سگا سال ۲۰۲۴ را سال سایه جوجه تیغی اعلام کرد

سگا رسما سال ۲۰۲۴ را به افتخار شکل نهایی زندگی، سال سایه اعلام کرده است. متاسفم لوئیجی.

بی باک: سال سایه در درجه اول به منظور جشن گرفتن انتشار آینده Sonic x Shadow Generations و همچنین فیلم Sonic the Hedgehog 3 است.

علاوه بر این، سال سایه شامل پاداش‌هایی در بازی‌های موبایل، مجموعه‌های لگو و موارد اضافه شده به تور جهانی Sonic Symphony خواهد بود.

تریلر Fearless: Year of Shadowدر یوتیوب تماشا کنید

هر دو بازی موبایل Sonic Forces و Sonic Dash شامل رویدادهای ویژه ای می شوند که در آن بازیکنان می توانند شخصیت های مختلف Shadow مانند Super Shadow، Vampire Shadow، Sir Lancelot و Dragon Hunter Lancelot را باز کنند.

یک موتورسیکلت Shadow که به صورت سفارشی ساخته شده است، در MotoGP در آستین، تگزاس، این آخر هفته و دوباره در بریتانیا در ماه آگوست به نمایش گذاشته خواهد شد.

تور جهانی Sonic Symphony همچنین شامل قطعات اصلی Shadow خواهد بود که توسط ارکستر زنده و گروه راک نواخته می شود – اگرچه تاریخ های باقی مانده در تور تابستان امسال آنها فقط در آمریکا و پاریس هستند.

در نهایت یادآوری می شود که مجموعه لگو Shadow the Hedgehog Escape در حال حاضر در دسترس است و به بقیه مجموعه های سونیک می پیوندد.

Sonic x Shadow Generations پاییز امسال به عنوان ریمستر بازی ۲۰۱۱ با سطوح جدید Shadow منتشر خواهد شد. این برای کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس، سوییچ و رایانه شخصی عرضه می شود.

این قبل از انتشار است فیلم Sonic the Hedgehog 3 در ماه دسامبر اکران می شود، که به نظر می رسد بر اساس Sonic Adventure 2 ساخته شود و Shadow را همانطور که در پایان فیلم قبلی منتشر شد، به نمایش بگذارد. جیم کری در نقش دکتر روباتنیک / اگمن بازخواهد گشت.

قبل از آن، برنامه تلویزیونی Knuckles در اواخر این ماه در Paramount+ با بازی ادریس البا نمایش داده می شود. صحبت کردن در مورد برنامه تلویزیونی و فیلم، تهیه کننده فرنچایز توبی اشر امیدوار است که فیلم های سونیک “رویدادهای سطح انتقام جویان” باشند..


منبع: https://www.eurogamer.net/sega-declares-2024-the-year-of-shadow-the-hedgehog?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *