بسته کنسول PS5 Marvel’s Spider-Man 2 قبل از جمعه سیاه ۶۰ دلار تخفیف دارد.

۶۰ دلار پس انداز کنید: از ۹ نوامبر، محبوب بسته کنسول PS5 Marvel’s Spider-Man 2 در حال فروش است – ۶۰ دلار از قبل صرفه جویی کنید جمعه سیاهفقط ۴۹۹ دلار برای بازی، کنسول و یک کنترلر DualSense.


بسته کنسول PlayStation 5 Marvel’s Spider-Man 2

۴۹۹ دلار در آمازون (۶۰ دلار صرفه جویی کنید)



Marvel’s Spider-Man 2 یکی از بهترین بازی های منتشر شده در سال ۲۰۲۳ است، بدون شک. اگر شما یک پلی استیشن ۵این یک بازی ضروری است – دارای اکشن سریع، مکانیک پیمایش بی‌رقیب، صحنه‌های فراموش‌نشدنی، و داستانی از لحاظ احساسی تأثیرگذار است که نمی‌خواهید آن را از دست بدهید.

اگر شما نکن هنوز یک پلی استیشن ۵ دارید، اما معلوم است که شما هنوز خوش شانس هستید: محبوب بسته کنسول PlayStation 5 Marvel’s Spider-Man 2 قبل از جمعه سیاه فقط با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش می رسد که ۶۰ دلار کمتر از قیمت اصلی است. این اولین باری است که ما این پیشنهاد را می بینیم، بنابراین توصیه می کنیم قبل از اینکه به طور اجتناب ناپذیری فروخته شود یا قیمت آن به ۵۵۹٫۹۹ دلار بازگردد، آن را خریداری کنید.

در این بسته، یک کپی از آن را دریافت خواهید کرد Marvel’s Spider-Man 2یک کنسول پلی استیشن (آنی که درایو دیسک دارد، نباید با آن اشتباه گرفته شود نسخه دیجیتال) و الف کنترلر DualSense. این یک کیت شروع فوق العاده برای تازه واردان PS5 و مقدمه ای عالی برای آنچه کنسول نسل جدید ارائه می دهد است. ما همچنین برداشتن را توصیه می کنیم Marvel’s Spider-Man: Miles Morales نسخه نهاییکه شامل نسخه های PS5 از دو نسخه اول است اسپایدی بازی هایی که می توانید قبل از ورود به آن ها بازی کنید ۲.

موضوعات
بازی

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/deals/nov-9-marvel-spider-man-2-ps5-console-bundle-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *