لنوو با کمک شریک ذخیره سازی HP به بازار مصرف کننده SSD ملحق می شود – البته هنوز انتظار SSD های فوق سریع PCIe 5.0 یا USB4 را نداشته باشید.

لنوو با کمک شریک ذخیره سازی HP به بازار مصرف کننده SSD ملحق می شود – البته هنوز انتظار SSD های فوق سریع PCIe 5.0 یا USB4 را نداشته باشید.

غول فناوری چینی لنوو قرار است طیف وسیعی از درایوهای حالت جامد مصرفی را پس از همکاری جدید با BIWIN، سازنده حافظه و ذخیره سازی که به دلیل تولید محصولات برای برندهایی مانند HP و Acer شناخته شده است، معرفی کند.

در نتیجه این همکاری جدید، BIWIN SSDهایی با برند لنوو، با PCIe Gen4، PCIe Gen3، SATA II و درایوهای قابل حمل در ترکیب اولیه چهار محصول تولید خواهد کرد. بله، ما کمی ناامید شدیم که PCIe 5.0 یا USB4 SSD در آن گنجانده شده است، اما بدون شک آنها برای موج دوم محصولات در نظر گرفته خواهند شد.

سری SSD لنوو شامل LN960 M.2 است که برای کاربردهای چند رسانه ای و فشرده طراحی شده است. با سرعت خواندن/نوشتن تا ۷۴۰۰ مگابایت بر ثانیه/۶۵۰۰ مگابایت بر ثانیه، LN960 از یک کنترلر ۴ کاناله PCIe Gen 4 x 4 و NVMe 2.0 استفاده می کند. LN960 در ظرفیت های ۵۱۲ گیگابایت تا ۴ ترابایت موجود است.

ذخیره سازی قابل حمل نیز

در همین حال، LN860 M.2 سرعت های سریع و مصرف کم انرژی را ارائه می دهد که آن را برای کاربران فعال ایده آل می کند. LN860 به لطف کنترلر ۴ کاناله PCIe Gen 3 x 4 و NVMe 1.4 سرعت خواندن/نوشتن متوالی ۳۵۰۰ مگابایت بر ثانیه / ۳۰۰۰ مگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد. در ظرفیت های ۲۵۶ گیگابایت تا ۲ ترابایت موجود است.

برای رایانه های شخصی رایج، LS800 SATA III 2.5 اینچی قابلیت اطمینان و سرعت بهبود یافته ای را ارائه می دهد. از یک کنترلر با عملکرد بالا و SATA 3.0 برای ارائه سرعت خواندن/نوشتن متوالی تا ۵۲۰ مگابایت بر ثانیه / ۵۰۰ مگابایت بر ثانیه استفاده می کند. ظرفیت ها از ۲۴۰ گیگابایت متغیر است. تا ۱۹۲۰ گیگابایت

در نهایت، LP600 USB 3.2 که قرار است در سه ماهه دوم ۲۰۲۴ عرضه شود، حافظه قابل حمل با ظرفیت های ۵۱۲ گیگابایت تا ۴ ترابایت و سرعت خواندن/نوشتن تا ۲۰۰۰ مگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد.

هنوز هیچ خبری در مورد قیمت یا در دسترس بودن هر یک از درایوها وجود ندارد، اما با درگیر شدن Lenovo و BIWIN، می‌توانید انتظار داشته باشید که قیمت رقابتی آن‌ها پس از ورود به بازار ارائه شود.

از طریق TechPowerUp

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/lenovo-joins-consumer-ssd-market-with-the-help-of-hps-storage-partner-dont-expect-superfast-pcie-50-or-usb4-ssds-just-yet-though

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *