بهترین برنامه های داده نامحدود در ایالات متحده برای دسامبر ۲۰۲۳

اگر در حال تحقیق در مورد بهترین برنامه های داده نامحدود در بازار هستید، لیست حامل های پیشنهادی ما می تواند همان چیزی باشد که برای پیدا کردن مورد مناسب خود به آن نیاز دارید. البته در حال حاضر گزینه‌های بسیار خوبی در بازار وجود دارد، اما ما آن را به پنج شرکت مخابراتی که فکر می‌کنیم باید در نظر بگیرید، با در نظر گرفتن پوشش، سرعت، مزایا و قیمت محدود کرده‌ایم. پس از آن، لیست ما از بهترین برنامه های داده نامحدود باید بیشتر پایه ها را پوشش دهد و بدون توجه به آنچه به دنبال آن هستید، گزینه های زیادی در اختیار شما قرار دهد.

همانطور که انتظار دارید، بهترین برنامه داده نامحدود مناسب برای همه وجود ندارد زیرا الزامات می تواند به شدت از کاربر به کاربر متفاوت باشد. با این اوصاف، ما در اینجا گزینه‌هایی برای کاربران تک خطی، خانواده‌ها و کسانی که بودجه کمی دارند، داریم – واقعا در یک بودجه

به دلیل این نیازهای متفاوت، بهترین برنامه‌های داده نامحدود ما عواملی را در گزینه‌های شرکت‌های مخابراتی بزرگ «پس‌پرداخت» و شرکت‌های «پیش‌پرداخت» کوچک‌تر فهرست می‌کنند. به طور خلاصه، اگر به دنبال امتیازات، داده‌های اولویت‌بندی شده هستید و اهمیتی برای هزینه کردن کمی بیشتر ندارید، می‌خواهید اپراتورهای بزرگ‌تری مانند Verizon، AT&T و T-Mobile را بررسی کنید. با این حال، اگر مایلید از برخی امکانات رفاهی موجود صرف نظر کنید، اپراتورهای پیش‌پرداخت جدید مانند Mint Mobile و Visible در حال حاضر ارزش ویژه‌ای دارند.

اگر قبلاً ایده ای در مورد نوع برنامه ای که می خواهید دارید، دارید، از لینک های جامپر ارائه شده برای رد شدن از قبل استفاده کنید. در غیر این صورت، ما با مروری سریع بر انتخاب های خود برای بهترین برنامه های داده نامحدود در بالای صفحه شروع می کنیم.

در پایین صفحه، نکات مفیدی در مورد صرفه جویی در پول نقد و همچنین اصول اولیه در مورد آنچه این طرح ها ارائه می دهند و توصیه هایی در مورد چگونگی تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک برای شما مناسب است را خواهید یافت. اگر می‌خواهید ببینید چه برنامه‌های دیگری در این هفته وجود دارد، به بخش اصلی ما بروید بهترین طرح های تلفن همراه برای گزینه های بسیار بیشتر

بهترین برنامه های داده نامحدود: انتخاب های برتر

بهترین برنامه های داده نامحدود در این ماه

بهترین برنامه های داده نامحدود Verizon ارزان

(اعتبار تصویر: Verizon)

۱٫ Verizon Unlimited Plus

بهترین همه کاره

قیمت گذاری: ۶۵ دلار در ماه (مالیات شامل نمی شود) | گزینه های داده: نامحدود | گفتگو و متن: نامحدود | امتیازات: ۵G، Disney+، Walmart+، Apple One (همه اختیاری) | نقطه اتصال: ۳۰ گیگابایت (در ۵G)، نامحدود (در ۳G) | شبکه: Verizon

داده پهنای باند ۵G نامحدود
قیمت شروع عالی
امتیازات اختیاری عالی
هزینه‌های پاداش می‌تواند اضافه شود

در حالی که Verizon به دلیل برنامه های ارزان خود شناخته شده نیست، برنامه Unlimited Plus این اپراتور یک گزینه انعطاف پذیر برای کاربران تشنه داده ارائه می دهد. با قیمت پایه ۶۵ دلار در ماه برای یک خط واحد، طرح نامحدود پلاس شامل داده‌های همه چیز در سریع‌ترین شبکه ۵G ممکن، ۳۰ گیگابایت داده کانونی سخاوتمندانه، و دسترسی به پس‌اندازهای پیشرفته BOYD و معاملات جدید است. دستگاه ها

طرح Unlimited Plus به خودی خود نقطه شروع عالی برای یک برنامه داده نامحدود مناسب و نسبتا مقرون به صرفه است. با این حال، به لطف سیستم جدید «myPlan» شرکت مخابراتی، که روشی جدید برای مدیریت برنامه‌های داده نامحدود در Verizon برای سال ۲۰۲۳ است، می‌توانید هر تعداد امتیاز اضافی را اضافه کنید.

مزایای اختیاری شامل بسته دیزنی +، عضویت + Walmart، TravelPass 3 روزه و ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی ابری است – که همه آنها هزینه اضافی ۱۰ دلاری در هر ماه را متحمل می‌شوند. در زمان نگارش، حدود ده امتیاز جداگانه برای انتخاب وجود دارد و ورایزون اعلام کرده است که قصد دارد موارد بیشتری را اضافه کند. به طور کلی، این یک سیستم بسیار منعطف است و به خوبی کار می کند زیرا برنامه های Verizon مانند طرح Unlimited Plus در سطح پایه قیمت نسبتاً مناسبی دارند.

در مقایسه، سایر اپراتورها تمایل دارند تا امتیازات خود را برای برنامه های داده نامحدود خود «پخت» کنند. طرح معادل Go5G T-Mobile (و ۷۵ دلار در ماه) شامل یک اشتراک رایگان نتفلیکس و دسترسی به طرح ارتقاء دوسالانه عالی «New in Two» است، اما هزینه پایه بالاتری دارد. طرح میان رده نامحدود اضافی AT&T (و ۷۵ دلار در ماه) قیمت رقابتی را ارائه می دهد اما فقط شامل ۱۵ گیگابایت مجوز اتصال تلفن همراه است.

اطلاعات بیشتر را در راهنمای ما بخوانید بهترین برنامه های بی سیم Verizon.

بهترین برنامه های داده نامحدود ارزان قابل مشاهده است

(اعتبار تصویر: قابل مشاهده)

۲٫ قابل مشاهده

بهترین ارزش طرح داده نامحدود

قیمت گذاری: ۲۵ دلار در ماه گزینه های داده: نامحدود | گفتگو و متن: نامحدود | امتیازات: ۵G، تماس رایگان با کانادا و مکزیک نقطه اتصال: نامحدود (با ۵ مگابایت) | شبکه: Verizon

پوشش عالی
هات اسپاتینگ تلفن همراه نامحدود
اخیراً به ۲۵ دلار در ماه تخفیف داده شده است
مشروط به اولویت بندی

Visible از زمان شروع این راهنما بهترین انتخاب ما برای بهترین برنامه داده نامحدود برای کسانی بوده است که بودجه دارند – و ما به این زودی شاهد تغییر آن نیستیم. اپراتور اخیراً قیمت ماهانه برنامه Visible اصلی (یا استاندارد) خود را از ۳۰ دلار به ۲۵ دلار کاهش داده است، که وقتی فکر می‌کنید داده‌های نامحدود همه چیز را که می‌توانید بخورید در شبکه بزرگتر Verizon 5G، تلفن همراه نامحدود، کاملاً ارزشی است. نقطه داغ، و بدون درپوش داده های پنهان.

در مجموع، طرح استاندارد Visible Wireless در صورت داشتن بودجه بسیار مناسب است، اما مانند تقریباً همه طرح‌های پیش‌پرداخت، شایان ذکر است که اگر منطقه محلی شلوغ باشد، اولویت‌بندی می‌شود. بسته به موقعیت مکانی شما، ممکن است نتوانید از آن سرعت های داده ۵G حداکثر استفاده را ببرید – و نقطه داغ تلفن همراه شما نیز به ۵ مگابیت در ثانیه محدود می شود که طبق استانداردهای مدرن نسبتاً کند است.

کسانی که به داده‌های اولویت‌دار نیاز دارند، می‌توانند طرح Visible Plus را در نظر بگیرند، که افزوده‌ای نسبتاً جدید به مجموعه برنامه حامل است. با ۴۰ دلار در ماه، این یکی به طور قابل توجهی گران‌تر است، اما با ۵۰ گیگابایت داده اولویت‌دار در شبکه ۵G ورایزون ارائه می‌شود، که به این معنی است که اساساً شبیه برنامه داده نامحدود Verizon منهای امتیازات پخش جریانی و معاملات دستگاه‌های مختلف است (اما همچنان بسیار ارزان‌تر است. ).

اطلاعات بیشتر در مورد این حامل را در ما بخوانید طرح های بی سیم قابل مشاهده راهنما.

بهترین برنامه های داده نامحدود Mint Mobile ارزان

(اعتبار تصویر: Mint Mobile)

۳٫ Mint Mobile

یکی دیگر از برنامه های داده نامحدود بودجه فوق العاده

قیمت گذاری: ۳۰ دلار در ماه گزینه های داده: نامحدود | گفتگو و متن: نامحدود | امتیازات: ۵G، تماس رایگان با کانادا و مکزیک نقطه اتصال: ۱۰ گیگابایت (در ۵G) | شبکه: تی موبایل

وقتی داده‌های خود را خریداری کردید، صورت‌حساب دریافت نمی‌کنید
باید داده ها را از قبل خریداری کنید
سقف سرعت بعد از ۴۵ گیگابایت
اولویت زدایی

اگر به دنبال بهترین برنامه داده نامحدود با بودجه هستید، Mint Mobile یکی دیگر از گزینه های پیش پرداخت عالی است. با ۳۰ دلار در ماه، کمی گرانتر از طرح اولیه Visible است، اما در شبکه T-Mobile عمل می کند، که بسته به منطقه محلی شما ممکن است پوشش بهتری برای برخی ارائه دهد.

Mint Mobile یک طرح قیمت گذاری منحصر به فرد را اجرا می کند که کمترین نرخ ها را برای آن دسته از مشتریانی ارائه می دهد که داده های خود را از قبل برای چندین ماه خریداری می کنند، با کمترین میانگین نرخ برای کسانی است که یک سال کامل را به یکباره خریداری می کنند. این مزیت پیش‌پرداخت نداشتن قراردادهای طولانی را کمی خنثی می‌کند، اما به این معنی است که نعنا می‌تواند طرح‌های ارزان‌قیمتی را در اطراف ارائه دهد. هیچ بررسی اعتباری نیز وجود ندارد، زیرا در حال خرید اولیه هستید.

با تمام آنچه گفته شد، طرح داده نامحدود Mint Mobile در مقایسه با Visible Wireless دارای محدودیت‌هایی است. اول از همه، سرعت داده ۵G شما به ۴۵ گیگابایت در ماه محدود می شود. پس از این، سرعت شما به ۱۲۸ کیلوبایت بر ثانیه کاهش می یابد که فقط برای مرور و پیام رسانی سبک کافی است. بر خلاف Visible Wireless که هیچ محدودیتی برای استفاده ندارد (فقط سقف سرعت ۵ مگابایت در ثانیه) محدودیت استفاده از هات اسپات تلفن همراه شما نیز به ۱۰ گیگابایت در ماه محدود شده است. با این حال، نعنا در حال حاضر یک انتخاب عالی با ارزش است و احتمالاً بهتر خواهد شد زیرا بازار طرح داده نامحدود ارزان از اواسط سال ۲۰۲۳ رقابتی تر می شود.

در راهنمای ما برای بهترین های این ماه بیشتر بخوانید طرح های Mint Mobile.

بهترین برنامه های داده نامحدود T-Mobile ارزان

(اعتبار تصویر: T-Mobile)

۴٫ T-Mobile Go5G

بهترین برای خانواده ها

قیمت گذاری: ۱۵۵ دلار در ماه (۴ خط) | گزینه های داده: نامحدود | گفتگو و متن: نامحدود | امتیازات: ۵G، تماس رایگان با کانادا و مکزیک نقطه اتصال: ۱۵ گیگابایت (در ۵G)، نامحدود (در ۳G) | شبکه: تی موبایل

نتفلیکس گنجانده شده است
۱۰۰ گیگابایت داده اولویت دار
جریان با کیفیت استاندارد
مجاز ۵G هات اسپات کوچک

T-Mobile به لطف قرارداد رایگان «خط سوم» خود همیشه یک انتخاب عالی برای خانواده ها بوده است – امتیازی که چند سالی است ارائه شده و به برنامه های جدید «Go5G» آن برای سال ۲۰۲۳ منتقل شده است. اگر به دنبال یک طرح چند خطی با قیمت معقول برای خانواده خود هستید، طرح Go5G سطح متوسط ​​مکان خوبی برای شروع است.

در حالی که اخیراً جایگزین شده کمی گران‌تر از طرح Magenta است، اما همچنان ۱۰۰ گیگابایت داده ۵G اولویت‌دار، اشتراک رایگان Netflix Basic (تعریف استاندارد، ۱ صفحه) و نقطه دسترسی نامحدود داده را دریافت می‌کنید – البته فقط با سرعت ۳G بعد از اینکه از اولین ۵ گیگابایت داده ۵G خود استفاده کردید. این امتیازات عالی هستند، اگرچه نکته اصلی فروش در اینجا قطعاً قیمت رقابتی باورنکردنی برای طرح T-Mobile Magenta پس از اضافه شدن سه خط یا بیشتر است.

طرح Go5G با تنها ۳۸ دلار در هر خط برای چهار کاربر (۱۵۵ دلار)، در حالی که مجموعه خوبی از امتیازات را ارائه می دهد، حدود ۵ دلار ارزان تر از طرح های معادل AT&T و Verizon است.

بهترین برنامه های داده نامحدود AT&T ارزان

(اعتبار تصویر: AT&T)

۵٫ AT&T Unlimited Plus

بهترین طرح پیشرفته AT&T

قیمت گذاری: ۸۵ دلار در ماه گزینه های داده: نامحدود | گفتگو و متن: نامحدود | امتیازات: ۵G، تماس رایگان با کانادا و مکزیک نقطه اتصال: ۵۰ گیگابایت (در ۵G)، نامحدود (در ۳G) | شبکه: AT&T

پخش جریانی ۴K UHD
داده های اولویت نامحدود
دیگر شامل اشتراک‌های پخش جریانی نمی‌شود

با قیمت ۸۵ دلار در ماه، طرح Unlimited Plus AT&T (که قبلاً طرح نخبگان نامحدود بود) گران ترین در لیست ما است. با این حال، با ۱۰۰ گیگابایت داده ۵G اولویت دار، ۵۰ گیگابایت فضای مجاز و پخش نامحدود ۴K UHD نیز یکی از پر ویژگی هاست.

تا کنون بزرگترین مزیت برنامه Unlimited Plus پخش جریانی با کیفیت بالا است که آن را برای کسانی که محتوای زیادی تماشا می کنند گزینه خوبی است. یکی از مشکلات جزئی در مورد این یکی این است که این ردیف طرح، که قبلاً طرح Elite در AT&T نامیده می‌شد، قبلاً با اشتراک رایگان HBO Max ارائه می‌شد، اگرچه از اوایل سال ۲۰۲۳ دیگر در دسترس نیست.

به همین دلیل، ممکن است ترجیح دهید طرح مشابه T-Mobile Go5G Plus با Netflix را انتخاب کنید (۹۰ دلار در ماه، یا طرح Verizon Unlimited Plus با افزونه Disney+ (90 دلار در ماه). هر دو نیز گزینه‌های قدرتمندی هستند، اگرچه کمی سنگین‌تر از طرح مشابه AT&T هستند، که مزایای کمتری را برای هزینه ماهیانه کمی بهتر ارائه می‌دهد.

در راهنمای این ماه بیشتر بخوانید بهترین برنامه های AT&T.

بهترین برنامه های داده نامحدود: سؤالات متداول

بهترین برنامه های داده نامحدود ارزان

(اعتبار تصویر: Giphy)

بهترین برنامه داده نامحدود: تصمیم گیری در مورد آنچه برای شما مناسب است

وقتی در نظر می گیرید که کدام شرکت مخابراتی را انتخاب کنید و کدام برنامه داده نامحدود برای شما بهترین است، اکیداً به شما توصیه می کنیم ابتدا مشخص کنید که چه چیزی در این طرح بیشترین ارزش را دارید – هزینه، سرعت، پوشش و امتیازات رایج ترین معیارهای مورد استفاده هستند.

هزینه قطعا ساده‌ترین معیار برای شروع است – کافی است هر ماه بودجه بالاتر خود را تعیین کنید و مرور کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که هزینه گوشی خود را در کنار برنامه خود لحاظ کنید، زیرا این امر می تواند به شدت از شرکتی به شرکت مخابراتی دیگر بستگی داشته باشد.

به عنوان مثال، بیشتر اپراتورهای پیش پرداخت بزرگتر، ممکن است در کنار برنامه های داده نامحدود خود، معاملاتی را بر روی گوشی ها ارائه دهند، که اگر برای شما مهم است، واقعاً می تواند به شما کمک کند یک دستگاه پرچمدار را ارزان قیمت کنید. این در تقابل با اپراتورهای پیش پرداخت کوچکتر است، که تمایلی به ارائه تخفیف روی دستگاه ها ندارند، در عوض نرخ های ماهانه ارزان تر و گزینه های انعطاف پذیر «دستگاه خود را بیاورید» را انتخاب می کنند.

سرعت و پوشش دو معیاری هستند که به شدت به منطقه شما بستگی دارد. پوشش به ویژه باید در سایت های حامل اصلی بررسی شود (Verizon، AT&T، تی موبایل) اگر به یک طرح ۵G توجه کرده اید، زیرا اگر خارج از یک شهر بزرگ زندگی می کنید ممکن است تحت پوشش قرار نگیرید.

از نظر سرعت، همه اپراتورهایی که در لیست بهترین برنامه‌های داده نامحدود ما قرار دارند، دارای اتصالات سریع ۵G هستند، اما به عنوان یک قاعده کلی، هرچه این طرح ارزان‌تر باشد، احتمال کاهش سرعت آن در ساعات اوج ترافیک بیشتر است. این امر به ویژه در مورد اپراتورهای اعتباری مانند Mint Mobile و Visible که به عنوان اپراتورهای فرعی در شبکه های مختلف فعالیت می کنند صادق است.

چه نوع برنامه های داده نامحدود وجود دارد؟

مانند اکثر برنامه های تلفن همراه، بهترین برنامه های داده نامحدود در دو گروه کاملاً تعریف شده قرار می گیرند – طرح های پس پرداخت و طرح های پیش پرداخت.

طرح‌های پس‌پرداخت معمولاً توسط اپراتورهای بزرگ‌تر ارائه می‌شوند و کم و بیش دارای قراردادهای طولانی ۲ ساله (با بررسی اعتبار)، کمک هزینه داده‌های بزرگ یا نامحدود، معاملات گوشی، و صورت‌حساب حساب شما در پایان ماه هستند. همه اینها معیارهای کاملاً ضعیفی هستند، اما به طور کلی، این دو گزینه گران‌تر هستند، اما به دنبال ارائه خدمات برتر در همه جا هستند.

طرح های پیش پرداختاز سوی دیگر، گزینه های اساسی تر هستند. با قیمت ماهانه کمتر، عموماً مزایای کمتری دریافت می‌کنید، کمک هزینه داده و سرویسی که در صورت شلوغ بودن شبکه، سرعت آن را محدود می‌کند. اگر بیشتر کاربر سبکی هستید یا بودجه کمی دارید، اینها احتمالاً بهترین گزینه برای شما هستند، و همچنین با مزیت عدم نیاز به بررسی اعتبار و طرح‌های قیمت‌گذاری ساده‌تر همراه هستند.

آیا واقعاً به یک برنامه داده نامحدود نیاز دارم؟

اگر به‌دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌های قبض تلفن ماهانه خود هستید، سریع‌ترین راه برای کاهش هزینه‌های ماهانه خود این است که از برنامه داده نامحدود خودداری کنید و به جای آن به دنبال یک طرح محدودتر یا پیش‌پرداخت‌شده بروید.

اکثر افراد می توانند با دسترسی به تنظیمات شبکه تلفن خود میزان مصرف ماهانه داده خود را بررسی کنند. در اینجا یک راهنمای سریع در مورد نحوه انجام این کار وجود دارد:

  • برای آیفون:
  • برنامه تنظیمات خود را باز کنید
  • روی منوی سلولی ضربه بزنید
  • برای مشاهده میزان مصرف ماهانه داده، روی برنامه‌های جداگانه ضربه بزنید
  • برای اندروید:
  • برنامه تنظیمات خود را باز کنید
  • روی «اتصالات» ضربه بزنید
  • روی «استفاده از داده» ضربه بزنید

بررسی میزان مصرف داده خود به طور مستقیم در دستگاه شما بسیار مفید است زیرا به شما می گوید چه مقدار از داده های شما از طریق WiFi به جای اتصال سلولی استفاده شده است. اگر نمی‌توانید تنظیمات بالا را در دستگاه خود پیدا کنید، اکثر شرکت‌های مخابراتی نیز گزارش‌های استفاده از داده‌ها را دارند که با ورود به حساب خود در سایت‌هایشان به راحتی قابل دسترسی هستند.

اگر به چنین ابزاری دسترسی ندارید، به عنوان یک قاعده کلی می گوییم، اگر هر روز ویدیو پخش می کنید، تماس های ویدیویی منظم برقرار می کنید، یا همیشه در حال حرکت هستید و بنابراین ندارید. به WiFi دسترسی داشته باشید، پس احتمالاً یک برنامه داده نامحدود می خواهید.

در اینجا مروری سریع از میانگین مصرف داده در ساعت برنامه‌های رایج با ارجاع داده شده است مقاله عالی Whistleout است.

  • تیک تاک و اینستاگرام – ۸۰۰ مگابایت در ساعت
  • یوتیوب و نتفلیکس – ۳۰۰ مگابایت در ساعت
  • پخش موسیقی – ۱۵۰ مگابایت در ساعت
  • فیس بوک – ۸۰ مگابایت
  • وب گردی – ۶۰ مگابایت

آیا داده های نامحدود واقعا نامحدود است؟

در چاپ دقیق اکثر برنامه‌های حامل، محدودیت‌هایی در مصرف داده، سرعت، یا سایر نکاتی که باید از آنها آگاه باشید پنهان است. با وجود نام، برنامه های داده نامحدود نیز از این مستثنی نیستند.

به عنوان مثال، یک سقف استفاده معمول برای برنامه های داده نامحدود، نقطه اتصال تلفن همراه است – که اپراتورها دوست دارند مقدار کمی اضافی برای آن هزینه کنند. همچنین در هر ماه محدودیت‌های نرم‌افزاری در استفاده از داده‌ها پیدا خواهید کرد، که در آن اپراتور به دنبال کاهش سرعت شما پس از عبور از یک آستانه خاص است – از ۳۰ گیگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت که تقریباً معمول است.

بر روی کاغذ، این درپوش‌های داده‌ای می‌تواند یک مشکل واقعی به نظر برسد، اگرچه در واقعیت، کاربران زیادی احتمالاً تا ۱۰۰ گیگابایت داده در یک ماه استفاده نمی‌کنند، مگر اینکه دائماً محتوای با کیفیت بالا را در دستگاه خود پخش کنند. با این حال، سرپوش های هات اسپات موبایل می توانند محدودیت بیشتری داشته باشند، زیرا آنها تمایل دارند تا سرعت ۳G را به طور پیش فرض پس از اتمام مجوز خود، تنظیم کنند.

ارزان ترین طرح تلفن همراه با همه چیز نامحدود چیست؟

Visible از نظر فنی ارزان‌ترین شرکت مخابراتی است که یک طرح واقعاً نامحدود را ارائه می‌کند، بدون اینکه بر اساس میزان مصرف داده یا مجاز به نقطه اتصال تلفن همراه، سرعت بالایی نداشته باشد. با این حال، سرعت هات اسپات تلفن همراه آن در واقع به ۵ مگاپیکسل در ثانیه محدود شده است، که نصف سرعت Verizon و AT&T پس از اتمام آنها است، و به عنوان یک اپراتور پیش پرداخت، در معرض حذف کلی نیز قرار دارد.

برای گزینه‌های ارزان‌تر، توصیه می‌کنیم صفحه ما را در این ماه بررسی کنید بهترین طرح های ارزان قیمت تلفن همراه به طور مشخص.


منبع: https://www.techradar.com/news/best-unlimited-mobile-plans-in-usa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *