ماجراجویی اکتشافی زیبای گیبلی در اروپا تا “تابستان” به تعویق افتاد

Europa، ماجراجویی اکتشافی کاملاً دوست‌داشتنی با الهام از گیبلی توسط توسعه‌دهنده هلدر پینتو، به تعویق افتاد – و اکنون احتمالاً در تابستان امسال برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

Europa – یک “بازی صلح آمیز ماجراجویی، کاوش و مراقبه” که روی یک قمر زمینی در سایه مشتری قرار دارد – از سال ۲۰۱۷ در دست ساخت بوده است (پینتو، یکی از رهبران اصلی هنری سابق بلیزارد، آن را یک “پروژه پرشور” توصیف کرده است). ، اما سرانجام در پایان سال گذشته تاریخ انتشار یافت و تیم قصد دارد در ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ عرضه شود.

با این حال، در حالی که چند هفته دیگر به آن تاریخ باقی مانده است، پینتو تصمیم گرفته است که انتشار اروپا را چند ماه به تعویق بیندازد، «احتمالاً تا تابستان».


ماجراجویی اکتشافی زیبای گیبلی در اروپا تا “تابستان” به تعویق افتادتریلر تاریخ انتشار اروپا (اسنک سالم: نسخه جوایز بازی ۲۰۲۳)


نگاهی به اروپا از اواخر سال گذشته.

پینتو در یک مقاله نوشت: «اروپا به عنوان یک پروژه جانبی شروع شد که من به تنهایی ایجاد کردم پیام به اشتراک گذاشته شده در Steam“و در سال‌هایی که از آن زمان می‌گذرد، بیشتر از چیزی که تصور می‌کردم رشد کرده است، اگرچه ما هنوز در عصرها و آخر هفته‌ها در حوالی کارهای روزانه خود کار می‌کنیم. من به کاری که با هم انجام داده‌ایم بسیار افتخار می‌کنم – به همین دلیل است که می‌توانم فکر انتشار بازی را قبل از اینکه در شرایطی که ما می‌خواهیم باشد را تحمل نکن.»

در یک ویدیوی همراه با اعلام تاخیرپینتو افزود: «ما می‌خواهیم مطمئن شویم که می‌گوییم [our] داستان مستقیماً از طریق گیم‌پلی، بنابراین ما روی سینمای خود زیاد کار کرده‌ایم و من نیز روی سرعت بازی کار کرده‌ام.”

بیانیه پینتو در پایان می‌گوید: «می‌دانم بسیاری از مردم برای راه‌اندازی هیجان‌زده بوده‌اند، و من می‌خواهم عذرخواهی کنم و از شما بخواهم که کمی بیشتر صبر کنید. قول می‌دهم زمان اضافی به خوبی صرف شود. و من واقعاً معتقدم که کار نهایی ارزش انتظار را دارد. به محض اینکه ۱۰۰% مطمئن شدیم که آماده عرضه هستیم، تاریخ جدید را به شما اطلاع خواهیم داد.”

اروپا در حال شکل گیری است تا چیزی کمی خاص باشد، بنابراین صرف کمی زمان بیشتر برای درست کردن همه چیز به نظر می رسد یک مسیر عمل کاملاً صحیح است. و اگر قبلاً آن را بررسی نکرده اید، نسخه ی نمایشی Europa – که Liv Ngan، مشارکت کننده Eurogamer در اوایل امسال کاملاً با آن آشنا شد – این است هنوز برای بازی در Steam در دسترس است.


منبع: https://www.eurogamer.net/gorgeous-ghibli-esque-exploration-adventure-europa-delayed-to-this-summer?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *