بلیزارد بازی ها را از طریق قرارداد جدید NetEase به چین بازمی گرداند

بازی‌های بلیزارد به لطف توافق جدید با ناشر NetEase، قرار است به چین بازگردند.

در ابتدا بلیزارد و NetEase در ژانویه سال گذشته راه خود را از هم جدا کردندپایان دادن به قرارداد انتشاراتی که به بازی هایی مانند World of Warcraft، Hearthstone، Overwatch، Diablo و غیره اجازه می داد در کشور قابل پخش باشند.

در این زمان، استودیو دیابلو NetEase را مقصر این انحلال دانست، ادعا می کند که یک تمدید شش ماهه به NetEase پیشنهاد کرده است تا شرکت را در حالی که تلاش می کند یک شریک بلند مدت جدید تهیه کند. با این حال، NetEase احساس متفاوتی داشت – و کارکنان محلی با شکستن مجسمه ارک در دفاتر NetEase واکنش نشان دادند.

پخش خبر: آیا پلی استیشن ۵ پرو را خواهیم خرید؟در یوتیوب تماشا کنید

و، امروز به ما می رسد، زمانی که اعلام شد بلیزارد دوباره با NetEase وارد همکاری شده است. در بیانیه‌ای، طرفین اعلام کردند که «از همسو شدن در مسیری رو به جلو برای حمایت از بازیکنان در سرزمین اصلی چین هیجان‌زده هستند».

همانند قرارداد قبلی بین بلیزارد و نت‌ایز، این تمدید شامل همان بازی‌هایی می‌شود که بازیکنان چینی قبلاً به آن‌ها دسترسی داشتند: World of Warcraft، Hearthstone و دیگر عناوین در دنیای Warcraft، Overwatch، Diablo و StarCraft. در حالی که ما تاریخ مشخصی برای این معرفی مجدد نداریم، انتظار می رود که از تابستان امسال اجرایی شود.

“ما از شور و اشتیاق جامعه چینی که در طول سال ها نسبت به بازی های بلیزارد نشان داده است بی نهایت سپاسگزاریم و بر بازگرداندن دنیای خود به بازیکنانی با عالی و فداکاری تمرکز کرده ایم.” یوهانا فاریس که اخیراً به ریاست بلیزارد منصوب شده است گفت: پس از تمدید قرارداد.

فیل اسپنسر، مدیر بازی های مایکروسافت، اضافه کرد که هر دو شرکت “کارهای باورنکردنی برای تجدید تعهد ما به بازیکنان انجام داده اند” و اظهار داشت: “جهان های بلیزارد برای سال ها بخشی از زندگی بازیکنان در منطقه بوده است”.

اسپنسر می‌گوید: «بازگرداندن بازی‌های افسانه‌ای بلیزارد به بازیکنان چینی در حالی که در حال بررسی راه‌هایی برای آوردن عناوین جدید بیشتر به ایکس‌باکس هستیم، تعهد ما به ارائه بازی‌های بیشتر به بازیکنان بیشتری در سراسر جهان را نشان می‌دهد.

علاوه بر قرارداد فوق، مایکروسافت همچنین قرارداد جداگانه‌ای با NetEase منعقد کرده است تا عناوین جدید NetEase را به کنسول‌های Xbox و دیگر پلتفرم‌ها بررسی کند.


منبع: https://www.eurogamer.net/blizzard-bring-games-back-to-china-via-new-netease-agreement?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *