌اندازی آرام را به‌عنوان تلاش مایکروسافت برای جلوگیری از هیاهو ببینند، این شرکت احتمالاً فقط می‌خواست Copilot را بدون سر و صدای زیاد به بازار عرضه کند. به نظر می‌رسید که تعطیلات زمان مناسبی برای راه‌اندازی چیزی جدید باشد و بگذاریم خودش صحبت کند.

اما اشتباه نکنید – مایکروسافت دقیقاً می داند که در اینجا چه می کند. در حالی که ما شاه بلوط را برشته می‌کردیم، این شرکت در حال ساخت یکی از بزرگترین نمایش‌های هوش مصنوعی خود بود و مدل‌های مولد پیشرفته را در اختیار میلیون‌ها نفر قرار می‌داد.

چیزی که باید دید این است که آیا مردم وقتی متوجه شوند که Copilot چقدر قدرتمند است، واکنش مشابهی نشان خواهند داد یا خیر. یا زمان تعطیلات به مایکروسافت اجازه می دهد تا این سطح از هوش مصنوعی را بدون ایجاد واکنش متقابل عادی کند؟

در حال حاضر، Copilot هنوز قاتل ChatGPT نیست. نمی‌تواند از طریق چت صوتی مانند برنامه جدید OpenAI به صورت مکالمه چت کند. اما مایکروسافت با بردن یواشکی آن به فروشگاه‌های اپلیکیشن در حالی که هیچ‌کس به آن نگاه نمی‌کرد، مطمئن شد که بخشی از مسابقه دستیار هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴ و پس از آن خواهد بود. زمستان هوش مصنوعی بسیار جالب تر شده است.

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/ai/microsoft-copilot-app-is-a-stealthy-ai-launch-that-you-should-pay-attention-to/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *