شایعه شده است که آیفون ۱۶ پرو مکس دارای سنسور دوربین اصلی بزرگتر و پیشرفته تر است

را آیفون ۱۶ پرو طبق اطلاعات جدیدی که از آسیا به دست می‌آید، مکس دارای یک سنسور دوربین اصلی بزرگ‌تر و پیشرفته‌تر برای ارائه قابلیت‌های بهبودیافته عکاسی و فیلم‌برداری خواهد بود.

شایعه شده است که آیفون ۱۶ پرو مکس دارای سنسور دوربین اصلی بزرگتر و پیشرفته تر است
این ادعا از سوی «دیجیتال چت استیشن»، یک کاربر Weibo که مسئول طیف وسیعی از جزئیات در مورد فناوری دوربین آینده است، آمده است. آیفون مدل ها. طبق آخرین پست در مورد این موضوع، آیفون ۱۶ پرو مکس یک “گل سرسبد تصویری” خواهد بود که نشان می دهد به شدت بر روی قابلیت های دوربین خود تمرکز خواهد کرد.

دوربین اصلی دستگاه ظاهراً دارای سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سفارشی‌سازی شده سونی IMX903 با ویژگی‌های پیشرفته مانند طراحی انباشته برای عملکرد بهتر، مبدل آنالوگ به دیجیتال (ADC) 14 بیتی برای تبدیل داده‌های تصویری با کیفیت بالا و بهره دیجیتال است. کنترل (DCG) برای کنترل محدوده دینامیکی و نویز بهتر.

کاربر Weibo نیز تکرار کرد ادعای قبلی آنها آیفون ۱۶ پرو مکس دارای سنسور دوربین ۱۲ درصد بزرگتر با اندازه ۱/۱٫۱۴ اینچ خواهد بود. راآیفون ۱۴حرفه ای وآیفون ۱۵ پرو مدل ها در حال حاضر دارای سنسور ۱/۱٫۲۸ اینچی هستند. یک سنسور بزرگتر می‌تواند محدوده دینامیکی و تاری پس‌زمینه دوربین اصلی آیفون را بهبود بخشد، و همچنین قابلیت‌های عکاسی در نور کم را به طور قابل‌توجهی افزایش دهد، زیرا سطح بزرگ‌تر می‌تواند نور بیشتری را با همان سرعت شاتر و دیافراگم ثبت کند.

فاش کننده همچنین به طور گذرا اشاره کرد که نسل بعدی آیفون های رده بالا از طراحی صفحه نمایش کمی خمیده تر برخوردار خواهند بود که با تکرار طراحی معرفی شده با آیفون ۱۵ ترکیب سال گذشته اطلاعات تایید کننده اشتراک گذاشته شده توسط MacRumors سال گذشته، این پست اضافه کرد که مدل‌های آیفون ۱۶ پرو تقریباً ضخامت مشابهی با مدل‌های قبلی خود خواهند داشت.

ایستگاه چت دیجیتال به طور دقیق نشان داد که آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس دارای یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی کمی کوچکتر نسبت به آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس در سال گذشته و همچنین طراحی پنل نمایشگر آیفون ۱۲ در سال ۲۰۲۰ آیفون ۱۶ انتظار می‌رود این ترکیب در پاییز به نمایش درآید.

جمع بندی های مرتبط: آیفون ۱۶ پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/24/iphone-16-pro-max-to-feature-advanced-main-sensor/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *