بزرگ‌ترین شکایاتی که صاحبان دوربین در مورد زنگ ویدیو دارند

بزرگ‌ترین شکایاتی که صاحبان دوربین در مورد زنگ ویدیو دارند

در اوایل سال ۲۰۲۳، رینگ به تیتر اخبار تبدیل شد اعلام می کند – اگرچه در به‌روزرسانی صفحات پشتیبانی آن – ویژگی‌های مختلفی که قبلاً با خرید یک زنگ درب تصویری گنجانده شده بود به برنامه‌های اشتراک پولی Ring Protect منتقل می‌شوند. در این اطلاعیه آمده است: «از ۲۹ مارس ۲۰۲۳، اشتراک Ring Protect برای دسترسی به ویژگی‌های درون‌برنامه زنگ زنگ در ایالات متحده و کانادا، از جمله اعلان‌های دیجیتال و امکان مسلح کردن و خلع سلاح از برنامه شما، لازم است. “اگر قبل از این تاریخ صاحب زنگ هشدار بودید، دستگاه فعلی شما این ویژگی‌های درون‌برنامه را حفظ می‌کند. اگر صاحب زنگ هشدار نبودید، اکنون این ویژگی‌ها به اشتراک نیاز دارند.”

برای کسانی که زنگ‌های ویدیویی اولیه را دارند اما سخت‌افزار زنگ زنگ زنگ را ندارند، این بدان معناست که آنها توانایی تنظیم حالت‌های “خانه” و “دور” را برای تغییر رفتار زنگ‌های ویدئویی حلقه خود از دست داده‌اند. این تعیین می‌کند که چقدر حرکت در داخل خانه در مقابل خارج از خانه بررسی می‌شود، و اگرچه قبلا رایگان بود، اما اکنون به اشتراک نیاز دارد. این اشتراک ها از ۳٫۹۹ دلار در ماه یا ۳۹٫۹۹ دلار در سال در صورت پرداخت یکجا سالانه شروع می شود.

معنی همه اینها این است که بسیاری از ویژگی‌هایی که Ring Video Doorbells را نسبتاً ارزان‌تر از سیستم‌های امنیتی خانگی کرده‌اند، بسیار گران‌تر شده‌اند. اگر قبل از ۲۹ مارس یکی از زنگ‌های در را داشتید، بسیاری از ویژگی‌هایی را که فکر می‌کردید قبلاً برای آن پول پرداخت کرده‌اید، از دست داده‌اید، حتی در حالی که دارندگان زنگ زنگ موجود هیچ ویژگی را از دست نداده‌اند. اکنون؟ بدون اشتراک، زنگ ویدیویی زنگ درب به معنای واقعی کلمه همین است: زنگ درب ویدیویی زنده.


منبع: https://www.slashgear.com/1413847/biggest-complaints-ring-video-doorbell/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *