بر اساس گزارش‌ها، تصاویر دیجیتالی Xbox Series X به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است

تصاویری که ظاهراً Xbox Series X فقط دیجیتالی و سفید رنگ را نشان می‌دهد که در اوایل امسال در دست ساخت است، در فضای مجازی به بیرون درز کرده است.

یک به‌روزرسانی «شگفت‌انگیز تمام دیجیتال» Xbox Series X که برای عرضه در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده بود، ابتدا به عنوان بخشی از افشای اسناد رسمی مایکروسافت در جریان نبرد دادگاه سال گذشته با FTC. علی‌رغم اینکه فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، بعداً این افشای اطلاعات را کم‌اهمیت جلوه داد، گزارشی در فوریه منتشر شد ادعا کردن نه تنها Xbox Series X تمام دیجیتال مایکروسافت هنوز زنده بود، بلکه قصد داشت «در فاصله زمانی بین ماه‌های ژوئن و جولای» عرضه شود.

این ادعا توسط افشاگر مشهور eXtas1s مطرح شده است که اکنون این ادعا را انجام داده است دوباره ظاهر شد با تصاویری (با وضوح بسیار پایین) که ظاهراً نسخه ای به ظاهر نزدیک به انتشار از کنسول تمام دیجیتال را نشان می دهد.

باید اذعان کرد، نکته زیادی برای دیدن وجود ندارد. همانطور که انتظار می رفت، واضح ترین تفاوت بین این مدل جدید گزارش شده و Xbox Series X موجود، رنگ سفید جدید و عدم وجود یک دیسک درایو در جلوی دستگاه است. تمام جنبه های خارجی دیگر کم و بیش یکسان به نظر می رسد.

پخش خبر: پشت سرفصل های GDC، یک حس امید محتاطانه وجود دارد.در یوتیوب تماشا کنید

این با ادعاهای قبلی eXtas1s مطابقت دارد که Xbox Series X فقط دیجیتالی فقط تغییرات نسبتاً جزئی را در مدل فعلی فراتر از درایو دیسک نوری ارائه می‌کند، با بهبودهایی که محدود به هیت سینک پیشرفته و کارت Nexus ارتقا یافته است – مطمئناً هیچ چیز به اندازه طراحی جدید استوانه‌ای، شیار USB-C در جلو، وای‌فای بهبود یافته، کنترل‌کننده تازه‌سازی شده و کاهش مصرف برق که در نشت FTC سال گذشته مشاهده شد.

eXtas1s می‌گوید که مدل جدید تمام دیجیتال احتمالاً در مقایسه با Xbox Series X فعلی ۴۷۹٫۹۹ پوند یا ۴۹۹٫۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.


منبع: https://www.eurogamer.net/digital-only-xbox-series-x-images-reportedly-leak-online?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *