فیلم‌های جدید نتفلیکس: بزرگترین فیلم‌هایی که در اکتبر ۲۰۲۳ پخش می‌شوند

فیلم های جدید نتفلیکس: به روز رسانی ۲۸ اکتبر ۲۰۲۳

تام پاور، خبرنگار ارشد سرگرمی

پس از چند هفته بدون به‌روزرسانی این راهنما، ما به مرکز فیلم‌های جدید نتفلیکس خود را تمیز می‌کنیم. ما اضافه کرده ایم مزاحم درد و باباهای قدیمی در لیست ما، برخی از ورودی‌های قدیمی‌تر را از اوایل سپتامبر حذف کرد و اطلاعات جدیدی را در مورد تلنگرهایی که از هم‌اکنون تا پایان سال ۲۰۲۳ در این سرویس ارائه خواهند شد، درج کرد.

به راهنمای جدید فیلم های نتفلیکس TechRadar خوش آمدید. در این مقاله، همه چیز را در مورد بزرگترین (اما نه لزوما بهترین) خواهید آموخت. فیلم های جدید از اواسط سپتامبر روی سکو فرود آمد.

نتفلیکسکه جهان محسوب می شود بهترین سرویس پخش، دارای یک کتابخانه فیلم پشته‌ای است که نتفلیکس اورجینال و فیلم‌های دارای مجوز. این یک کاتالوگ پشتیبان است که با منظمی هشدار دهنده نیز به روز شده است، بنابراین حفظ اطلاعات جدید ممکن است دشوار باشد و ارزش دیدن در هر روز هفته را دارد. با این حال، با کمک ما، متوجه خواهید شد که آیا این فیلم‌های جدید نتفلیکس ارزش وقت شما را دارند یا خیر.

می‌خواهید خلاصه‌ای جامع‌تر از بهترین فیلم‌های موجود برای پخش جریانی داشته باشید؟ ما بهترین فیلم های نتفلیکس راهنما مملو از کرم محصول است، بنابراین اگر فقط بهترین فیلم‌ها را در غول استریمینگ جستجو می‌کنید، به آنجا بروید. اگر به دنبال جدیدترین فیلم‌هایی هستید که به این سرویس دسترسی داشته باشند، ادامه مطلب را بخوانید.

فیلم‌های جدید نتفلیکس: اکتبر ۲۰۲۳

مزاحم درد

تاریخ انتشار: ۲۷ اکتبر

در ذهن ما مزاحم درد شبیه پزشکی است گرگ وال استریت. قبلاً گفتیم که اگر نصف آن فیلم خوب باشد، واقعاً در انتظار ما هستیم. بر اساس خدای افتضاح ۲۲ درصد انتقادی گوجه فرنگی پوسیده امتیاز، با این حال، ما می خواهیم بیانیه خود را پس بگیریم.

به هر حال برای علاقه مندان: مزاحم درد امیلی بلانت در نقش لیزا دریک، مادری یقه آبی که شغل خود را از دست می دهد و در یک شرکت داروسازی استخدام می شود، بازی می کند. با این حال، دریک به زودی خود را با ابهامات اخلاقی شرکت و طرح حمله خطرناک و همچنین برخورد با کارکنان منفجره و شوونیست خود، از جمله پیت برنر (کریس ایوانز) و مدیر عامل بی‌هدف جک نیل (اندی گارسیا) می‌بیند.

منتقدان آن را به عنوان یک فیلم عالی معرفی نکردند، اما با جذب بازیگران در لیست A، ما همچنان انتظار داریم مزاحم درد برای جذب میلیون ها بیننده

باباهای قدیمی

تاریخ انتشار: ۲۰ اکتبر

فیلمی که اثر انگشت بیل بور کمدین را در سراسر آن دارد – او نویسندگی، کارگردانی و بازیگری در این فیلم را بر عهده داشته است. باباهای قدیمی یکی دیگر از فیلم های کمدی نتفلیکس است که بسته به حس شوخ طبعی شما ممکن است برای شما جذاب باشد.

همچنین بازیگر مرد مورچه ایبابی کاناواله و سلام نمایش تلویزیونیبوکیم وودبین، باباهای قدیمی داستان “سه دوست صمیمی” را می گوید. [who] بعداً در زندگی پدر می شوند و خود را در حال مبارزه با مدیران پیش دبستانی، مدیران عامل هزاره و هر چیزی که پس از سال ۱۹۸۷ ایجاد شده است می بینند.

با امتیاز بحرانی وحشتناک ۲۶ درصد گوجه فرنگی پوسیده، این یکی از فیلم هایی است که معمولاً توصیه می کنیم از آن اجتناب کنید. اما، با امتیاز بسیار مثبت ۸۸ درصد مخاطب، باباهای قدیمی اگر به دنبال فیلمی هستید که بتوانید روی آن بچسبید و به طور کامل آن را خاموش کنید، ممکن است ارزش دیدن داشته باشد.

بازی جوانمردانه

تاریخ انتشار: ۶ اکتبر

این تریلر وابسته به عشق شهوانی از کلویی دومونت می تواند یکی از فیلم های غیرمنتظره نتفلیکس در سال ۲۰۲۳ باشد. شما هم نیازی ندارید که ما آن را تبلیغ کنیم – امتیاز مهم ۸۶٪ آن گوجه فرنگی پوسیده پیشنهاد می کنیم به همان اندازه شما را مجذوب و شگفت زده خواهد کرد. خوب، به هر حال، اگر به رتبه بندی کمتر چشمگیر ۵۲ درصدی مخاطبان آن نگاه نکنید.

بازی جوانمردانه آلدن ارنرایش و فیبی داینور در نقش لوک و امیلی، زوجی که به تازگی نامزد کرده اند، با ارتقای غیرمنتظره فیبی، رابطه شان به لبه پرتگاه کشیده می شود. با توجه به اینکه منتقدان آن را «سکسی»، «هوشمند»، «تیز شریر» و «هیجان‌انگیز شهری با ماهرانه کالیبره‌شده» می‌دانند، ممکن است بخواهید هر چه سریع‌تر این یکی را در فهرست پیگیری خود بچسبانید.

تپه

تاریخ انتشار: ۱ اکتبر (فقط ایالات متحده)

حماسه علمی تخیلی دنیس ویلنوو در سال ۲۰۲۱ به طور شگفت انگیزی اولین بار در نتفلیکس (به هر حال در ایالات متحده) ظاهر شد. تپهکه نیمه اول داستان افسانه‌ای را روایت می‌کند که در رمان مهم فرانک هربرت به همین نام اتفاق می‌افتد، در اوایل اکتبر روی استریمر قرار گرفت (همچنین در دسترس است حداکثر). و اما برای یک موضوع تپهورود نتفلیکس عالی بود.

تقطیر آن سخت است تپهداستان گسترده را در چند جمله خلاصه می کنیم، بنابراین به شما توصیه می کنیم که مطلب ما را بخوانید تپه مرور برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن. اوه، و یکی از بهترین بازیگران گروهی را دارد که ما در مدت طولانی دیده‌ایم، که شامل (اما نه محدود به) تیموتی شالامه، ربکا فرگوسن، زندایا، اسکار آیزاک، جیسون موموآ، جاش برولین، استلان اسکارسگارد، دیو باوتیستا و خاویر باردم قبل از اینکه الف) از سرویس خارج شود آن را بگیرید و ب) Dune قسمت ۲یکی از سال ۲۰۲۴ فیلم های جدیداسفند آینده می رسد.

(توجه داشته باشید: بینندگان بریتانیایی می توانند Dune on را تماشا کنند پرایم ویدیودر حالی که مخاطبان استرالیایی باید با Foxtel هماهنگ شوند.)

فیلم‌های جدید نتفلیکس: سپتامبر ۲۰۲۳

خزنده

تاریخ انتشار: ۲۹ سپتامبر

این تریلر جنایی به نظر می رسید که وقتی تریلر رسمی آن در اواخر آگوست رسید، زیر پوست ما می رفت. اینجاست خزندهخلاصه داستان نیز، اگر به دنبال کمی اطلاعات بیشتر هستید: “به دنبال قتل وحشیانه یک جوان مشاور املاک، یک کارآگاه سرسخت تلاش می کند تا حقیقت را در موردی که هیچ چیز آنطور که به نظر می رسد نیست و با انجام این کار کشف کند. بنابراین توهمات زندگی خود را از بین می برد.”

بنیسیو دل تورو، جاستین تیمبرلیک، آلیشیا سیلورستون، دومنیک لومباردوزی و اریک بوگوسیان از جمله بازیگران بااستعداد آن هستند. خزنده نتوانسته است انتظارات منتقدان را برآورده کند. در واقع، خزنده تا حد زیادی مورد انتقاد خبرنگاران قرار گرفته است برای طرح بی‌درخشش، و برخی آن را برای مدتی «بدترین تریلر پلیسی با بودجه بالا» می‌نامند. به اختصار: جست و خیز کردن خزنده به نفع این تریلر جنایی نتفلیکس با امتیاز بالا به جای آن تام کروز بازی می کند.

بچه های جاسوس: آرماگدون

تاریخ انتشار: ۲۲ سپتامبر

ریبوت مجموعه فیلم های جاسوسی-کمدی محبوب اوایل قرن بیست و یکم، بچه های جاسوس: آرماگدون نسل جدیدی از قهرمانان جوان را می بیند تا به ناجیان جهان تبدیل شوند.

اگر منصف باشیم، تقصیر آنهاست که به هر حال جهان خود را در آشفتگی می بیند. وقتی فرزندان بزرگترین جاسوسان جهان (Shazam!: Fury of the Godsزاخاری لوی و جین ویرجینجینا رودریگز) ناخودآگاه به یک توسعه‌دهنده بازی قدرتمند کمک می‌کند تا ویروسی را آزاد کند که به او امکان دسترسی به هر دستگاه تکنولوژیکی را می‌دهد، آنها مجبور می‌شوند خودشان لباس جاسوسی را تصاحب کنند و روز را نجات دهند. بدون فشار، باند.

ما فکر نمی کردیم بچه های جاسوس: آرماگدون یک ساعت عالی خواهد بود، اما بررسی های آن نشان می دهد که کاملاً وحشتناک نیست. بچه های جاسوس: آرماگدونسپس، باید آنقدر در مورد آن باشد که بچه های خود را برای چند ساعت ساکت نگه دارید.

فیلم‌های جدید نتفلیکس: در سال ۲۰۲۳ چه اتفاقی می‌افتد؟

کورای سوفیا بوتلا در حالی که در Rebel Moon به پشت سر خود نگاه می کند، اسلحه را به دست می گیرد.

ماه شورشی آخرین فیلم نتفلیکس اورجینال سال ۲۰۲۳ خواهد بود. (اعتبار تصویر: نتفلیکس)

اطلاعات بیشتری در مورد موردانتظارترین فیلم‌های جدید نتفلیکس که قبل از ۳۱ دسامبر وارد بازار می‌شوند، می‌خواهید؟ ببینید چه چیزی به عنوان بخشی از برنامه فیلم های «پاییز ۲۰۲۳» نتفلیکس، شامل چهار فیلمی که نباید از دست بدهید زیر:

NYAD

تاریخ انتشار: ۳ نوامبر

بر اساس یک داستان واقعی باورنکردنی، NYAD داستان روزنامه نگار دایانا (آنت بنینگ) را روایت می کند که در ۶۰ سالگی تلاش می کند یک شنای حماسی ۱۱۰ مایلی در اقیانوس آزاد از کوبا تا فلوریدا را تکمیل کند. این سفری مبتنی بر آب است که او از زمانی که ۳۰ سال قبل شنای ماراتن را کنار گذاشت، به آن علاقه داشت. دایانا با کمک و حمایت دوست قدیمی و مربی بانی (جودی فاستر) راهی سفری چهار ساله می شود تا بزرگترین پشیمانی خود را برطرف کند.

بررسی های اولیه این درام مهیج آن را “محور کننده”، “بی باک” و “قدرتمند” نامیده اند. خواهیم دید که آیا این کلمات قبل از روز شکرگزاری درست هستند یا خیر.

قاتل

تاریخ انتشار: ۱۰ نوامبر

دیوید فینچر با یک فیلم هیجان انگیز کاملاً جدید بازگشته است تا ما را با آن هیجان زده کند. قاتلکه مایکل فاسبندر در آن بازی می کند، به نظر می رسد این یکی دیگر از پیشنهادات فینچر غیرقابل چشم پوشی باشدهم.

بر اساس مجموعه رمان های گرافیکی الکسیس نولنت و لوک جکامون به همین نام، قاتل فاسبندر را در نقش یک قاتل ناشناس می بیند. پس از یک شکست تقریباً کشنده، در جریان یک شکار بین المللی که قهرمان بی نام فاسبندر اصرار دارد شخصی نیست، به جنگ با کارفرمایان خود می رود. تیلدا سوینتون و چارلز پارنل از جمله بازیگران اصلی یکی از فیلم‌های جدید نتفلیکس در سال ۲۰۲۳ هستند.

بهترین. کریسمس. همیشه!

تاریخ انتشار: ۱۶ نوامبر

به نظر می‌رسد هر سال فیلم‌های کریسمس زودتر در سرویس‌های پخش پخش می‌شوند، و آخرین پیشنهاد جشن نتفلیکس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

هدر گراهام (قله های دوقلو، خماری) و برندی نوروود (بازی) در این فیلم تعطیلات احساس خوبی به ترتیب در نقش شارلوت و جکی بازی کنید. هر سال، دومی یک خبرنامه تعطیلات پر افتخار برای دوستانش، از جمله شارلوت، که با وجود زندگی خانوادگی باثبات خود همیشه احساس بی اهمیتی می کند، می فرستد. با این حال، زمانی که سرنوشت شارلوت و خانواده‌اش و جکی در یک کریسمس به وقوع می‌پیوندد، شارلوت تصمیم می‌گیرد تا ثابت کند زندگی دوست سابق دانشگاهی‌اش آنقدرها که او می‌گوید عالی نیست.

بهترین. کریسمس. همیشه!اولین تریلر آنقدرها هم جذاب به نظر نمی رسد. با این وجود، ما تصور می کنیم که کاکل های قلب شما را گرم می کند و شما را در روحیه جشن قرار می دهد.

راستین

تاریخ انتشار: ۱۷ نوامبر

کولمن دومینگو قول ارائه یک اجرای قدرتمند را در این کشور می دهد راستینفیلمی بر اساس معمار راهپیمایی مهم سال ۱۹۶۳ در واشنگتن، که با سخنرانی مارتین لوتر کینگ افسانه ای و تاثیرگذار خود با عنوان “من یک رویا دارم” به اوج خود رسید.

دومینگو نقش بایارد راستین، یک فعال سیاسی و اجتماعی و یکی از تاثیرگذارترین مردان جنبش حقوق مدنی را به تصویر می کشد. رهبر الهام‌بخش سیاه‌پوستان و همجنس‌گرایان هرگز به خاطر کسی که بود یا به چه چیزی اعتقاد داشت عذرخواهی نکرد – پس چرا داستان نمادین او قبلاً گفته نشده است؟ نتفلیکس قصد دارد در این داستان قدرتمند عزم، ایمان و دفاع از آنچه که درست است، در نهایت به راستین نور بتاباند.

لئو

تاریخ انتشار: ۲۱ نوامبر

سال ۲۰۲۳ شبیه سال آدام سندلر در نتفلیکس است. به بازی در فیلم راضی نیستم معمای قتل ۲، خارج از قانونو شما به بت میتسوا من دعوت نشده ایداو همچنین صداپیشگی شخصیت اصلی در موزیکال-کمدی خانوادگی را بر عهده دارد لئوکه به موقع برای روز شکرگزاری می رسد.

سندلر در نقش لئو مارمولک حیوان خانگی خسته مدرسه ای بازی می کند که چندین دهه در همان کلاس درس فلوریدا در کنار دوست لاک پشت خود (با صدای بیل بور) گیر افتاده است. اما وقتی لئو متوجه می‌شود که تنها یک سال از زندگی‌اش باقی مانده است، تصمیم می‌گیرد از حبس دیوار شیشه‌ای خود فرار کند و برای یک بار هم که شده زندگی را به بهترین شکل انجام دهد. در اینجا امیدواریم وقتی در تعطیلات فوق الذکر در ایالات متحده وزن بدن خود را در ترکیه مصرف کردید، بچه ها را سرگرم کند…

می دسامبر

تاریخ انتشار: ۱ دسامبر (فقط ایالات متحده و کانادا)

به عنوان یک درام عاشقانه ناراحت کننده، می دسامبر دو تایتان بازی بازیگری – ناتالی پورتمن و جولیان مور – را در یک تلنگر به همراه می آورد که می تواند به طور غیرمنتظره ای عالی باشد.

پورتمن نقش الیزابت بری، بازیگری را بازی می‌کند که قرار است نسخه تخیلی گریسی آترتون یو مور را روی پرده بزرگ به تصویر بکشد. بری از آترتون-یو و جو یو پسر اسباب بازی او که دو دهه قبل از ازدواج عاشقانه اش خبرهای صفحه اول بود دیدن می کند تا درباره زنی که قرار است بازی کند بیشتر بداند. با این حال، ورود و نفوذ بری زندگی خصوصی این زوج را به هم می زند، که رابطه پایدار آنها را تهدید می کند.

توجه داشته باشید: بینندگان بریتانیایی می‌توانند در اوایل دسامبر این موضوع را در اسکای سینما ببینند.

جهان را پشت سر بگذاریم

تاریخ انتشار: ۸ دسامبر

این مهیج علمی تخیلی آخرالزمانی با بازی جولیا رابرتز، اتان هاوک و ماهرشالا علی ممکن است جایگزینی فریبنده برای مجموعه فیلم های کریسمس باشد که در اواخر امسال خواهیم دید.

جهان را پشت سر بگذاریمکه بر اساس کتاب رومان علم به همین نام ساخته شده است، داستان زن و شوهر آماندا (رابرتز) و کلی (هاوک) را روایت می کند که تعطیلات آنها توسط جی اچ مرموز (علی) و دخترش روث (میهالا) قطع می شود. این دو بازدیدکننده خبر یک حمله سایبری قریب الوقوع را می آورند و به خانه ای پناه می برند که آماندا و کلی برای آخر هفته اجاره کرده اند، جی اچ و روث ادعا می کنند مال آنهاست. با آشکار شدن فاجعه، دو خانواده در یک وضعیت وحشتناک و در حال تشدید گرفتار می شوند.

سام اسماعیل نویسنده و کارگردان برنده جایزه (آقای ربات) تولید فیلم را هدایت می کند، بنابراین ما مطمئن هستیم که در دسامبر یک ساعت برقی دراماتیک خواهد بود. تریلر بالا را ببینید. که ما آن را به طرز وحشتناکی موهای زائد توصیف کردیم.

Chicken Run: Dawn of the Nugget

تاریخ انتشار: ۱۵ دسامبر

جینجر با فرار مرگبار از مزرعه تویدی، سرانجام رویای خود را پیدا کرد – پناهگاه جزیره ای آرام برای کل گله، به دور از خطرات دنیای انسان در Chicken Run: Dawn of the Nugget.

وقتی او و راکی ​​از تخم دختر کوچکی به نام مولی بیرون می آیند، پایان خوش جینجر کامل به نظر می رسد. با این حال، در سرزمین اصلی، کل جوجه مرغ با یک تهدید جدید و وحشتناک مواجه است. این بار، به جای هجوم، آنها در حال نفوذ هستند. درست است، آماده باشید تا جوجه های انسان نما مورد علاقه همه (و موش ها!) با انجام دزدی تخم مرغی خود، پرهای خود را به هم بزنند.

استاد

تاریخ انتشار: ۲۰ دسامبر (در سینماهای منتخب از ۲۴ نوامبر)

تهیه کننده: تاد فیلیپس، مارتین اسکورسیزی، استیون اسپیلبرگ، و بردلی کوپر (که کارگردانی و بازی در فیلم را نیز بر عهده دارد) استاد تمرکز بر زندگی و میراث داستان سمت غربی آهنگساز لئونارد برنشتاین.

با قضاوت بر اساس پروتزهای مورد استفاده برای تبدیل کوپر به برنشتاین بسیار مسن‌تر، ما انتظار داریم که این فیلم در فهرست فیلم‌های جدید نتفلیکس به عنوان جایزه اسکار بهترین آرایش و آرایش مو در سال آینده باشد. واکنش های اولیه به استاد آن را بهترین بازی میشل ویلیامز در سال‌های اخیر نیز نامیده‌اند، بنابراین انتظار می‌رود که او در اوایل سال آینده برای چندین جایزه بهترین بازیگر زن نامزد شود.

برای علاقه مندان، اینجاست استادخلاصه داستان: “استاد یک داستان عاشقانه بلند و بی باک است که رابطه مادام العمر بین لئونارد برنشتاین و فلیسیا مونته آلگره کوه برنشتاین را روایت می کند. نامه ای عاشقانه به زندگی و هنر استاد در هسته آن یک تصویر عاطفی حماسی از خانواده و عشق است.”

Rebel Moon قسمت ۱: A Child of Fire

تاریخ انتشار: ۲۲ دسامبر

زک اسنایدر کارگردان با همراهی به نتفلیکس بازگشت ماه شورشییک اپرای فضایی حماسی که ظاهراً از آن الهام گرفته شده است جنگ ستارگان، دوجین کثیفو آکیرا کوروساوا هفت سامورایی. سوفیا بوتلا، چارلی هانام، ری فیشر، جیمون هونسو، ینا مالون، کوری استول، اد اسکرین و آنتونی هاپکینز از جمله بازیگران آن هستند.

خلاصه داستان این است: “وقتی یک مستعمره صلح آمیز در لبه یک کهکشان خود را در معرض تهدید ارتش یک نیروی ظالم حاکم می بیند، کورا (سوفیا بوتلا)، یک غریبه مرموز که در میان روستاییان زندگی می کند، بهترین امید آنها برای بقا می شود.

کورا که وظیفه دارد جنگجویان آموزش دیده ای را بیابد که با او در ایجاد یک موضع غیرممکن در برابر دنیای مادر متحد شوند، گروه کوچکی از جنگجویان را گرد هم می آورد – خارجی ها، شورشیان، دهقانان و یتیمان جنگی از جهان های مختلف که نیاز مشترکی برای رستگاری و انتقام دارند. . همانطور که سایه کل قلمرو بر روی غیرمحتمل ترین قمرها فرو می رود، نبردی بر سر سرنوشت یک کهکشان آغاز می شود و در این فرآیند، ارتش جدیدی از قهرمانان تشکیل می شود.”

Rebel Moon قسمت ۱: A Child of Fire منتشر شده در دسامبر امسال، با قسمت ۲: The Scargiver برای آوریل ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است. اولین تریلر آن، که می توانید در بالا مشاهده کنید، به نظر می رسد که نتفلیکس پاسخ بسیار خوبی به آن است جنگ ستارگان. با توجه به اینکه اسنایدر این یکی را هدایت می کند، یک کارگردانی نیز در راه است، و محدودیت های زمان اجرای فیلم شما را آزمایش می کند.


برای پوشش بیشتر مبتنی بر نتفلیکس، ما را بخوانید بهترین نمایش های نتفلیکس و بهترین مستندهای نتفلیکس راهنماها در غیر این صورت، پیدا کنید نحوه ثبت نام در نتفلیکس یا پایین آمدن در آیا ارزش لغو اشتراک نتفلیکس را دارد یا خیر.


منبع: https://www.techradar.com/news/new-netflix-movies

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *