طرفداران بازی Splinter Cell Remake امیدوارند در ماه ژوئن آپدیت آن منتشر شود

شایعات حاکی از آن است که در نمایشگاه Ubisoft Forward امسال در ماه ژوئن “خبری” در مورد بازسازی Splinter Cell Ubisoft منتشر خواهد شد.

پس از اینکه یوبی سافت تایید کرد که نمایش Forward خود در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۲۴ به صورت زنده از لس آنجلس برگزار می شود، طرفداران متوجه شدند که یوبی سافت تورنتو با تغییر برنامه خود را برای اعلام آماده کرده است. فیس بوک عکس‌های هدر و نمایه عینک‌های دید در شب سم فیشر که فوراً قابل تشخیص هستند.

یوبی سافت نسخه بازسازی شده Splinter Cell خود را معرفی کرد.در یوتیوب تماشا کنید

همانطور که توسط توییتر MauroNL مشاهده شد (با تشکر، PC Gamerاین تغییر تنها چند ساعت قبل از اینکه یوبی سافت تاریخ نمایش Forward را اعلام کرد انجام شد، و برخی را امیدوار کرد که زمان‌بندی تصادفی نشان می‌دهد که ممکن است به‌روزرسانی برای بازسازی نیز در راه باشد.

اثبات بتن؟ به ندرت. اما این تمام چیزی است که طرفداران Splinter Cell باید فعلا ادامه دهند. اگر یوبی سافت تصمیم به تایید (یا رد) ادعاها داشته باشد، به شما اطلاع خواهیم داد.

مدتی است که چیز مشخصی در مورد بازسازی مورد انتظار نشنیده ایم. Ubisoft برنامه های خود را برای بازسازی Splinter Cell در دسامبر ۲۰۲۱ اعلام کردتایید می کند که بازی “از پایه” با جلوه های بصری به روز و عناصر طراحی بهبود یافته ساخته شده است تا “آسایش و انتظارات بازیکن را مطابقت دهد”.

در سپتامبر ۲۰۲۲، یک لیست شغلی بیشتر این را نشان داد یوبی سافت داستان خود را برای “مخاطبان امروزی” به روز می کندو امیدوار است که طرفداران جدیدی به فرنچایز بیاورد.


منبع: https://www.eurogamer.net/splinter-cell-remake-fans-hope-an-update-may-be-coming-in-june?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *