بر اساس گزارش ها، رینگ از موضع پلیس پسند خود در زمینه به اشتراک گذاری داده ها عقب نشینی می کند

به نظر می رسد که Ring در حال تغییر مسیر خود در مورد موضع پلیس پسند خود در مورد اشتراک گذاری داده است. آمازون به این نشریه گفت که واحد زنگ خانه رینگ به درخواست‌های پلیس بدون مجوز برای فیلم‌برداری از زنگ‌های ویدیویی و دوربین‌های نظارتی کاربران موافقت نخواهد کرد. این عمل مدت‌هاست که توسط گروه‌های مدافع حریم خصوصی، مانند گروه‌های حامی حریم خصوصی مورد تمسخر قرار گرفته است . سناتور اد مارکی در سال ۲۰۲۲ وارد این سیاست شد.

علاوه بر این، Ring هفته آینده ابزار Request For Assistance خود را غیرفعال می کند، برنامه ای که این برنامه است برای فیلم به صورت داوطلبانه، از این پس، پلیس و ادارات آتش نشانی باید به دنبال حکمی برای درخواست فیلم از کاربران باشند، اگرچه آمازون می‌تواند بدون حکم در صورتی که آژانس بتواند برای شرایط اضطراری در حال انجام ضروری بودن آن را ارائه دهد.

به گفته یاسی یارگر، سخنگوی Ring، در واقع، کل برنامه Neighbors، جایی که ویژگی Request For Assistance زندگی می‌کند، در حال بازسازی است تا تمرکز خود را از جرم و جنایت و ایمنی به یک مرکز اجتماعی تغییر دهد. برای این منظور، برنامه Neighbors یک ویژگی حلقه برجسته جدید برای کاربران دریافت می کند تا محبوب ترین فیلم های ضبط شده هفته را مطالعه کنند. رینگ دلیلی برای این تغییر ناگهانی در اولویت ها ارائه نکرده است. جرم مطمئنا، اما اینطور نیست که ما در یک زندگی می کنیم پیشتازان فضا utopia این شرکت اخیراً سبد خود را متنوع کرده است و محصولات جدیدی را به خط تولید اضافه کرده است که می تواند یکی از دلایل آن باشد.

حلقه بوده است از زمان شروع، همانطور که شرکت همیشه دلیل اصلی وجود خود را بهبود ایمنی عمومی عنوان می کرد. جیمی سیمینوف، رئیس مؤسس، گفت: «مأموریت ما برای کاهش جرم و جنایت در محله‌ها هسته اصلی هر کاری است که در رینگ انجام می‌دهیم. برای ۸۳۹ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸٫

البته، ما دقیقاً نمی دانیم که آیا آمازون و رینگ به این تصمیم پایبند خواهند بود یا اینکه به مجریان قانون اجازه خواهند داد تا شش یا هشت ماه آینده ویدیوها را ضبط کنند. با این حال، این در حال تبدیل شدن به چیزی شبیه به یک روند در صنعت فناوری است. گوگل به تازگی ویژگی تاریخچه موقعیت مکانی خود را در Maps تغییر داده است بر همه کسانی که در مجاورت جنایت هستند. اجرای قانون برای سالها.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/ring-is-reportedly-walking-back-its-police-friendly-stance-on-data-sharing-191514423.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/ring-is-reportedly-walking-back-its-police-friendly-stance-on-data-sharing-191514423.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *