M3 MacBook Air از نمایشگرهای خارجی بیشتری نسبت به M3 MacBook Pro پشتیبانی می کند

اگر اغلب با نمایشگرهای خارجی کار می کنید، شایان ذکر است که اپل تازه اعلام شده مدل‌های مک‌بوک ایر M3 از دو نمایشگر خارجی پشتیبانی می‌کنند – یکی بیشتر از مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی با همان تراشه M3.

M3 MacBook Air از نمایشگرهای خارجی بیشتری نسبت به M3 MacBook Pro پشتیبانی می کند
مک بوک پرو ۱۴ اینچی با تراشه M3 که اکتبر گذشته عرضه شد، به طور همزمان از یک صفحه نمایش خارجی با وضوح ۶K در ۶۰ هرتز پشتیبانی می کند.

در مقابل، هر دو مک بوک ایر ۱۳ و ۱۵ اینچی با تراشه M3 از یک صفحه نمایش خارجی با وضوح حداکثر ۶K در ۶۰ هرتز و دو نمایشگر خارجی با وضوح حداکثر ۵K در ۶۰ هرتز هنگامی که درب لپ تاپ بسته است، پشتیبانی می کنند. حالت تاشو

با توجه به اینکه ماشین‌ها از تراشه‌های یکسانی استفاده می‌کنند، ممکن است پشتیبانی از نمایشگر خارجی اضافی در MacBook Airs در سطح نرم‌افزاری انجام شده باشد. اگر چنین است، به نظر می رسد دلیلی وجود ندارد که نتوان آن را در یک به روز رسانی نرم افزاری آینده به M3 MacBook Pro اضافه کرد. با این حال، این می تواند یک تغییر مبتنی بر سخت افزار نیز باشد، و ممکن است تا زمانی که در لپ تاپ های جدید خرابی انجام نشود، مطمئن نباشیم.

مدل‌های جدید مک‌بوک ایر مجهز به M3 از ۱۰۹۹ دلار شروع می‌شوند و می‌توان آن‌ها را در وب‌سایت اپل پیش‌سفارش کرد و از جمعه ۸ مارس در دسترس خواهد بود. مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی با تراشه M3 از ۱۵۹۹ دلار شروع می‌شود.

انجمن های مرتبط: مک بوک ایر، مک بوک پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/04/m3-macbook-air-more-external-displays/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *