بند بافتنی کاملا جدید اپل واچ Hermès ‘Tricot’ عرضه شد

اپل و هرمس امروز یک بند کشباف کاملاً جدید اپل واچ “Tricot” را منتشر کردند که در چهار گزینه رنگی موجود است.

بند بافتنی کاملا جدید اپل واچ Hermès ‘Tricot’ عرضه شد
اپل تور Single Tour Tricot را به‌عنوان یک نوار پارچه‌ای بافتنی توصیف می‌کند که به راحتی مچ دست را مانند یک دستکش در آغوش می‌گیرد. این تنها به عنوان یک گروه تور در دسترس است.

گروه Tricot با الگوبرداری از دستکش‌های هرمس متعلق به دهه ۱۹۳۰ که برای رانندگی، قایقرانی و گلف ساخته شده بود، چیزهای قدیمی را می‌گیرد و دوباره آن را جدید می‌سازد. بافتنی پیوسته نساجی به راحتی مچ دست را در آغوش می گیرد و هم آزادی حرکت و هم حس سبکی را به شما القا می کند.

هرمس در حال حاضر تعدادی از لوازم جانبی لوکس “تریکو” مانند کراوات را می فروشد. برخلاف انتخاب اصلی لوازم جانبی Tricot که معمولاً از ۱۰۰٪ ابریشم ساخته شده اند، Apple Watch Hermès Tricot Single Tour از نخ پلی آمید ساخته شده است. پلی آمید ضدآب است و این بند را قادر می سازد تا در هنگام شنا استفاده شود، درست مانند سایر بند های Apple Watch Hermès.

گروه Tricot Single Tour در رنگ های Bleu Jean، Jaune de Naples، Orange و Beige de Weimar موجود است. این تنها با مدل های ۳۸ میلی متری، ۴۰ میلی متری و ۴۱ میلی متری اپل واچ سازگار است.

Tricot Single Tour جایگزین تورهای تکی و دوگانه اپل واچ هرمس بریدون در صفحه وب اصلی گروه اپل واچ شرکت می شود. بندهای اپل واچ Hermès Bridon دقیقاً مانند Tricot بافته می‌شوند که نشان می‌دهد بند جدید می‌تواند در صورت تمام شدن موجودی آن جایگزین شود.

گروه بریدون است هنوز موجود است، اما در نتیجه ممکن است فقط تا زمانی که موجودی باقی بماند. اپل تمایل دارد به باندهای اپل واچ هرمس متوقف شده اجازه دهد تا در مدت زمان طولانی تری به فروش برسند نه اینکه آنها را به طور کامل از فهرست خارج کند. گروه Navy/Gris/Ciel Bridon نیز همچنان مستقیماً از هرمس در دسترس است، اما اکنون در یک صفحه وب جداگانه، درست مانند بسیاری از باندهای چرمی اپل واچ هرمس که اپل در سپتامبر سال گذشته فروش آنها را متوقف کرد.

در کنار آن به روز رسانی گزینه های رنگی باند آیفون و اپل واچ اوایل امروز، اپل و هرمس گزینه‌های رنگی Bleu Céleste/Écru و Framboise/Écru Color را به گروه هرمس Toile H Single Tour، گزینه‌های رنگی Bleu Céleste/Bleu Jean و Jaune d’Or/Bleu Jean به تور هرمس Twill Jump Single Tour اضافه کردند. و گزینه های رنگ Blanc و Bleu Céleste به گروه تک تور Hermès Kilim.

Apple Watch Hermès Tricot Single Tour Band است اکنون قابل سفارش است برای ۳۴۹ دلار

برچسب ها: اپل واچ هرمس


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/04/apple-watch-hermes-tricot-released/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *