معاملات مانیتور جمعه سیاه در سال ۲۰۲۳: از معاملات امسال چه انتظاری باید داشت

ما انتظار داریم که معاملات مانیتور جمعه سیاه ۲۰۲۳ از بهترین‌هایی باشد که در سال‌های اخیر دیده‌ایم، و حتی لازم نیست تا روز بزرگ منتظر بمانید تا پس‌اندازی فوق‌العاده داشته باشید، به لطف فروش زودهنگام خرده‌فروشانی مانند Walmart. ، بهترین خرید و آمازون. برای کمک به شما در مرتب‌سازی همه گزینه‌هایتان، من بهترین پیشنهادات موجود در حال حاضر را جمع‌آوری کرده‌ام، به‌علاوه همه چیزهایی که در مورد انتظارات از بزرگترین رویداد خرید امسال باید بدانید.

معاملات مانیتور جمعه سیاه راهی عالی برای صرفه جویی در هزینه ها است بهترین مانیتور پیشنهادات از تولید کنندگان بزرگ مانند Dell، LG، Philips، و بسیاری دیگر. این که آیا شما به دنبال معاملات جمعه سیاه بر روی بهترین مانیتورهای بازی با نرخ تازه سازی بالا و پاسخ سریع پیکسل یا بهترین مانیتورهای ۴K با کالیبراسیون رنگ دقیق و دقت برای کارهای خلاقانه حرفه ای مانند ویرایش ویدئو.

با توجه به اینکه جمعه سیاه در ۲۴ نوامبر امسال برگزار می شود، ممکن است به نظر برسد که زمان زیادی برای انتظار آن دارید بهترین معاملات مانیتوراما با همه چیز از دیگری روز پرایم آمازون فروش در تاریخ ۱۰ و ۱۱ اکتبر تا معاملات اولیه برای کمک به خرده فروشان برای ایجاد فضایی برای موجودی عمده مانیتور جمعه سیاه انجام می شود، فرصت های زیادی برای صرفه جویی خواهید داشت. در واقع، روندهای اخیر از Adobe Analytics نشان می دهد که قیمت تمام لوازم الکترونیکی قبل از جمعه سیاه که از اواسط اکتبر شروع می شود شروع به کاهش می کند.

به همین دلیل است که من همچنان آخرین معاملات را به شما می‌آورم و آنها را در اینجا به این صفحه اضافه می‌کنم، زیرا همه چیز از قبل شروع به حرکت کرده است. بنابراین، اگر به‌دنبال یک مانیتور جدید هستید، مرتباً بررسی کنید تا بهترین پیشنهادات اولیه مانیتور جمعه سیاه را در صفحه نمایش مناسب با نیازها و بودجه خود بیابید.

بهترین فروش مانیتور امروزی

بهترین معاملات مانیتور امروز

پیشنهادات مانیتور جمعه سیاه ۲۰۲۳: اطلاعات کلیدی

معاملات مانیتور جمعه سیاه در سال ۲۰۲۳: از معاملات امسال چه انتظاری باید داشت

(اعتبار تصویر: ایسر)

معاملات مانیتور جمعه سیاه در سال ۲۰۲۳ چه زمانی آغاز می شود؟

جمعه سیاه ۲۰۲۳ فرا می رسد ۲۴ نوامبر. تاریخ واقعی تغییر می کند، اما روز هفته ثابت می ماند: همیشه جمعه بعد از شکرگزاری است.

در حالی که معاملات مانیتور جمعه سیاه بر اساس سال‌های گذشته به طور رسمی در ۲۴ نوامبر آغاز می‌شود، می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که خرده‌فروشانی مانند آمازون، Best Buy و Walmart فروش زودهنگام خود را از اکتبر آغاز خواهند کرد. آمازون همچنین به تازگی اعلام کرده است که دومین فروش روز پرایم خود در ۱۰ و ۱۱ اکتبر برگزار می شود، بنابراین انتظار می رود که در طول رویداد فروش دو روزه و منتهی به جمعه سیاه، شاهد آغاز معاملات اولیه جمعه سیاه از سایر خرده فروشان باشیم.

به لطف فروش زودهنگام، دیگر اینطور نیست که بهترین معاملات مانیتور جمعه سیاه در همان روز – ۲۴ نوامبر – عرضه شود. در سال های اخیر، خرده فروشان قیمت های کم سابقه ای را روی طیف وسیعی از مانیتورها در طول فروش اولیه منتشر کرده اند که به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا یک نمایشگر را قبل از جمعه سیاه مطمئن کنید. من تمام معاملات اولیه فهرست شده در این راهنما را تجزیه و تحلیل خواهم کرد، بنابراین اگر می‌خواهید در جمعه سیاه از خرید خودداری کنید، هنوز هم پیش از تعطیلات آخر هفته، قیمت‌های چشمگیر زیادی وجود خواهد داشت.

بهترین معاملات جمعه سیاه مانیتور کجا خواهد بود؟

من همه بهترین معاملات مانیتور جمعه سیاه را در اینجا ردیابی خواهم کرد، بنابراین این صفحه را نشانه گذاری کنید و به بررسی مجدد ادامه دهید. با این حال، اگر ترجیح می‌دهید خودتان فروش‌ها را جستجو کنید، تعدادی خرده‌فروش وجود دارند که ما به دیگران توصیه می‌کنیم.

آمازون منبعی عالی برای مانیتورها در جمعه سیاه است و به طور مداوم طیف گسترده ای از سهام را در اختیار دارد که همه چیز را از مانیتورهای ارزان قیمت ۱۰۸۰p گرفته تا مانیتورهای ۴K OLED رده بالا از برندهایی مانند سامسونگ، ال جی و فیلیپس را پوشش می دهد.

در ایالات متحده، Newegg و Best Buy بهترین مقاصد برای معاملات مانیتور جمعه سیاه هستند، با قیمت های کم سابقه در مانیتورهای تجاری اصلی برای خانه یا محل کار تا نمایشگرهای بازی فوق العاده سریع. Walmart یکی دیگر از خرده‌فروش‌های مورد علاقه در جمعه سیاه است که به لطف قیمت‌های بسیار پایین هم از سوی برندهای مقرون‌به‌صرفه و هم از سوی شرکت‌های بزرگ‌تری مانند ال‌جی است.

اگر در حال حاضر به دنبال خرید ارزان هستید، ما بهترین فروش مانیتورهای فعلی را از همه خرده فروشان برتر فهرست کرده ایم.

آمازون: تخفیف برای انواع مانیتور
بهترین خرید: معاملات مانیتور از ۸۹٫۹۹ دلار
نیوگ: معاملات عالی در صفحه نمایش های بازی
والمارت: مانیتورهای ارزان قیمت زیر ۱۰۰ دلار
آدوراما: معاملات حق بیمه و فوق العاده

در سال ۲۰۲۳ چه معاملات مانیتور جمعه سیاه را انتظار داریم؟

انتظار داریم در فروش امسال شاهد چه معاملات مانیتور جمعه سیاه باشیم؟ سال گذشته، بزرگترین معامله مانیتور (به نظر من) HP M27ha بود، یک صفحه نمایش ۲۷ اینچی FHD برای تقریباً نیمه کاره، در حالی که گیمرها تخفیف هنگفتی ۳۶ درصدی برای این دستگاه دریافت کردند. Samsung Odyssey G9این بازی رده بالای فوق عریض را به زیر ۹۵۰ دلار کاهش داد.

امسال، ما انتظار داریم که شاهد تخفیف های مشابه، اگر نگوییم بهتر، بر روی این مانیتورها و تعداد بی شماری دیگر در سراسر صفحه باشیم.

هنگام خرید مانیتور در جمعه سیاه به چه مشخصاتی باید توجه کنم؟

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که باید هنگام جستجوی فروش مانیتور در جمعه سیاه از آن آگاه باشید این است که خرده‌فروشان در تلاش هستند تا سهام قدیمی را از بین ببرند. این بدان معنی است که شما ممکن است با چیزی که به نظر می رسد بسیار عالی است برخورد کنید، اما بعداً متوجه شوید که مانیتور چندین ساله با مشخصات قدیمی است. البته، این باعث بی فایده شدن آن نمی شود، زیرا اکثر مانیتورها هنوز کاملاً قابل استفاده هستند.

به خاطر داشته باشید که مانیتورها حداقل باید رزولوشن ۱۰۸۰p داشته باشند، که این روزها واقعاً حداقل وضوح HD است، اگرچه اگر بتوانید آن را بپردازید ترجیحاً ۴K است. از آنجا، نیازهای شما بسته به نوع کاری که برای مانیتور خود نیاز دارید متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال، اگر کارهای حرفه ای مانند عکاسی یا ویرایش فیلم انجام می دهید، به یک مانیتور با فضاهای رنگی نیاز دارید که امکان تصحیح رنگ مناسب را فراهم کند. حداقل به اندازه DCI-P3 از طیف رنگ ۹۸٪ پشتیبانی می کند، زیرا این تضمین می کند که هر مانیتور دیگری که آن متریال حرفه ای را مشاهده می کند، تصاویر و ویدیوها را با رنگ های مناسب خود در سراسر صفحه می بیند. روشنایی نیز عامل مهمی برای کیفیت و دقت رنگ تصویر است که عدد بالاتر بهتر است. رفتن به ۳۰۰ نیت و بالاتر یک مکان عالی برای شروع است.

در این میان، برای مانیتورهای بازی، دو فاکتور مهم به جز رزولوشن، نرخ تازه سازی و زمان پاسخگویی است. برای اولی، هرچه عدد بالاتر باشد بهتر است زیرا نشان دهنده تعداد دفعاتی است که تصویر بر روی صفحه نمایش باز می شود. نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز و بالاتر به ویژه خوب است.

دومی باید تا حد ممکن تعداد کمتری داشته باشد، زیرا نشان دهنده مدت زمانی است که برای جابجایی از یک رنگ به رنگ دیگر طول می کشد و اعداد کمتر به معنای تصویر بسیار واضح تر و واضح تر است. زمان پاسخ ۱ میلی ثانیه مخصوصاً برای بازی عالی است و چیزی است که می خواهید برای آن تلاش کنید.

بهترین معاملات سال گذشته

اغلب، خوب است که ببینیم معاملات سال گذشته چگونه بوده است تا بهتر بفهمیم که معاملات مانیتور جمعه سیاه امسال احتمالاً چه چیزی را ارائه می دهند. خوشبختانه، ما از مانیتورهای مورد علاقه خود در سال گذشته استفاده کردیم تا به شما کمک کنیم تا دریابید که کدام مانیتور ممکن است مانیتور خوبی باشد.

HP M27ha | بود ۲۹۹ دلار اکنون ۱۶۴٫۹۹ دلار در آمازون
۱۳۵ دلار صرفه جویی کنید –
جمعه سیاه همیشه زمان خوبی برای خرید یک مانیتور استاندارد ۱۰۸۰p برای خانه یا محل کار است، به دلیل تخفیف های باورنکردنی، مانند ۴۵ درصد صرفه جویی در یک مانیتور ۲۷ اینچی HP در آمازون.

Samsung UR59C (32 اینچ، ۴K، ۶۰ هرتز، ۱۵۰۰R): بود ۳۹۴٫۹۹ دلار اکنون ۲۹۹٫۹۹ دلار در آمازون
در حالی که این مانیتور ۴K مورد علاقه ما نیست، اما با توجه به قیمت آن قطعاً مقرون به صرفه است، به خصوص برای نمایشگر منحنی UHD. این صفحه نمایش فقط دارای نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز (با HDMI 2.0 یا بالاتر) است، اما نسبت کنتراست ۲۵۰۰:۱ و میلیاردها رنگ دارد، بنابراین همه چیز در این صفحه نمایش محکم و شفاف به نظر می رسد، اگرچه برای استفاده در خانه و محل کار بهتر است. نسبت به بازیمشاهده معامله

LG 27UK500-B | بود ۵۳۹ دلار اکنون ۲۴۶٫۹۹ دلار در والمارت
گرفتن بیش از نیمی از تخفیف این مانیتور خلاقانه ۲۷ اینچی ۴K ممتاز در Walmart برای جمعه سیاه و از پوشش رنگ ۹۸٪ sRGB بهره می‌برد و آن را برای کارهای طراحی وب عالی می‌کند.مشاهده معامله

ال جی ۴۳ اینچ UltraFine 4K | بود ۷۲۹٫۹۹ دلار اکنون ۵۹۶٫۹۹ دلار در بهترین خرید
اگر به یک صفحه نمایش فوق عریض ۴K نیاز دارید که برای کارهای بهره وری چندوظیفه ای عالی باشد، این بهترین گزینه است. این یک صفحه نمایش بزرگ ۴۳ اینچی است که می تواند به راحتی به چهار صفحه تقسیم شود، به این معنی که می توانید صفحه گسترده و تماس های کنفرانس را هنگام پخش فیلم و موارد دیگر متعادل کنید.

ال‌جی ۳۴ اینچی IPS LED UltraWide | بود ۳۲۹٫۹۹ دلار اکنون ۲۴۹٫۹۹ دلار در بهترین خرید
این یک مانیتور همه جانبه جامد برای نیازهای مختلف است. چه در حال بازی باشید، چه بر روی صفحات گسترده یا پروژه های خلاقانه کار می کنید، یا در حال تماشای فیلم هستید، دارای نرخ تازه سازی ۱۰۰ هرتز است که برای اکثر بازی های غیررقابتی خوب است و همچنین دارای وسعت رنگ ۹۹% sRGB با نمایشگر VESA HDR 400 برای کارهای خلاقانه است.مشاهده معامله

ال جی UltraGear 27GN75B-B | بود ۳۲۹ دلار اکنون ۲۷۹ دلار در Newegg
اگر به دنبال یک نمایشگر عالی برای بازی های esports هستید، به LG UltraGear 27GN75B-B نگاه نکنید. با وضوح فول اچ‌دی، به‌روزرسانی ۲۴۰ هرتز، و پاسخ پیکسلی ۱ میلی‌ثانیه، هم‌اکنون با تخفیفی مرتب در Newegg، عملکرد فوق‌العاده‌ای در بازی خواهید داشت.

LG 27UK500-B | بود ۵۳۹ دلار اکنون ۲۴۶٫۹۹ دلار در والمارت
گرفتن بیش از نیمی از تخفیف این مانیتور خلاقانه ۲۷ اینچی ۴K ممتاز در Walmart برای جمعه سیاه و از پوشش رنگ ۹۸٪ sRGB بهره می‌برد و آن را برای کارهای طراحی وب عالی می‌کند.مشاهده معامله

Samsung Odyssey G9 | بود ۱۳۹۹ دلار اکنون ۹۴۷٫۲۶ دلار در آمازون
Samsung Odyssey G9 که همیشه مورد علاقه گیمرهای رایانه شخصی است، یک صفحه نمایش فوق عریض ۴۹ اینچی با رزولوشن ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰p، نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز و یک پنل منحنی محکم و ۱۰۰۰R است. ۳۶ درصد تخفیف در آمازون

ال جی UltraGear 27GN800-B | بود ۴۶۲ دلار اکنون ۲۹۶٫۹۹ دلار در والمارت
با ال‌جی UltraGear 27GN800-B، با وضوح QHD، پاسخ پیکسل ۱ میلی‌ثانیه و به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتز، عملکرد فوق‌العاده‌ای در بازی با قیمت عالی دریافت کنید. ۳۵ درصد تخفیف در والمارتمشاهده معامله

بنکیو EX240N بود ۱۹۹٫۹۹ دلار اکنون ۱۵۹٫۹۹ دلار در BenQ.com

این یک مانیتور گیمینگ HD با قیمت عالی با نرخ تازه سازی چشمگیر ۱۶۵ هرتز و زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه است. اگر برای نیازهای بازی خود به چیزی ارزان قیمت نیاز دارید، این مکان عالی برای شروع است.

BenQ PD2705U | بود ۵۹۹٫۹۹ دلار اکنون ۵۴۹٫۹۹ دلار در BenQ.com

اگر برای پروژه‌های خلاقانه مانند ویرایش ویدیو یا هنر به مانیتور نیاز دارید، این مانیتور ۴K با ۹۹% فضای رنگی sRGB و Rec.709 دزدی است و تخفیف روی کیک است.مشاهده معامله

بنکیو EX240 بود ۲۳۹٫۹۹ دلار اکنون ۱۸۹٫۹۹ دلار در BenQ.com

یکی دیگر از مانیتورهای گیمینگ HD BenQ که دارای نرخ تازه سازی عالی ۱۶۵ هرتز و زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه است. با این حال، EX240N وجود دارد که ارزان‌تر است و همان مشخصات را دارد، بنابراین بهتر است به سراغ آن بروید، مگر اینکه ابتدا فروخته شود.

BenQ EX3210U بود ۱۰۹۹٫۹۹ دلار اکنون ۸۹۹٫۹۹ دلار در BenQ.com

یک مانیتور گیمینگ ۳۲ اینچی با کیفیت ۴K که دارای رفرش چشمگیر ۱۴۴ هرتز و ۱ میلی ثانیه است. قیمت نسبت به آنچه ارائه می دهد بسیار خوب است و ۲۰۰ دلار تخفیف آن را حتی شیرین تر می کند.مشاهده معامله


منبع: https://www.techradar.com/black-friday/monitor-deals

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *