بنفش به تازگی یک تخفیف مضحک ۴۰۰ دلاری روی تشک اصلی خود گذاشته است – این معامله به هیچ وجه باقی نخواهد ماند.

در حال حاضر می توانید تشک بنفش را با کمترین قیمتی که در سال گذشته دیده ایم، خریداری کنید. وجود دارد تا ۴۰۰ دلار تخفیف در Purple، با ۴۰۰ دلار تخفیف کامل از سایز ملکه، قیمت را به ۹۹۹ دلار کاهش می دهد که با کمترین قیمتی که تا به حال روی این تشک دیده ایم مطابقت دارد. این پیشنهاد اغلب ظاهر نمی شود، و همیشه ارزش آن را دارد که وقتی ظاهر می شود، آن را ارائه کنید.

اگر در بیشتر اوقات شب برای راحت شدن تلاش می کنید بهترین تشک ها، ممکن است امتحان کردن چیز متفاوتی به صرفه باشد. و به دلیل احساس منحصر به فرد خود، تشک بنفش می تواند همان چیزی باشد که شما نیاز دارید.

Grid GelFlex آن حسی کاملاً بر خلاف بسیاری از تخت های دیگر به آن می دهد. به نقاط فشار شما منحرف می شود در حالی که از قسمت هایی از بدن شما که به شدت روی آن قرار نمی گیرند حمایت می کند و در هر موقعیتی با شما سازگار می شود. در ما بررسی تشک بنفش، آزمایشگر ما متوجه شد که او در طول آزمایش خود مانند یک نوزاد می خوابید و برخلاف بسیاری از تشک های فوم، باعث گرم شدن بیش از حد او در شب نشد. این باعث می شود آن را به یک انتخاب قوی برای هر سبک خوابی تبدیل کنید.

هر چند منتظر این معامله نباشید. معاملات تشک بنفش همیشه این اتفاق نمی افتد، و نه تنها انتظار نداریم که این معامله برای مدت طولانی تری دوام بیاورد، بلکه سخت است که بگوییم چه زمانی (یا اگر) دوباره شاهد این قیمت پایین باشیم. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید:

بنفش به تازگی یک تخفیف مضحک ۴۰۰ دلاری روی تشک اصلی خود گذاشته است – این معامله به هیچ وجه باقی نخواهد ماند.

تشک بنفش پلاس

اندازه ملکه: بود ۱۳۹۹ دلار اکنون ۹۹۹ دلار در بنفش

بررسی اجمالی: تشک بنفش بر خلاف تشک های دیگر احساس خواب را به شما می دهد. گرید GelFlex آن در حالی که از بقیه بدن شما پشتیبانی می کند به نقاط فشار شما منحرف می شود و بازبین ما متوجه شد که کیفیت خواب او را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. این یک کار عالی برای خنک نگه داشتن شما در شب انجام می دهد، و همچنین در مورد ایزوله حرکتی برنده است.

تاریخچه قیمت: تشک بنفش سایز ملکه در حال حاضر ۴۰۰ دلار تخفیف دارد که بزرگترین تخفیفی است که در سال گذشته دیده ایم. در حالی که MSRP از ابتدای سال ۲۰۲۳ ثابت مانده است، در بیشتر اوقات سال این تخفیف بین هیچ و ۲۰۰ دلار تخفیف در نوسان بود و در جمعه سیاه باید ۱۱۹۹ دلار برای یک ملکه سایز پرداخت می کردید.

موارد اضافی: تشک بنفش همراه با ارسال رایگان و مرجوعی است و شما ۱۰۰ شب خواب آزمایشی و همچنین ۱۰ سال گارانتی دریافت خواهید کرد.مشاهده معامله

بخر اگر …

شما نیاز به حمایت عالی دارید: به هر سمتی که روی آن دراز بکشید، تشک بنفش به لطف گرید GelFlex پاسخگو، پشتیبانی عالی را ارائه می دهد. بنابراین اگر شما تمایل دارید که در شب زیاد حرکت کنید، تمام بالشتک های مورد نیاز خود را در هر موقعیتی دریافت خواهید کرد و از خواب بیدار نخواهید شد.

شما در شب بیش از حد گرم می شوید: تشک بنفش به لطف پوشش بالایی قابل تنفس و شبکه ژل فلکس تقویت کننده جریان هوا، گرمای بدن شما را مانند تشک های فوم دیگر به دام نمی اندازد و آزمایشگر ما متوجه شد که هنگام خواب روی آن خیلی گرم نمی شود.

شما با یک فیجتر به اشتراک می گذارید: از آنجایی که ارغوانی یک تشک تمام فوم است، در از بین بردن انتقال حرکت نسبت به تختخواب عالی است. بنابراین اگر مرتباً توسط یک شریک زندگی ناآرام ناراحت می شوید، تشک بنفش باید به شما کمک کند که خواب شبانه بهتری داشته باشید.

آن را نخرید اگر …

شما از احساس سنتی لذت می برید: تشک بنفش حس منحصر به فردی دارد که تقریباً به طور کامل به شبکه GelFlex آن مربوط می شود، و این چیزی نیست که همه با آن کنار بیایند. اگر تشک قدیمی را ترجیح می دهید، کلاسیک موجود یک انتخاب عالی است، و وجود دارد ۱۵% تخفیف در فروش ساعتوا.

شما می خواهید تشک خود را جابجا کنید: یکی از چیزهایی که ما را در مورد تشک بنفش شگفت زده کرد این است که چقدر سنگین است. اگر پیش‌بینی می‌کنید که باید آن را در خانه‌تان جابه‌جا کنید، ممکن است با یکی از آنها بهتر رفتار کنید بهترین تشک های هیبریدی با یک لایه فنر به جای فوم سنگین.

شما در بودجه هستید: Purple Original ارزش زیادی دارد، اما ارزان نیست. اگر می خواهید حسی مشابه با قیمت پایین تر داشته باشید، بهتر است آن را بررسی کنید روز نو بنفشارزان ترین مدل در محدوده بنفش.


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/mattresses/purple-just-dropped-a-ridiculous-dollar400-discount-on-its-original-mattress-this-deal-wont-stick-around

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *