بهترین بازی های نتفلیکس گیمز

هر شوخی ممکنی قبلاً در مورد «نتفلیکس بازی‌ها» بودن یا نبودن «نتفلیکس» انجام شده است، بنابراین ما وقت شما را برای ارائه یک بازی دیگر تلف نمی‌کنیم. در نهایت، نتفلیکس گیمز به جای پیروی از رهبری، کار خودش را انجام می دهد سایر خدمات اشتراکو با توجه به اینکه تقریباً همه از قبل به یک حساب نتفلیکس دسترسی دارند، هیچ مانعی برای ورود مخاطبان زیادی وجود ندارد تا کتابخانه بازی های آن را بررسی کنند. همه شما نیاز یک گوشی هوشمند است و برنامه نتفلیکس، و همه چیز آماده است.

در حالی که Netflix Games به تولید محتوای خود ادامه می دهد، در حال حاضر به اندازه کافی وجود دارد که باعث فلج انتخابی شود، به خصوص اگر تا به حال نام بسیاری از بازی های ارائه شده را نشنیده باشید. درست مانند مجموعه نمایش ها و فیلم ها در نتفلیکس، همه بازی ها کیفیت یکسانی ندارند یا به سلیقه شما خواهند بود. به جای اینکه در میان گزینه‌ها پیمایش کنید و هرگز مانند زمانی که می‌خواهید فیلمی را انتخاب کنید، به انتخابی بسنده نکنید، یکی از انتخاب‌های ما را برای بهترین بازی‌ها در Netflix Games امتحان کنید.

مهتابی

مهتابی

۷۱%

E10

بستر، زمینه

لینوکس، رایانه شخصی (مایکروسافت ویندوز)، مک، اندروید، iOS، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، گوگل استادیا

ژانر. دسته

نقش آفرینی (RPG)، شبیه ساز، هک اند اسلش/بیت کردن آنها، ماجراجویی، ایندی

توسعه دهنده

بازی های دیجیتال سان

ناشر

استودیوهای ۱۱ بیتی

رهایی

۲۹ مه ۲۰۱۸

ما با یک بازی شروع می کنیم که برخی احتمالاً آن را تشخیص می دهند: مهتابی. این موفقیت مستقل خیلی زودتر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر شد، اما از طریق Netflix Games به گوشی شما راه پیدا کرده است. این یک بازی هنری پیکسلی زیبا است که در آن شما به عنوان ویل، یک مغازه دار در شهری بازی می کنید که برای به دست آوردن کالاهایی که در طول روز می فروشید، نیاز به کشف سیاه چال های خطرناک دارد. ماجراجویی نیمه دوبعدی به سبک Zelda با مقدار زیادی عناصر سرکش و نیمی از سیم‌کارت مدیریتی، Moonlighter یک بازی بسیار جذاب با ساعت‌ها محتوا است تا شما را به بازگشت بازگرداند. با این حال، به دلیل ماهیت این بازی که در شب به غواصی در سیاهچال تقسیم می شود و فروشگاه خود را در روز مدیریت می کنید، برای جلسات بازی با اندازه لقمه نیز عالی است.



Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition

Grand Theft Auto: San Andreas - The Definitive Edition

۵۰%

م

بستر، زمینه

رایانه شخصی (مایکروسافت ویندوز)، اندروید، iOS، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X|S

ژانر. دسته

تیرانداز، مسابقه، ماجراجویی

توسعه دهنده

بازی‌های خیابان گروو

ناشر

Rockstar Games، Netflix

رهایی

۱۱ نوامبر ۲۰۲۱

در حالی که می توانید هر سه PS2 را بازی کنید GTA بازی ها از طریق نتفلیکس در حال حاضرباید برجسته کنیم سن اندریاس اگر قرار بود فقط یکی را بازی کنید به عنوان بهترین از این دسته. نه تنها سی جی یکی از این موارد است بهترین شخصیت های سریال، اما جهان و داستان این ورودی همچنان یکی از بهترین های مجموعه ای است که به خاطر اجراها و داستان سرایی اش شناخته می شود. شما از پایین شروع می‌کنید، اما در تلاش برای نجات خانواده‌تان و کل محله، مجبور به انجام یک زندگی جنایتکارانه می‌شوید. این یک تجربه گوشتی تر است، اما ساختار ماموریت در دستگاه های تلفن همراه عالی عمل می کند. به‌علاوه، همیشه می‌توانید آن را بارگذاری کنید تا باعث خرابی شود.



پوینپی

پوینپی

بستر، زمینه

اندروید، iOS

ژانر. دسته

سکو

توسعه دهنده

اوجیرو فوموتو

ناشر

دیجیتال بازگشت

رهایی

۱۰ ژوئن ۲۰۲۲

پوینپی به لطف یک سبک هنری شایان ستایش چشم شما را جلب می کند، اما وقتی شروع به بازی کنید، به صفحه نمایش خود می چسبید. این گوهر از توسعه دهنده می آید رو به پایین یکی از بهترین بازی‌های تلفن همراه در تمام دوران‌ها، بنابراین تیم می‌داند چه چیزی یک بازی موبایل اعتیادآور را ایجاد می‌کند. برخلاف آن بازی گذشته، پوینپی به سادگی از شما می خواهد که شخصیت خود را به سمت بالا هدایت کنید و پرش های خود را از یک پلت فرم به سکوی دیگر هدف قرار دهید. شروع کردن با آن به همین سادگی است، اما همه چیز به سرعت پیچیده‌تر می‌شود، به عنوان چیزهای جدیدی که باید در ذهن داشته باشید و با بالا و بالاتر رفتن مراقب آنها باشید. اگر می‌دانید که مشتاق بازی‌هایی هستید که باعث می‌شوند بگویید «فقط یک بار دیگر»، بازی Poinpy یک بازی ضروری است.



روحی

روحی

بستر، زمینه

کامپیوتر (مایکروسافت ویندوز)

ژانر. دسته

مبارزه، پلتفرم، نقش آفرینی (RPG)، هک و اسلش/بیت کردن آنها

توسعه دهنده

غول مهربان

ناشر

غول مهربان

رهایی

۰۳ آوریل ۲۰۲۳

اگر به دنبال یک بازی با طنین عاطفی تر هستید، ممکن است برای این که چقدر لمس کننده باشید آماده نباشید روح افزا می تواند شما را به عنوان یک مدیر کشتی به نام استلا بازی دهد که با ارواح دوست می شود و به آنها کمک می کند تا زمانی که آنها برای رفتن به زندگی پس از مرگ آماده شوند. بخشی از بازی صحبت کردن و یادگیری در مورد این روح های عمیق و اغلب مضطرب است و دیگری مدیریت قایق با ماهیگیری، استخراج معدن، پخت و پز و ارتقاء صنایع دستی است. همه اینها بسیار کم خطر، آرام و قابل لمس است. فقط مطمئن شوید که دستمال کاغذی در این نزدیکی دارید.



Wonderputt Forever

Wonderputt Forever

E

بستر، زمینه

کامپیوتر (مایکروسافت ویندوز)، اندروید، iOS

ژانر. دسته

پازل، ورزش، ایندی

توسعه دهنده

پشه مرطوب

رهایی

۰۲ دسامبر ۲۰۲۱

بازی‌های مینی گلف زمانی که بازی‌های فلش بزرگ بودند، از محبوب‌ترین بازی‌ها بودند، و اگرچه مسلماً بهتر از همیشه هستند، اما به دلایلی کاملاً در مورد آن صحبت نمی‌شود. که نباید اینطور باشد شگفت انگیز توپ برای همیشه که یک تجربه تقریبا درمانی است. همه چیز، از پرسپکتیو گرفته تا موسیقی متن، و حتی صدای *ساعت* ضربه زدن به توپ گلف، فقط حال و هوای خنکی را تداعی می کند. هیچ فشاری وجود ندارد، فقط دوره های سرگرم کننده ای وجود دارد که می توانید راه خود را طی کنید تا ببینید بعداً به کدام مکان جدید و جالب می روید. Wonderputt Forever همانقدر جادویی است که زمین های مینی گلف در کودکی فکر می کردید، و بازی کردن در آن لذت بخش است.



خیابان کریسپی

خیابان کریسپی

بستر، زمینه

اندروید، iOS

ژانر. دسته

پازل

رهایی

۱۸ ژانویه ۲۰۲۲

بر اساس وب کمیک به همین نام، خیابان کریسپی همان مفهومی را می‌پذیرد که کتاب‌های رنگ‌آمیزی بزرگسالان را فقط برای افراد مسن به واقعیت تبدیل کرد والدو کجاست؟ کتاب ها هنر مهمترین عامل در اینجا است زیرا نگاه کردن به چیزها کل ایده این بازی است و خوشبختانه شگفت انگیز است. هر اینچ از هر گستره پر از شخصیت است، از موجودات عجیب و غریب و در عین حال شادی آور گرفته تا یک جفت چشم در شیر آتش نشانی. هیچ اینچ از فضا به نظر نمی رسد که وقت خود را برای جستجوی آنجا تلف کرده اید، حتی اگر شیئی را که شکار می کنید پیدا نکنید. می‌توانید در هر سطح بازی کنید، در حین رفتن سکه به دست آورید، چالش‌های روزانه را بازی کنید، یا فقط حالت zen را بارگیری کنید و تا زمانی که دوست دارید، از بازی کردن لذت ببرید. اگر خیابان کریسپی نمی تواند روحیه کودکی شما را احیا کند، هیچ چیز نمی تواند.



لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان: انتقام خردکن

لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان: انتقام خردکن

۷۹%

E10

بستر، زمینه

لینوکس، رایانه شخصی (مایکروسافت ویندوز)، اندروید، iOS، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X|S

ژانر. دسته

هک و اسلش/بیت کردن آنها، Indie، Arcade

توسعه دهنده

بازی های ادای احترام

ناشر

DotEmu

رهایی

۱۶ ژوئن ۲۰۲۲

پورت های کنسول به تلفن همراه همیشه مشکل هستند، اما این ضرب و شتم نه تنها به خوبی ترجمه می شود، بلکه مسلما در دستگاه های تلفن همراه بهترین عملکرد را دارد. اکشن پرسرعت و گیج کننده نزاع به طرز شگفت آوری به خوبی به کنترل های لمسی ترجمه می شود و گرافیک و انیمیشن ها در صفحه کوچکتر به خوبی ظاهر می شوند. بهترین از همه، و شاید مهمتر از همه، این است که بازی مانند Turtle Wax روان اجرا می شود. اگر به نوعی این بازگشت به بازی‌های آرکید لاک‌پشت‌های کلاسیک را از دست داده‌اید، این بازی ادای احترام واضحی به آن بازی‌های قدیمی، اما با بسیاری از امکانات مدرن دارد.



تریلر Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge – Reveal

لونا خوش شانس

لونا خوش شانس

بستر، زمینه

اندروید، iOS

ژانر. دسته

پلت فرم، ماجراجویی، بازی

توسعه دهنده

آدم برفی

ناشر

نتفلیکس

رهایی

۰۸ سپتامبر ۲۰۲۲

در حالی که لونا خوش شانس ممکن است مانند تلاش دیگری برای استفاده از نوستالژی به نظر برسد، هنگامی که بازی این پلتفرمر را شروع کنید، آن را در نوری کاملا متفاوت خواهید دید. این بازی بیشتر بر روی پلتفرمینگ عمودی تمرکز دارد تا اسکرولرهای معمولی، با سطوح پر از کلکسیون ها، اسرار و چالش ها برای تکمیل. کنترل‌ها آسان هستند و جریان فوق‌العاده‌ای دارند، حتی اگر یک حرکت کلیدی را که تقریباً هر پلتفرمری به آن نیاز دارد از دست می‌دهید: یک دکمه پرش. بخشی از طراحی شگفت انگیز بازی این است که چگونه باید از روی دشمنان رد شوید یا از محیط برای به دست آوردن ارتفاع استفاده کنید. این تغییر ساده باعث می‌شود که سطوح را به روشی کاملاً جدید نزدیک کنید که از شما می‌خواهد آن‌ها را مجدداً پخش کنید تا زمانی که یک اجرای عالی داشته باشید.



جلوی چشمان تو

جلوی چشمان تو

۸۶%

E

بستر، زمینه

کامپیوتر (مایکروسافت ویندوز)، مک، اندروید، iOS، پلی استیشن VR2

ژانر. دسته

ماجراجویی، ایندی

توسعه دهنده

خداحافظ بازی های جهانی

ناشر

بازی های Skybound

رهایی

۰۸ آوریل ۲۰۲۱

شاید یکی از منحصر به فرد ترین بازی های تمام دوران، جلوی چشمان تو تقریباً هر کسی می تواند بازی کند. ما هم این را ساده نمی گوییم، اما این ماجراجویی روایی منحصراً از طریق چشمک زدن کنترل می شود. داستان در مورد تمام زندگی یک فرد است که جلوی چشمانش چشمک می زند، که کاملاً در مکانیک منعکس شده است، جایی که خارج از کنترل شما، پلک زدن می تواند یک خاطره را به پایان برساند و شما را به سمت بعدی هدایت کند. علیرغم تمام تلاش‌هایتان، از لحظات مهم احساسی گذشته پلک می‌زنید، که منجر به بازی‌ای می‌شود که مدت‌ها پس از پایان شما با شما همراه خواهد بود.



جاودانگی

جاودانگی

۸۵%

م

بستر، زمینه

کامپیوتر (مایکروسافت ویندوز)، مک، اندروید، iOS، Xbox Series X|S

ژانر. دسته

نقطه و کلیک کنید، شبیه ساز، Indie

توسعه دهنده

نیمه پری دریایی، سم بارلو

ناشر

نیمه پری دریایی

رهایی

۳۰ آگوست ۲۰۲۲

ما چیز زیادی یا واقعاً چیزی در مورد طرح داستان نخواهیم گفت جاودانگی از آنجایی که ترکیب داستان اساساً همان چیزی است که کل بازی در مورد آن است. این بازی ویدیویی تمام حرکتی شما را به تماشای کلیپ‌هایی از سه فیلم تخیلی مختلف می‌برد تا با انتخاب اشیا یا افراد مختلف در یک کلیپ، یک معما را حل کنید، که می‌تواند شما را به کلیپ دیگری هدایت کند که آن شخص یا شی نیز در آن ظاهر می‌شود. عجیب به نظر می‌رسد، و این فقط نوک کوه یخ است، اما این یک بازی جذاب است که به خوبی به گوشی شما ترجمه می شود.



تریلر اعلامیه Immortality – بازی جدید از Sam Barlow – Future Games Show E3 2021

کنتاکی مسیر صفر

کنتاکی مسیر صفر

۶۹%

تی

بستر، زمینه

لینوکس، کامپیوتر (مایکروسافت ویندوز)، مک، اندروید، iOS

ژانر. دسته

اشاره و کلیک کنید، ماجراجویی، مستقل

توسعه دهنده

کامپیوتر مقوایی

ناشر

کامپیوتر مقوایی

رهایی

۰۷ ژانویه ۲۰۱۳

این بازی ماجراجویی نقطه و کلیک عجیب، اما زیبا است. این بازی سال ها طول کشید تا سرانجام به طور کامل منتشر شود، اما اکنون کامل شده و برای گوشی شما مناسب است. گیم پلی تماماً در مورد حرکت و انتخاب های ساده است، بنابراین نیازی به واکنش های انقباض یا دقت زیاد نیست. بیشتر بر روی بررسی برخی موضوعات دشوار مانند اعتیاد به الکل، ضرر، بدهی و موارد دیگر متمرکز است. راهی برای باخت وجود ندارد کنتاکی مسیر صفر – فقط مسیر آن را بر اساس انتخاب های خود تغییر دهید. شاید ساده به نظر برسد، اما این بازی برای مدت طولانی با شما خواهد ماند.



به رخنه

به رخنه

۸۳%

E10

بستر، زمینه

لینوکس، رایانه شخصی (مایکروسافت ویندوز)، مک، اندروید، iOS، نینتندو سوییچ، گوگل استادیا

ژانر. دسته

پازل، نقش آفرینی (RPG)، شبیه ساز، استراتژی، استراتژی نوبتی (TBS)، Indie

توسعه دهنده

بازی های زیر مجموعه

ناشر

بازی های زیر مجموعه

رهایی

۲۷ فوریه ۲۰۱۸

این تا حدودی تعجب آور است به رخنه این مدت زمان زیادی طول کشید تا به هر شکلی از پلتفرم موبایلی رسید، با توجه به اینکه گیم پلی بازی روی یک گوشی چقدر عالی است. این یک بازی Rogue-lite تاکتیکی و نوبتی است که بیش از هر چیز دیگری شبیه یک بازی پازل است. شما تیمی از ماشین‌ها را کنترل می‌کنید که در مأموریت‌های مختلف بر روی نقشه‌های مبتنی بر شبکه برای مبارزه با باگ‌های بیگانه قرار می‌دهید. هر مکانیک و باگ گزینه‌های حرکت و حمله خاص خود را دارد، اما چیزی که این بازی را بسیار اعتیاد آور می‌کند این است که دقیقاً می‌بینید تیم دشمن قرار است چه کاری انجام دهد و سپس باید نوبت خود را برای مقابله با آن برنامه‌ریزی کنید. اگر از تمام توانایی ها و اقدامات خود به درستی استفاده کنید، می توانید بدون ضربه زدن به ماموریت ها کامل کنید. گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، اما وقتی آن را انجام می دهید بسیار رضایت بخش است. این نسخه همچنین دارای DLC است که به شما امکان آزمایش بیشتری را می دهد.



Into the Breach – تریلر راه اندازی

توصیه های سردبیران








منبع: https://www.digitaltrends.com/gaming/best-games-on-netflix-games/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *