بلیزارد دوره جدیدی از ورزش های الکترونیکی Overwatch را با مشارکت عربستان سعودی اعلام کرد

پس از پایان لیگ Overwatch، بلیزارد از طرح‌های جدیدی برای مدار رقابتی Overwatch خود رونمایی کرده است.

این شرکت در پایان فصل ۲۰۲۳ لیگ Overwatch را غروب کرد. تیم رسانه‌های اجتماعی Overwatch در آن زمان گفت: «ما بر ایجاد چشم‌انداز خود از یک برنامه ورزش‌های الکترونیکی احیا شده تمرکز خواهیم کرد. “ما مشتاقیم تا با نهایی شدن جزئیات بیشتر با شما در میان بگذاریم.”

این جزئیات از آن زمان نهایی شده است و این هفته بلیزارد همکاری با ESL Faceit Group (EFG)، یک شرکت ورزش های الکترونیکی متعلق به گروه جنجالی Savvy Games عربستان سعودی را اعلام کرد. هدف این دو شرکت به عنوان بخشی از یک توافق چند ساله، استقبال از “عصر جدید Overwatch 2 esports” در یک “اکوسیستم رقابتی باز و فراگیر” است. همه آنها به عنوان Overwatch Champions Series یا OWCS شناخته خواهند شد.


مائوگا | تریلر گیم پلی قهرمان جدید | Overwatch 2.

جرد نویس، تهیه کننده اجرایی Overwatch 2 گفت: «صحنه پررونق ورزش های الکترونیکی برای بازی رقابتی مانند Overwatch 2 مهم است و ما بسیار هیجان زده هستیم که با EFG وارد دوره بعدی این فرنچایز می شویم.

کریگ لوین، مدیرعامل EFG افزود: «OWCS عصر جدیدی از ورزش‌های الکترونیکی Overwatch را معرفی می‌کند و در عین حال به سنت‌ها و اشتیاق ایجاد شده توسط ورزش‌های الکترونیکی Overwatch احترام می‌گذارد».

جزئیات مربوط به مسابقات مقدماتی آزاد منطقه ای را می توان در این قسمت یافت وب سایت Overwatch 2.

گروه بازی Savvy یکی از شرکت‌های تابعه صندوق سرمایه‌گذاری عمومی است که ابتکاری به ریاست شاهزاده محمد بن سلمان است. این شخصیت بسیار بحث برانگیز توسط سازمان سیا مسئول قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار واشنگتن پست در سال ۲۰۱۸ شناخته شده است. در همین حال، حکومت او بر عربستان سعودی سابقه بد حقوق بشری در این کشور را حفظ کرده است و همجنس گرایی همچنان جرم محسوب می شود و مجازات هایی از شلاق گرفته تا مجازات مرگ.

دولت عربستان به طور پیوسته در حال ساخت است سرمایه گذاری بیشتر در بازار بازی های ویدیویی. سال گذشته، طبق گزارش ها، قبلاً با شرکت سوئدی امبراسر در حال مذاکره بود این معامله در نهایت از بین رفت.

در جای دیگری از اخبار بلیزارد، می‌توانید در مورد آنچه که تیم Diablo 4 برای فصل سوم محتوای پس از عرضه – معروف به Season of the Construct – تهیه کرده است، بیشتر بخوانید. اینجا.


منبع: https://www.eurogamer.net/blizzard-announces-new-era-of-overwatch-esports-with-saudi-funded-partnership?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *