برندگان جوایز شریک PlayStation 2023 ژاپن آسیا معرفی شدند – PlayStation.Blog

امروز، ۱ دسامبر، Sony Interactive Entertainment (SIE) جوایز PlayStation Partner Awards 2023 Japan Asia (از این پس جوایز شریک پلی استیشن) را برگزار کرد تا تعدادی از بهترین عناوین پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ را که در سال گذشته موفقیت بزرگی به دست آوردند، بشناسد و اعطا کند. . . برای مشاهده خلاصه تمام بازی هایی که در این رویداد جوایزی دریافت کرده اند، در ادامه مطلب بخوانید.

جوایز شریک پلی استیشن جشنی است که خلاقیت توسعه دهندگان با استعداد را گرامی می دارد و تنوع شگفت انگیز عناوین موفقی را که جوامع پلی استیشن ژاپنی و آسیایی در طول سال از آن لذت می بردند، جشن می گیرد. امسال بیست و نهمین سال استTh سال این رویداد تاریخی، که در ابتدا به عنوان جوایز پلی استیشن، پس از تولد پلی استیشن اصلی در سال ۱۹۹۴ آغاز شد.

برای جوایز PlayStation Partner 2023، جایزه بزرگ به سه عنوان، جایزه شریک به هفت عنوان، جایزه ویژه به سه عنوان و جایزه انتخاب کاربران به پنج عنوان اهدا شد. جایزه انتخاب کاربران به بازی هایی تعلق می گیرد که با رای کاربران در منطقه ژاپن/آسیا انتخاب می شوند.

امسال، جایزه ویژه عناوین PlayStation VR2 را با بالاترین فروش در سراسر جهان و همچنین عناوینی که ویژگی‌های دسترسی را پیاده‌سازی می‌کنند که تجربه‌هایی را ایجاد می‌کنند که می‌توانند برای بازیکنان با همه توانایی‌ها لذت ببرند، به رسمیت می‌شناسد. SIE به ارائه تجربیات نوآورانه بازی به همه بازیکنان در سراسر جهان اختصاص دارد و این تعهد به بهبود دسترسی در محصولات سخت افزاری و نرم افزاری ما گسترش می یابد. همراه با حمایت سازندگان و ناشران ما، SIE به تلاش برای صنعت فراگیرتر و در دسترس‌تر ادامه خواهد داد.

جایزه بزرگ

به سه عنوان برتر توسعه یافته در مناطق ژاپن / آسیا با بالاترین فروش در سراسر جهان بین اکتبر ۲۰۲۲ و سپتامبر ۲۰۲۳ اهدا می شود.

  • Genshin Impact – HoYoverse
  • Resident Evil 4 – Capcom Co., Ltd.
  • Final Fantasy XVI – Square Enix Co. Ltd

جایزه شریک

به عناوین توسعه یافته در منطقه ژاپن / آسیا با فروش برتر در سراسر جهان بین اکتبر ۲۰۲۲ و سپتامبر ۲۰۲۳**، با دستاوردهای به ویژه قابل توجه اعطا می شود.

  • Armored Core VI: Fires of Rubicon – FromSoftware, Inc.
  • eFootball 2023 – Konami Digital Entertainment, Inc.
  • Wo Long: Fallen Dynasty – Koei Tecmo Games Co., Ltd.
  • Elden Ring – FromSoftware, Inc.
  • Crisis Core Final Fantasy VII Reunion – Square Enix Co. Ltd
  • Street Fighter 6 – Capcom Co., Ltd.
  • Sonic Frontiers – Sega

جایزه ویژه

به عناوین توسعه یافته در خارج از منطقه ژاپن / آسیا تعلق می گیرد که بین اکتبر ۲۰۲۲ و سپتامبر ۲۰۲۳ در PS5* به بالاترین فروش در ژاپن / آسیا رسیدند. همچنین به عناوین توسعه یافته در منطقه ژاپن / آسیا در همان دوره اعطا می شود که به دلیل ویژگی های دسترسی استثنایی آنها قابل توجه است. علاوه بر این، این دسته شامل عناوین PlayStation VR2 با فروش برتر در سراسر جهان* در این دوره است.

  • میراث هاگوارتز – برادران وارنر ژاپن LLC.
  • Street Fighter 6 – Capcom Co., Ltd.
  • حالت واقعیت مجازی Resident Evil Village – Capcom Co., Ltd.

جایزه انتخاب کاربران

به پنج عنوان برتر منتشر شده در منطقه ژاپن / آسیا بین اکتبر ۲۰۲۲ و سپتامبر ۲۰۲۳، انتخاب شده توسط کاربران در منطقه ژاپن / آسیا، از بین ۳۰ عنوان برتر با طولانی ترین زمان کل بازی، تعلق می گیرد.

  • Armored Core VI: Fires of Rubicon – FromSoftware, Inc.
  • Resident Evil 4 – Capcom Co., Ltd.
  • Final Fantasy XVI – Square Enix Co. Ltd
  • Persona 5 The Royal – نقشه اطلس. شرکت با مسئولیت محدود
  • میراث هاگوارتز – برادران وارنر ژاپن LLC.

* بر اساس فروش فیزیکی و همچنین فروش دیجیتالی انجام شده از طریق فروشگاه PlayStation (شامل محتوای اضافی و ارز درون بازی) محاسبه می شود.
** شاخص های خود SIE، مانند شماره بازیکنان، نیز در انتخاب نامزدها لحاظ می شود.
ناشران فهرست شده ناشران فروشگاه پلی استیشن ژاپنی هستند.

Genshin Impact

HoYoverse

یک RPG اکشن جهان باز که در دنیای فانتزی Teyvat اتفاق می‌افتد، جایی که بازیکنان نقش یک “مسافر” را بر عهده می‌گیرند که برای یافتن خواهر و برادر گمشده خود در سفر است، در حالی که رازهای جهان را در این فرآیند کشف می‌کنند.

این بازی از بازی کراس پلتفرم در PS5، PS4، موبایل و رایانه شخصی پشتیبانی می‌کند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از یک تجربه تک‌نفره در دنیای باز گسترده یا یک ماجراجویی چند نفره با دوستان لذت ببرند. Genshin Impact دارای یک دنیای باز زیبا است که بازیکنان را به کاوش آزادانه دعوت می کند و همچنین نبردهای استراتژیک را با استفاده از حملات عنصری و داستانی عمیقاً درگیرکننده دارد. این بازی با محتوای غنی، فناوری پیشرفته و پشتیبانی گسترده محلی سازی به تکامل خود ادامه می دهد.


سلام به همه! من بسیار مفتخرم که از طرف کل تیم HoYoverse در مراسم جوایز شریک پلی استیشن شرکت کنم. این سومین سال متوالی است که جایزه بزرگ را از زمان انتشار Genshin Impact در سال ۲۰۲۰ دریافت می‌کنیم و از کل تیم پلی‌استیشن و همچنین همه بازیکنان در سراسر جهان برای حمایت مداومشان واقعاً سپاسگزاریم. سال ۲۰۲۳ برای ما سال هیجان انگیزی بود، زیرا به رشد تیمی ادامه دادیم. ما همچنین یک منطقه جدید در بازی به نام Fontaine منتشر کردیم که به بازیکنان اجازه می دهد برای اولین بار در زیر آب کاوش کنند. در همان زمان، ما تصاویر و انیمیشن های بازی را در PS4 و PS5 بهبود دادیم تا گیم پلی کلی را روان تر و فراگیرتر کنیم. ما همچنان به ارائه محتوای جذاب و با کیفیت به بازیکنان در سراسر جهان ادامه خواهیم داد که امیدواریم فراتر از انتظارات همه باشد.

– Wenyi Jin، معاون، انتشارات و بازاریابی جهانی، HoYoverse


بازی Resident Evil 4

شرکت کپکام با مسئولیت محدود

Resident Evil 4 (RE4)، که اکنون بیش از ۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است، بازسازی بازی اصلی است که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد. به عنوان آخرین عنوان از سری Resident Evil، RE4 به پیشرفته ترین بازی ها دست یافته است. کیفیت، با کنترل‌های به‌روز، داستان‌های بازسازی‌شده، و جدیدترین گرافیک، در حالی که ماهیت بازی اصلی را حفظ می‌کند. DLC Separate Ways که شامل سفر موازی Ada Wong در رویدادهای RE4 است نیز اکنون در دسترس است. در زمستان امسال، Resident Evil 4 VR Mode، یک DLC رایگان که به بازیکنان اجازه می‌دهد از بازی در PlayStation VR2 لذت ببرند، نیز در دسترس خواهد بود و بهترین تجربه همهجانبه را به بازیکنان ارائه می‌دهد.


ما مفتخریم و خوشحالیم که جایزه بزرگ و جایزه انتخاب کاربران را به عنوان بخشی از جوایز شریک پلی استیشن امسال دریافت کردیم. کل تیم سازنده از همه کسانی که این بازی را بازی کردند، حمایت کردند و به آن رای دادند تشکر می کنند. ایجاد یک بازسازی از یک بازی که طرفداران زیادی در سراسر جهان آن را دوست دارند، یک چالش بود. با این حال، دریافت این جوایز شگفت انگیز باعث شده است که متوجه شویم در رسیدن به هدف خود موفق بوده ایم، حتی اگر اندک باشد. علاوه بر DLC داستانی جدید Separate Ways، ما هیجان زده هستیم که Resident Evil 4 VR Mode را برای PS VR2 در زمستان امسال به عنوان یک DLC رایگان منتشر کنیم. از همه شما برای حمایت مداوم شما از سری Resident Evil متشکرم!

یوشیاکی هیرابایاشی، تهیه کننده، کپکام


فاینال فانتزی شانزدهم

شرکت اسکوئر انیکس با مسئولیت محدود

بازیکنان نقش کلایو رازفیلد، پسر اول آرشیدوک روزاریا را بر عهده می‌گیرند، که پس از از دست دادن میهن و برادر کوچک‌ترش، انتقام‌جویی می‌کند و بر یک تراژدی اجتناب‌ناپذیر غلبه می‌کند. این جدیدترین اثر مستقل در سری افسانه ای فاینال فانتزی با فروش بیش از ۳ میلیون نسخه در سراسر جهان، اولین بازی RPG اکشن کامل این سری است. این بازی دارای مبارزات شیک و نبردهای حماسی Eikon است که پتانسیل کامل کنسول PS5 را باز می کند. این بازی با DLC های اضافی در آینده به تکامل خود ادامه خواهد داد.


ما از دریافت جایزه معتبر بزرگ و جایزه انتخاب کاربران بسیار هیجان زده هستیم. من می خواهم از همه اعضایی که روی Final Fantasy XVI کار کردند تشکر کنم. این دستاورد به لطف بازیکنان زیادی که از بازی لذت بردند امکان پذیر شد. باز هم از شما بسیار سپاسگزارم! لطفاً منتظر آنچه سری فاینال فانتزی و اسکوئر انیکس برای آینده دارند، باشید.

– هیروشی تاکای، مدیر اصلی Square Enix Co. Ltd



مایلیم از همه بازیکنانی که امکان دریافت جایزه بزرگ و جایزه انتخاب کاربران را برای فاینال فانتزی شانزدهم فراهم کرده اند صمیمانه تشکر کنیم. بسیار از شما متشکرم. ما امیدواریم که داستان کلایو راثفیلد به عنوان یک منبع انگیزه و الهام برای همه کسانی باشد که بازی را انجام داده اند. امیدواریم همچنان از ما در سفر ما حمایت کنید زیرا در تلاش هستیم تا بازی های به یاد ماندنی و هیجان انگیزتری در آینده ایجاد کنیم.

– Kazutoyo Maehiro، کارگردان خلاق و فیلمنامه اصلی، Square Enix Co. Ltd


Armored Core VI: Fires of Rubicon

از Software, Inc.

Armored Core VI: Fires of Rubicon یک بازی اکشن سریع است که در آن بازیکنان مکانیزم شخصی سازی شده خود را از طیف گسترده ای از قطعات و تسلیحات ایجاد می کنند و نبردهای چالش برانگیز و سه بعدی را انجام می دهند. بازیکنان می توانند طیف گسترده ای از تاکتیک های تهاجمی و تدافعی را در فاصله نزدیک و دور به کار گیرند تا باس های قدرتمند دشمن را از بین ببرند. انتخاب قسمت های مختلف نه تنها حملات مکانیک را تغییر می دهد، بلکه مستقیماً بر حرکت و سبک نبرد آن تأثیر می گذارد، بنابراین می توان با یک استراتژی مکانیکی منحصر به فرد به هر ماموریت نزدیک شد.


از شما برای این جایزه شگفت انگیز بسیار سپاسگزارم. از آنجایی که این اولین بازی جدید ما در ۱۰ سال گذشته است، ما مجبور شدیم بسیاری از کارها را از صفر شروع کنیم و کل روند توسعه با آزمون و خطای زیادی همراه بود. ما در مورد راه اندازی بسیار مضطرب بودیم، اما از تمام بازخوردهای شگفت انگیزی که تا کنون از بازیکنان دریافت کرده ایم بسیار خوشحالیم. همه اینها به لطف تلاش فوق العاده همه کسانی است که در توسعه شرکت داشتند، همه اعضای تیم که تا پایان با ما ماندند، و مهمتر از همه، به کاربران جدیدی که برای اولین بار یک بازی Armored Core را انتخاب کردند. مانند همه طرفداران AC که صبورانه منتظر این آخرین قسمت بودند. امیدواریم همچنان از تیم در FromSoftware و سری Armored Core حمایت کنید.

– ماسارو یامامورا، مدیر FromSoftware, Inc.


eFootball 2023

Konami Digital Entertainment, Inc.

بازی eFootball یک برند جدید در سال ۲۰۲۲ از سری طولانی مدت Pro Evolution Soccer است (برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ منتشر شد و به عنوان Winning Eleven در ژاپن شناخته شد). گیم پلی و مکانیک بازی کاملاً بازنگری شده است و بازی اکنون به صورت رایگان در تمام دستگاه های سازگار در دسترس است. بازیکنان می‌توانند اسطوره‌های همیشگی و بازیکنان برجسته از معتبرترین باشگاه‌های جهان را امضا کنند و توسعه دهند تا یک تیم رویایی یک‌وجهی بسازند. همچنین می توانید با چندین دوست (حداکثر سه در مقابل سه) مسابقات بازی کنید. به‌روزرسانی‌های هفتگی، نقل و انتقالات واقعی بازیکنان و نتایج فصلی را منعکس می‌کند و به بازیکنان امکان می‌دهد تجربه فوتبالی حتی معتبرتری را تجربه کنند.


بابت این جایزه معتبر بسیار سپاسگزارم. [The year] 2021 سال چالشی برای ما بود – ما تصمیم بزرگی گرفتیم که Winning Eleven را به eFootball تغییر نام دهیم، اما متأسفانه نتیجه آن چیزی نبود که انتظارش را داشتیم. از آنجا، به منظور جلب مجدد اعتماد کسانی که به eFootball ایمان آورده بودند، کل تیم توسعه و مدیریت سخت تلاش کردند تا یک بازی فوتبال ایجاد کنند که انتظارات همه را برآورده کند. ما واقعاً مفتخریم که به کار ما در قالب این جایزه معتبر جایزه داده شده است. مایلیم از همه کسانی که فوتبال الکترونیکی بازی می کنند تشکر کنیم و امیدواریم در آینده نیز از این سریال حمایت کنید و از آن لذت ببرید.

– هیروشی ناکانیشی، مدیر ارشد شرکت Konami Digital Entertainment.


وو لانگ: سلسله سقوط کرده

Koei Tecmo Games Co., Ltd.

Wo Long: Fallen Dynasty یک بازی RPG اکشن فانتزی تاریک است که در سلسله هان بعدی اتفاق می‌افتد، جایی که شیاطین سه پادشاهی را درگیر می‌کنند. شما می توانید با شمشیربازی معتبر بر اساس هنرهای رزمی چینی بر طیف وسیعی از سلاح ها تسلط داشته باشید و سبک های مبارزه تهاجمی را برای نبرد در راه خود در نبردهای شدید اتخاذ کنید. در کمتر از دو ماه پس از عرضه، بازی از مرز ۳٫۸ میلیون بازیکن گذشت و بیش از ۱ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت.


از شما برای جایزه شریک بسیار سپاسگزارم – این واقعاً یک افتخار است. قبل از هر چیز، مایلیم از همه کسانی که این بازی را انجام داده اند، صمیمانه تشکر کنیم. تیم ما به سختی کار خود را ادامه خواهد داد تا تجربه بهتری ارائه دهد، و امیدواریم که شما مشتاقانه منتظر دور سوم محتوای دانلودی باشید که در روز سه شنبه، ۱۲ دسامبر منتشر خواهد شد. ما مشتاقانه منتظر حمایت مداوم شما از Wo Long هستیم: Fallen Dynasty و Team NINJA. باز هم از شما برای این جایزه استثنایی بسیار سپاسگزارم.

– Masakazu Hirayama، تهیه کننده و کارگردان، Koei Tecmo Games Co., Ltd.


حلقه الدن

از Software, Inc.

Elden Ring با ارسال بیش از ۲۰ میلیون واحد در سراسر جهان، یک بازی RPG اکشن است که ناشناخته ها و تهدیدات را در یک دنیای فانتزی تاریک معتبر کشف می کند. این بازی دارای دنیایی وسیع، کاوش پرتنش سیاه چال، حس موفقیت در غلبه بر مشکلات، ماجراجویی با درجه آزادی بالا و درام گروهی است که توسط شخصیت ها بافته شده است. الدن رینگ که در سراسر جهان مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، جایزه بهترین بازی سال را در The Game Awards 2022 و جایزه بزرگ را در Japan Game Awards 2022 دریافت کرد.


بابت این جایزه فوق العاده بسیار سپاسگزارم. مایلیم از این فرصت استفاده کرده و یک بار دیگر از تمامی کاربرانی که این بازی را انجام داده اند تشکر کنیم. ما در حال حاضر در حال توسعه محتوای قابل دانلود Shadow of the Erdtree هستیم. امیدواریم شما نیز منتظر آن باشید. امیدواریم همچنان از Elden Ring حمایت کنید.

– تیم Elden Ring، FromSoftware، Inc.


Crisis Core Final Fantasy VII Reunion

شرکت اسکوئر انیکس با مسئولیت محدود

حضور او باعث تولد فاینال فانتزی VII شد. Crisis Core Final Fantasy VII Reunion داستان زک فیر، یک جنگجوی جوان را دنبال می کند که مورد تحسین پسری قرار می گیرد که قرار است جهان را نجات دهد. از زمان انتشار اولیه آن در سال ۲۰۰۷، Crisis Core Final Fantasy VII تحسین های زیادی را برای داستان جذاب و تکان دهنده اش دریافت کرده است. علاوه بر گرافیک HD کاملا بازسازی شده، تمام مدل های سه بعدی – از جمله شخصیت ها و پس زمینه – به طور کامل در این بازی تجدید شده اند. دیالوگ‌های کاملاً صدادار و تنظیم‌های جدید موسیقی متن بازخوانی جدید و پویا از یک کلاسیک محبوب را ایجاد می‌کنند. جلوه‌های بصری پیشرفته و تجربه گیم‌پلی بسیار روان‌تر، محدودیت‌های یک ریمستر HD را می‌شکند.


از شما برای جایزه شریک فوق العاده ای که در جوایز شریک پلی استیشن دریافت کردیم بسیار متشکریم. تیم های ما بسیار سخت کار کردند تا این بازی را به یک تجربه هیجان انگیز برای هر چه بیشتر بازیکنان تبدیل کنند، بنابراین ما واقعاً مفتخریم که این جایزه را دریافت کردیم. ما به ویژه از بازیکنان زیادی که بازی کردند و از این بازی لذت بردند تشکر می کنیم. ما به کار روی بازی هایی که همه می توانند از آن لذت ببرند ادامه خواهیم داد و امیدواریم که شما همچنان از ما حمایت کنید. بسیار از شما متشکرم.

– Mariko Sato، تولید کننده Square Enix Co. Ltd


استریت فایتر ۶

شرکت کپکام با مسئولیت محدود

با راه‌های جدید بازی و مبارزه در جدیدترین نسخه از سری مبارزات افسانه‌ای Capcom به خیابان‌ها بروید. ریو، چون لی، لوک، جیمی و کیمبرلی – این بازی دارای فهرستی پر جنب و جوش از مبارزان، از Legendaries تا New Generation است که با جلوه های بصری خیره کننده و مجموعه های حرکتی پویا روی صحنه می رود. تجربه Street Fighter 6 در سه حالت بازی متمایز – Fighting Ground، World Tour و Battle Hub را در بر می گیرد. اوج سنتی و اوج بازی‌های مبارزه‌ای را می‌توان در میدان مبارزه پیدا کرد، تور جهانی دارای یک حالت داستانی همه‌جانبه تک‌نفره است و در نهایت، Battle Hub حالت اصلی Street Fighter 6 را نشان می‌دهد که در آن بازیکنان می‌توانند در کنار هم جمع شوند، ارتباط برقرار کنند و قوی‌تر شوند. . . مسیر شما برای تبدیل شدن به یک جنگجوی جهانی از اینجا شروع می شود. لحظه تو دعوای تو


آره!! من خیلی هیجان زده هستم!! کل تیم توسعه، به رهبری ناکایاما، کارگردان، به شدت روی Street Fighter 6 کار کردند تا تکامل بعدی سری Street Fighter را ایجاد کنند. تور جهانی، مرکز نبرد، کنترل‌های مدرن، تصاویر و انیمیشن‌های شخصیت‌ها، جلوه‌های پر زرق و برق برای به نمایش گذاشتن اتفاقات باورنکردنی روی صفحه، صداهای جالب، طراحی جالب، تجربه آنلاین صاف… این فهرست ادامه دارد. Street Fighter 6 ویژگی های نوآورانه جدید را با عناصر سنتی تر ترکیب می کند که Street Fighter را بسیار عالی و خاص می کند. تیم سازنده به کار سخت بر روی بازی، نه تنها از طریق رویدادهای متقاطع، بلکه از طریق به روز رسانی محتوای ماهانه ادامه می دهد. اگر به تازگی شروع به کار کرده‌اید، یا حتی اگر از زمان Street Fighter II این مجموعه را انتخاب نکرده‌اید، این بازی قطعاً از آن لذت خواهید برد، بنابراین هر زمان خواستید وارد آن شوید!

– شوهی ماتسوموتو، تولید کننده، شرکت کپکام، با مسئولیت محدود.


مرزهای صوتی

سگا

در جدیدترین ماجراجویی پرسرعت Sonic the Hedgehog که بیش از ۳٫۲ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروخته است، به ارتفاعات جدیدی دست پیدا کنید. در این بازی، بازیکنان جزایر Starfall را که خانه موجودات عجیب و غریبی است که سونیک قبلاً با آن‌ها مواجه نشده است، کشف می‌کنند. یک مسابقه کاملاً جدید پلتفرم‌سازی در منطقه باز را در پنج جزیره عظیم جهانی تجربه کنید، که هر کدام چالش‌های پلتفرم اکشن منحصر به فرد خود را دارند و رازهای پنهانی برای کشف کردن دارند.


من بسیار مفتخرم که این جایزه معتبر را دریافت کردم، بسیار سپاسگزارم. ۳۲ سال از تولد سونیک می گذرد. بسیار سپاسگزارم که توانستیم یک بازی کاملاً جدید و مبتکرانه را در مجموعه ای منتشر کنیم که مورد علاقه طرفداران در سراسر جهان است و همچنین جایزه شریک را در جوایز شریک پلی استیشن دریافت کنیم. ما همچنان به تلاش خود ادامه خواهیم داد تا در آینده بازی‌های هیجان‌انگیز Sonic را به بازیکنان ارائه دهیم.

– موریو کیشیموتو، کارگردان سگا


میراث هاگوارتز

برادران وارنر ژاپن LLC.

میراث هاگوارتز یک بازی RPG اکشن و جهان باز است که برای اولین بار در کتاب های هری پاتر معرفی شد. این بازی فوراً به یک موفقیت جهانی تبدیل شد و بیش از ۱۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت و جایزه برتری در دسته بازی سالانه سال در جوایز بازی ژاپن ۲۰۲۳ را دریافت کرد. هاگوارتز را در دهه ۱۸۰۰ تجربه کنید، همانطور که نقش یک دانش آموز سال پنجم را در مدرسه جادوگری و جادوگری هاگوارتز بازی می کنید، که کلید یک راز باستانی را در دست دارد که تهدید می کند دنیای جادوگران را از هم بپاشد. شخصیت و معجون های کاردستی خود را سفارشی کنید، در ریخته گری طلسم مهارت پیدا کنید، استعدادها را ارتقا دهید و به جادوگری تبدیل شوید که می خواهید باشید. احساس زندگی در هاگوارتز را کشف کنید، همانطور که متحد می شوید، با جادوگران تاریک می جنگید و در نهایت سرنوشت دنیای جادوگران را تعیین می کنید.


از طرف نرم‌افزار Avalanche، ما مفتخریم که هم برای جایزه ویژه و هم برای جایزه انتخاب کاربران در جوایز شریک پلی‌استیشن امسال انتخاب شده‌ایم. توانایی کار بر روی هاگوارتز Legacy روی کنسول PS5 یک تجربه باورنکردنی بود، زیرا PS5 به ما این امکان را می‌داد که هر فانتزی قابل تصوری را زنده کنیم. ما این جوایز را نه تنها مدیون اشتیاق خود برای ساختن بازی ویدیویی دنیای جادوگر نهایی برای طرفداران در سراسر جهان هستیم، بلکه مدیون همکاری شگفت انگیزمان با سونی هستیم که از ما در سفر ما برای زنده کردن این بازی حمایت کرد. ما مشتاقانه منتظر حمایت مداوم شما از هاگوارتز Legacy، WB Games و نرم افزار Avalanche هستیم.

– کلی مورفی، طراح ارشد، نرم افزار Avalanche


حالت واقعیت مجازی Resident Evil Village

شرکت کپکام با مسئولیت محدود

Resident Evil Village VR Mode یک حالت بازی ویژه است که به شما امکان می دهد تمام داستان Resident Evil Village را در PS VR2 به عنوان قهرمان اصلی بازی یعنی Ethan Winters بازی کنید. ابتدا به تجربه نهایی واقعیت مجازی بپرید و به طور کامل در هیجان و هیجان بازی و همچنین داستان جذاب آن که طرفداران بازی در سراسر جهان را مجذوب خود کرد غرق شوید. اکنون به‌عنوان یک DLC رایگان در دسترس است، بنابراین اگر هنوز آن را تجربه نکرده‌اید، امیدواریم از این فرصت استفاده کنید و خود را با این تجربه وحشتناک بقا به چالش بکشید.


کل تیم توسعه و همچنین من از دریافت جایزه ویژه خرسندیم، به خصوص پس از دریافت جایزه شریک برای روستای رزیدنت اویل در سال گذشته. این دومین حالت VR ما پس از Resident Evil 7 است و ما مطمئن هستیم که Resident Evil Village VR Mode از پیشرفت‌های تکنولوژیکی PS VR2 بهره می‌برد. با این حال، همانطور که گفته می شود، یک تصویر هزار کلمه ارزش دارد – انتقال پتانسیل کامل VR می تواند چالش برانگیز باشد. ما می‌خواستیم تا حد امکان افراد بیشتری واقع‌گرایی بی‌نظیر را تجربه کنند که بسیار فراتر از تجربه دو بعدی است، بنابراین مطمئن شدیم که یک آزمایش رایگان در دسترس است. حالت واقعیت مجازی Resident Evil 4 نیز به زودی در دسترس خواهد بود، بنابراین از بازیکنان دعوت می‌کنیم تا از بازی در PS VR2 لذت ببرند تا تجربه‌ای همهجانبه داشته باشند.

– تسویوشی کاندا، تولید کننده، شرکت کپکام، با مسئولیت محدود.


Persona 5 The Royal

نقشه اطلس. شرکت با مسئولیت محدود

Persona 5 The Royal نسخه قطعی بازی RPG برنده جایزه است که در حال حاضر بیش از ۳٫۲ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است و با ارائه تعداد زیادی محتوای اضافی، نسخه اصلی Persona 5 را گسترش می دهد. نسخه PS4 که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، جوایز متعددی از جمله بخش آینده برای جوایز بازی ژاپن ۲۰۱۹ و بخش بازی های سال – جایزه عالی برای جوایز بازی ژاپن ۲۰۲۰ را به خود اختصاص داده است. نسخه PS5 سپس در اکتبر ۲۰۲۲ منتشر شد. در کلان شهر توکیو اتفاق می افتد، یک روز یک رویداد غیرمنتظره قدرت یک پسر نوجوان را به عنوان یک کاربر شخصی بیدار می کند. او در طول روز یک دانش آموز دبیرستانی معمولی است، اما بعد از مدرسه ماسک یک دزد فانتوم را می‌زند که گنجینه‌هایی را می‌دزدد که مظهر قلب‌های فاسد بزرگسالان شرور است. جهان را باز پس بگیرید تا صدای ناتوانان شوید!


از شما برای این جایزه معتبر بسیار سپاسگزارم! کل تیم ما از این که می بینیم بازیکنان بیشتری به دنیای Persona 5 پریده اند و با انتشار این نسخه بازسازی شده حمایت خود را نشان داده اند کاملاً خوشحال هستند. Persona 5 Royal از زمان عرضه‌اش در سال ۲۰۱۹ مورد علاقه بسیاری از بازیکنان قرار گرفته است. ما همچنان به سختی کار می‌کنیم تا با ارائه بازی‌های هیجان‌انگیزتر به طرفدارانمان، این لطف را جبران کنیم، بنابراین امیدواریم که شما همچنان از ما در حرکت رو به جلو حمایت کنید. در حال حاضر، من می خواهم این شادی را با تمام کارکنانی که در این پروژه مشارکت داشتند، تقسیم کنم!

– Kazuhisa Wada، مدیر تولید تیم Persona، Atlus. شرکت با مسئولیت محدود



منبع: https://blog.playstation.com/2023/12/01/playstation-partner-awards-2023-japan-asia-winners-announced/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *