بنیانگذاران اینستاگرام در حال تعطیل کردن Artifact، برنامه خبری قدیمی خود هستند

Artifact، برنامه خبری پر سر و صدا از بنیانگذاران اینستاگرام کوین سیستروم و مایک کریگر است. کمتر از یک سال بعد راه اندازی آن. در یادداشتی در Medium، Systrom گفت که ویژگی‌های “خواندن اخبار اصلی” این برنامه تا پایان فوریه آنلاین خواهد بود، اما فوراً قابلیت‌های ارسال نظر و ارسال را حذف می‌کند.

علاوه بر تیم موسس معروف خود، این برنامه به دلیل ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی نیز شناخته شده بود توانایی ارسال نظر و ارسال این برنامه مورد تمجید روزنامه نگارانی قرار گرفت که از ویژگی های خبرنگار پسند مانند اختصاصی قدردانی کردند و به طور برجسته در فروشگاه های اپل و گوگل نمایش داده شده بود.

اما پس از یک سال کار، به نظر می رسد سیستروم و کریگر با بسیاری از مبارزات مشابه بنیانگذاران مواجه شدند. قبل از آنها. سیستروم نوشت: «ما چیزی ساخته‌ایم که گروه اصلی از کاربران آن را دوست دارند، اما به این نتیجه رسیده‌ایم که فرصت بازار به اندازه‌ای نیست که سرمایه‌گذاری مداوم را در این راه تضمین کند.

در حالی که او نگفت چه کاری ممکن است انجام دهد، یادداشت سیستروم به این نکته اشاره کرد که ممکن است در مقطعی پروژه جدیدی متمرکز بر هوش مصنوعی را آغاز کند. او نوشت: «من شخصاً برای ادامه ساختن چیزهای جدید هیجان‌زده هستم، اگرچه فقط زمان نشان خواهد داد که چه چیزی ممکن است باشد. ما در دوران هیجان انگیزی زندگی می کنیم که هوش مصنوعی تقریباً هر چیزی را که لمس می کنیم در حال تغییر است و فرصت ها برای ایده های جدید نامحدود به نظر می رسند.

در این میان، طرفداران Artifact چند هفته دیگر فرصت دارند تا قبل از اینکه برنامه برای همیشه آفلاین شود، تیترها را بررسی کنند.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/instagrams-founders-are-shutting-down-artifact-their-year-old-news-app-233431390.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/instagrams-founders-are-shutting-down-artifact-their-year-old-news-app-233431390.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *