صبح بعد: حکم در مورد Galaxy S24 Ultra سامسونگ

پرچمدار ۲۰۲۴ سامسونگ فرود آمد. را S24 Ultra دارای قاب تیتانیومی جدید، دوربین های تله فوتو بهبود یافته و مملو از ویژگی ها و هوشمندی های جدید هوش مصنوعی است. همچنین گران تر از همیشه است.

با این حال، این ویژگی‌های هوش مصنوعی است نه سخت‌افزاری که سری S23 امسال را مشخص می‌کند. ابزارهای هوش مصنوعی شامل متن و ترجمه، عکاسی و جستجو هستند. بسیاری از این توانایی‌های هوش مصنوعی در حال حاضر از سرویس‌های دیگر مانند ChatGPT و Bard در دسترس هستند، اما این قابلیت‌ها در سری S24 در سطح پایه قرار دارند، بنابراین از برنامه Notes می‌توانید پیام‌های خود را خلاصه، قالب‌بندی خودکار، املا یا ترجمه کنید. در حال حرکت (رونویسی نیز ظاهراً بسیار تأثیرگذار است، اما ممکن است روزنامه نگار درون من هیجان زده شود.)

صبح بعد: حکم در مورد Galaxy S24 Ultra سامسونگ
Engadget

تراشه بسیار سریعتر، صفحه نمایش روشن تر و حتی عمر باتری طولانی تر و S24 Ultra موردی را برای ارتقاء ایجاد می کند. این فقط یک گران است.

– مت اسمیت

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

راشما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید. همینجا مشترک شوید!

آمازون از قرارداد میلیارد دلاری برای خرید سازنده Roomba یعنی iRobot صرف نظر کرد

این به دلیل نگرانی های ضد رقابتی اتحادیه اروپا بود.

آمازون و iRobot، سازنده خط خلاء Roomba، به تازگی اعلام کردند که ادغام پیشنهادی خود را کنار می گذارند. آنها خرید احتمالی را در آگوست ۲۰۲۲ و در نوامبر، کمیسیون اروپا اعلام کردند در مورد تأثیر بالقوه بر رقابت این شرکت ها در این اطلاعیه به تحقیقات رسمی اشاره ای نکردند. اکنون این معامله انجام نمی شود، iRobot می گوید که حدود ۳۵۰ کارمند را اخراج می کند که ۳۱ درصد از نیروی کار شرکت را تشکیل می دهد. کالین آنگل، موسس، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره iRobot نیز از سمت رئیس و مدیرعامل کناره گیری می کند.

به خواندن ادامه دهید.

Suicide Squad: Kill the Justice League باگ بازی را برای شما شکست می دهد

یک ساعت پس از راه اندازی به حالت آفلاین کشیده شد.

TMA
Rocksteady

اکشن سوم شخص جدید Rocksteady Suicide Squad: Kill the Justice League تنها یک ساعت پس از راه‌اندازی، پس از اینکه بازیکنان با یک باگ عجیب روبرو شدند که بلافاصله بازی را شکست می‌دهد، آفلاین شد. بازیکنان را از تمام ماموریت های داستانی، از جمله آموزش، در مسابقه ای برای رسیدن به تیتراژ پایانی محروم می کرد. همچنین دریافت تروفی ها و اچیومنت ها را غیرممکن می کند، اما بزرگترین مشکل ممکن است ناتوانی در انجام هر یک از بازی های ۷۰ دلاری باشد. توسعه دهنده می گوید که در حال کار بر روی یک اصلاح است.

به خواندن ادامه دهید.

کاوشگر ماه ژاپنی SLIM به حیات باز می گردد

پانل های خورشیدی پس از تغییر جهت خورشید شارژ شدند.

فرودگر ماه ژاپن، ۹ روز پس از فرود تقریبا وارونه بر سطح ماه و خاموش شدن آن، دوباره قدرت خود را به دست آورد. JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) گفت که تغییر در موقعیت خورشید به پنل‌های خورشیدی اجازه می‌دهد نور دریافت کنند و باتری کاوشگر را شارژ کنند، بنابراین JAXA می‌تواند ارتباط را دوباره برقرار کند. در هر صورت، ماموریت موفقیت آمیز تلقی می شد، زیرا هدف اولیه فرود دقیق بود. دقیقاً این کار را انجام داد و به نقطه ای در ۵۵ متری (۱۸۰ فوت) هدف خود برخورد کرد. فقط … راه اشتباه.

به خواندن ادامه دهید.

ژاپن دیگر برای ارسال برخی اسناد رسمی نیازی به فلاپی دیسک نخواهد داشت

بله، سال ۲۰۲۴ است. چرا می پرسید؟

TMA
رویترز

در سال ۲۰۲۲، وزیر امور دیجیتال ژاپن، تارو کونو، از شاخه‌های مختلف دولت خواست تا از الزام کسب‌وکارها به ارائه اطلاعات در مورد اشکال قدیمی رسانه‌های فیزیکی خودداری کنند. وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت (METI) یکی از اولین کسانی است که این تغییر را انجام داده است. کارکنان Kono حدود ۱۹۰۰ پروتکل را در چندین بخش دولتی شناسایی کردند که هنوز به فلاپی دیسک، CD-ROM و حتی مینی دیسک (!) نیاز دارند.

به خواندن ادامه دهید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-the-verdict-on-samsungs-galaxy-s24-ultra-121505918.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-the-verdict-on-samsungs-galaxy-s24-ultra-121505918.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *