بلبل این جمعه تست استرس سه ساعته می گیرد

Nightingale، بازی فانتزی گازلمپ آینده از Inflexion Games، این جمعه، ۲ فوریه، تست استرس سرور دریافت می کند. این یک کار فقط یک روزه است – اگر چنین باشد – از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۹ بعد از ظهر به وقت انگلستان (۱۳:۰۰ تا ۴ بعد از ظهر شرقی).

بازیکنانی که به صورت تصادفی انتخاب شده بودند قبلا برای آزمون ثبت نام کرده بودند یک ساعت قبل شروع به دریافت دسترسی به بازی می کند. سپس دیگران برای بازی به صورت دسته جمعی دعوت خواهند شد. باز هم، این تصادفی خواهد بود، بنابراین مراقب ایمیلی از Steam باشید.

“هدف ما این است که همه بازیکنانی که در آزمون ثبت‌نام کرده‌اند بتوانند در این آزمون شرکت کنند. سرعت این اتفاق بستگی به پیشرفت آزمون دارد.” گفتتوضیح آن امکان دسترسی در امواج را برای ارزیابی نحوه رسیدگی سرورها به تعداد زیادی از بازیکنانی که همزمان وارد می‌شوند و توانایی توسعه‌دهنده برای افزایش سریع در پاسخ به آن را می‌دهد.


بلبل این جمعه تست استرس سه ساعته می گیردتریلر تاریخ انتشار Nightingale | گیمزکام ۲۰۲۳


تریلر تاریخ انتشار Nightingale.

در طول این تست، شرکت کنندگان وارد یک “نسخه مناسب” از تجربه اولیه بازی Nightingale خواهند شد. این به معنای عدم آموزش و ارتقاء خوب ابزار و تجهیزات است.

آزمایش‌کننده‌ها همچنین به انواع دستور العمل‌های قفل‌شده از قبل دسترسی خواهند داشت. Infexion گفت که این “معادل چیزی است که یک Realmwalker می تواند تقریباً ۱۰ ساعت در یک بازی معمولی به دست بیاورد” و طعم کمی از آنچه را که در آینده وجود دارد ارائه می دهد.

بلبل خود یوروگیمر، یکی از آقایان اد نایتینگل، سال گذشته با این بازی دست به کار شد. شما می توانید افکار او را در مورد آن در همه بخوانید پیش نمایش Eurogamer’s Nightingale در اینجا.


منبع: https://www.eurogamer.net/nightingale-gets-brisk-three-hour-stress-test-this-friday?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *