بر اساس گزارش ها، بازی Call of Duty: Vanguard بیش از ۳۰ میلیون نسخه فروخت

بازی Call of Duty: Vanguard بیش از ۳۰ میلیون نسخه فروخت.

که با توجه به لینکدین مشخصات یک مشاور استراتژیک که با رافمینت مشاور کار می‌کند و به عنوان بخشی از نقش خود به‌عنوان «استراتژیست رسانه‌های اجتماعی» برای اکتیویژن، به «توسعه استراتژی طراحی‌شده برای جذب بازیکنان جدید برای FPS Call of Duty Vanguard، با فروش ۳۰ میلیون نسخه کمک کرد». .

پخش خبر: آیا پلی استیشن ۵ پرو را خواهیم خرید؟در یوتیوب تماشا کنید

“مردم فراموش می کنند که کسانی که در اینترنت نظر می دهند، در بیشتر موارد، یک گروه کر بسیار شبیه به خود هستند.” گفت یکی از Redditor، در پاسخ به شگفتی که بازی ۲۰۲۱ به همان خوبی فروخت، علیرغم یک ناامید کننده پذیرش انتقادی و کاربر

“چیزی به عنوان کاهش سال برای CoD وجود ندارد.” یکی دیگرهمانطور که دیگر مفسران ناامیدی خود را از طراحی سطح، سیستم پیشرفت و موارد دیگر شرح دادند.

وی افزود: واقعاً پوچ است Smash-Bros-Melee. بحث های زیادی در مورد بازی آنلاین وجود دارد، اما به راحتی می توان فراموش کرد که درصد کمی از خریداران واقعی بازی اخبار صنعت را دنبال می کنند و آنچه را که گیمر هادکور نسخه های اصلی را در نظر می گیرد، بازی می کنند. بسیاری از PS5 و سری Xbox Warzone هستند/ جعبه برنامه های فورتنایت/استریم.

در واقعیت، بسیاری از مردم هر سال بازی جدید CoD و بازی ورزشی مورد نظر خود (EAFC/Madden/2K) را خریداری می‌کنند، GTA زمانی که یک بازی جدید منتشر می‌شود، و شاید Mario Kart و Smash Bros را برای بازی با دوستان خود خریداری کنند.

البته، بدون تایید رسمی از سوی اکتیویژن یا شرکت مادر مایکروسافت، با تمام آنچه می دانیم، این می تواند یک رقم متورم یا کاملا مصنوعی باشد. در هر صورت، بسیاری از طرفداران تیراندازی در مورد موفقیت Vanguard و تأثیر این نوع فروش بر فرنچایز فکر می کنند، به ویژه به این دلیل که خود اکتیویژن اعتراف کرد که بازی ضعیف عمل کرده بود.

در مورد اینکه بعد از Call of Duty چه خبر است؟ خب، طبق یک گزارش جدید، تاریخ انتشار Flight Simulator 2024، Avowed، Indiana Jones and the Great Circle، و Call of Duty امسال را در نمایشگاه تابستانی ایکس‌باکس خواهیم فهمید. شایعه شده است که در ۹ ژوئن ۲۰۲۴ اتفاق می افتد.


منبع: https://www.eurogamer.net/call-of-duty-vanguard-reportedly-sold-over-30m-copies?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *