بهترین برنامه های Verizon Wireless برای نوامبر ۲۰۲۳

بهترین برنامه Verizon برای شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال، آیا شما یک کاربر مجرد با بودجه هستید؟ شاید شما به دنبال برنامه ای برای کل خانواده خود هستید. خوب، بدون توجه به نیاز شما، ما همه گزینه های شما را ارائه کرده ایم و نکات زیادی را در این راهنما برای بهترین برنامه های بی سیم Verizon در این ماه ارائه کرده ایم.

مانند اکثر اپراتورها، برنامه های Verizon معمولاً در دو دسته قرار می گیرند – پس پرداخت و پیش پرداخت. ما هر دو را در این راهنما دقیقاً در اینجا پوشش می دهیم، بنابراین اگر مطمئن نیستید به چه مقدار داده نیاز دارید اما ایده ای دارید که چقدر می خواهید خرج کنید، اطلاعات مفیدی را در اینجا پیدا خواهید کرد. همچنین بخش سؤالات متداول مفیدی را دقیقاً در زیر پیدا خواهید کرد که در آن به موضوعاتی مانند پوشش، قیمت و دسترسی به ۵G خواهیم پرداخت.

به‌عنوان یک اپراتور، Verizon عموماً بهترین پوشش سراسری را در سرویس خود ارائه می‌کند، و در حالی که برنامه‌های آن را عموماً گران‌تر می‌بینید، آنها امتیازات بسیار عالی متمرکز بر پخش را ارائه می‌دهند. رفتن به صورت پس‌پرد قطعاً گران است، اما اغلب ارزش آن را دارد – نه حداقل به دلیل انتخاب گوشی های Verizon به خصوص اگر به دنبال یک برنامه نامحدود بروید خوب است. شما همچنین خواهید دید که بیشتر جریان فعلی معاملات Verizon همچنین به طور انحصاری در طرح های نامحدود پس از پرداخت در دسترس هستند، اگرچه نباید اجازه دهید این شما را از بررسی انواع دیگر طرح ها نیز منصرف کند.

اگر بهترین برنامه‌های این هفته ورایزون را کمی بیش از حد گران می‌دانید، ما همچنین تعدادی تذکر افتخاری را از سایت خود آورده‌ایم. بهترین طرح های تلفن همراه راهنمای پایین مقاله در آنجا می‌توانید ببینید که Verizon چگونه در مقابل رقبا قرار می‌گیرد و همچنین برخی از آنها را بررسی کنید بهترین برنامه های پیش پرداخت از خدمات ارزان تر

بهترین برنامه های Verizon: ترکیب فعلی

برنامه های داده نامحدود Verizon

طرح خدمات Verizon با گزینه های نامحدود پس پرداخت – که به عنوان نوعی ارائه “پر سرسبد” از این سرویس عمل می کند، پیشرو است. به طور خلاصه، این برنامه‌های داده نامحدود، تمام داده‌های سریعی را که می‌توانید به آن نیاز دارید و دسترسی به هزاران امتیاز جریان و ذخیره‌سازی ابری را فراهم می‌کند. اینها بهترین برنامه‌های Verizon در حال حاضر موجود هستند، اگرچه همانطور که انتظار دارید قیمت بسیار بالایی دارند. ما اینها را به افرادی توصیه می کنیم که واقعاً از تلفن خود زیاد استفاده می کنند و از این مقدار داده نامحدود بیشترین استفاده را خواهند برد.

از سال ۲۰۲۳، Verizon سیستم جدیدی به نام “myPlan” معرفی کرده است که به مشتریان این امکان را می دهد تا برنامه پس پرداخت خود را واقعاً مطابق با نیازهای خود تنظیم کنند. چندین ردیف از طرح‌های نامحدود با امتیازات متفاوت به نفع انتخاب ساده‌تر دو طرح با گزینه اضافه کردن «هدیه‌های» اختیاری در هر ماه از بین رفته‌اند. هر هدیه ۱۰ دلار در ماه هزینه دارد و می‌توانید هر زمان که بخواهید آنها را تغییر دهید. از طرف دیگر، اگر می‌خواهید فقط به اصول اولیه پایبند باشید، اگر می‌خواهید هزینه‌ها را به حداقل برسانید، هیچ تعهدی برای اضافه کردن مزایا وجود ندارد.

Verizon Unlimited خوش آمدید: از ۲۵ دلار در ماه در هر خط
اولین لایه از راه اندازی طرح پس پرداخت جدید Verizon، طرح استقبال نامحدود است که هدف آن این است که گزینه مقرون به صرفه تر باشد. با این طرح، داده‌ها، مکالمه و پیامک نامحدودی را در شبکه «استاندارد» ۵G دریافت خواهید کرد، که به این معنی است که ممکن است سرعت شما در زمانی که منطقه محلی شما شلوغ است، کمی کندتر از سطح بالاتر باشد. طرح خوش آمد گویی نامحدود همچنین دارای چند محدودیت در واجد شرایط بودن معاملات تلفنی، تخفیف های اینترنت خانگی و تخفیف دستگاه های متصل است. به طور خلاصه، اگر فقط به دنبال اصول اولیه هستید، این می‌تواند گزینه خوبی باشد، اگرچه قبل از انتخاب طرح ارزان‌تر، باید مواردی مانند واجد شرایط بودن برای تخفیف‌های مبادله در دستگاه‌های پرچمدار را در نظر بگیرید.
۱-خط: ۶۰ دلار در ماه | ۲ خط: ۱۰۰ دلار در ماه | ۳ خط: ۱۰۵ دلار در ماه | ۴ خط: ۱۰۰ دلار در ماهمشاهده معامله

TechRadar توصیه می کند

Verizon Unlimited Plus: از ۳۰ دلار در ماه در هر خط

سطح نامحدود پلاس یک گزینه عالی برای اکثر کاربران است زیرا سطح خوبی از امتیازات را با قیمت نسبتا مناسب ارائه می دهد. این موارد شامل واجد شرایط بودن برای تخفیف و صرفه جویی در دستگاه های پرچمدار، ۳۰ گیگابایت داده هات اسپات تلفن همراه، و داده نامحدود در سریع ترین شبکه پهنای باند ۵G است. همچنین تا ۵۰ درصد صرفه جویی اضافی برای یک خط لوازم جانبی و یک پس انداز فوق العاده تا ۵۴۰ دلار (به همان خوبی که در Verizon دریافت می کنید) دریافت خواهید کرد. اگر کاربر تشنه داده ای هستید که به حجم زیادی از داده هات اسپات تلفن همراه نیاز ندارید، طرح Unlimited Plus مبنای خوبی برای مزایای اختیاری مختلف مانند عضویت Disney+ یا Walmart+ است.
۱-خط: ۶۵ دلار در ماه ۲ خط: ۱۱۰ دلار در ماه ۳ خط: ۱۲۰ دلار در ماه ۴ خط: ۱۲۰ دلار در ماهمشاهده معامله

Verizon Unlimited Ultimate: از ۴۰ دلار در ماه در هر خط
آخرین مورد اضافه شده به سیستم جدید «myPlan» Verizon، طرح نامحدود UItimate است. همانطور که احتمالاً از نام آن حدس زده اید – این ردیف بهترین چیزی را که Verizon در حال حاضر ارائه می دهد ارائه می دهد. در این قیمت گنجانده شده است که ۶۰ گیگابایت فضای مجاز تلفن همراه، یکی از بالاترین ها در حال حاضر در بازار، و ۱۰ گیگابایت داده بین المللی در بیش از ۲۰۰ کشور جهان است. قرار گرفتن در این ردیف طرح به طور خودکار بهترین صرفه جویی ممکن را در ارتقای دستگاه و تا ۵۰٪ تخفیف برای دو طرح لوازم جانبی به شما می دهد. اگرچه گران است، اما اگر کاربر قدرتمندی هستید که می خواهید از چندین خط استفاده کنید، این یکی قطعا گزینه خوبی است.
۱-خط: ۷۵ دلار در ماه ۲ خط: ۱۳۰ دلار در ماه ۳ خط: ۱۵۰ دلار در ماه ۴ خط: ۱۶۰ دلار در ماهمشاهده معامله

هدیه‌های اضافی برای طرح‌های نامحدود پس‌پرداخت

علاوه بر گزینه‌های Verizon myPlan فوق، مشتریان در هر یک از طرح‌های داده نامحدود جدید می‌توانند با هزینه ۱۰ دلار در ماه به ازای هر طرح، دو هدیه اضافه کنند. امتیازات موجود به شرح زیر است:

  • بسته Disney+ Premium، Hulu، ESPN+
  • هات اسپات موبایل ۱۰۰ گیگابایت
  • بسته Apple One (Apple Music، TV+، Arcade، iCloud)
  • عضویت Walmart+
  • خانواده Apple Music
  • داده و ایمنی ساعت هوشمند (تخفیف روی خط)
  • + پخش اعتبار ماهانه
  • ۳ روز TravelPass
  • فضای ذخیره سازی ابری ۲ ترابایتی

باندل Disney+ یا Apple One به کسانی که امتیازات پخش جریانی خود را دوست دارند به خوبی ارائه می‌شوند. اگر به دنبال ارزش روزانه هستید، عضویت + Walmart برای دریافت تخفیف در تحویل، بنزین و دسترسی به معاملات انحصاری در جمعه سیاه بسیار خوب است. همچنین ارزش در نظر گرفتن گزینه‌های خاص‌تر در این فهرست است – مانند تخفیف در خطوط ساعت هوشمند متصل و روزهای TravelPass رایگان که در ۲۱۰ کشور، مکالمه، متن و داده نامحدودی ارائه می‌دهد.

برنامه های پیش پرداخت Verizon

برنامه های پیش پرداخت Verizon طرح‌های غیر قراردادی انعطاف‌پذیری هستند که به‌صورت ماهانه قابل تمدید هزینه آن را پرداخت می‌کنید. به طور خلاصه، آنها نیازی به بررسی اعتباری ندارند و قیمت‌های بسیار مناسبی دارند، اما بیشتر مزایایی را که در طرح‌های پس‌پرداخت مانند سرویس‌های پخش می‌یابید، ندارند. آنها همچنین در معرض سرعت پایین‌تری داده‌ها در اطراف هستند، بدون اینکه در شبکه Verizon Premium باشند. گفته می شود، اگر شما به شدت در بودجه هستید و نمی خواهید با یک قرارداد سالانه مقید شوید، آنها یک انتخاب مناسب هستند.

طرح ۵ گیگابایتی پیش پرداخت Verizon: از ۲۵ دلار در ماه
ارزان‌ترین طرح Verizon در کل سایت، طرح پیش‌پرداخت ۵ گیگابایتی است که دارای دسترسی ۵G و نقطه اتصال تلفن همراه با قیمت نسبتاً مقرون به صرفه است. گرفتن؟ برای دریافت بهترین نرخ از طریق برنامه وفاداری Verizon باید بیش از ده ماه ثبت نام کنید، که این انعطاف پذیری پیش پرداخت را خنثی می کند و به این معنی است که متأسفانه برای چند ماه باید مقداری اضافی بپردازید.
قیمت مقدماتی: ۴۰ دلار در ماه بعد از ۴ ماه: ۳۵ دلار در ماه بعد از ۱۰ ماه: ۲۵ دلار در ماهمشاهده معامله

طرح ۱۵ گیگابایتی پیش پرداخت Verizon: 35 دلار در ماه
از آنجایی که Verizon اخیراً طرح پیش پرداخت ۵ گیگابایتی خود را کنار گذاشته است، ارزان ترین گزینه بعدی طرح ۱۵ گیگابایتی آن است که حجم مناسبی از داده را با قیمت مناسب ارائه می دهد. مانند همه طرح‌های پیش‌پرداخت، بهترین نرخ را بعد از ۱۰ ماه دریافت خواهید کرد، که یک محدودیت ناخوشایند است، اگرچه Verizon شامل تماس رایگان با مکزیک و کانادا در صورت رفتن به این طرح و بالاتر است.
قیمت مقدماتی: ۵۰ دلار در ماه بعد از ۴ ماه: ۴۰ دلار در ماه | بعد از ۱۰ ماه: ۳۵ دلار در ماهمشاهده معامله

Verizon پیش پرداخت نامحدود: ۵۰ دلار در ماه
اولین مورد از برنامه های پیش پرداخت نامحدود Verizon شامل دسترسی ۵G، تماس رایگان و پیامک به مکزیک و کانادا است، اما شامل نقطه اتصال تلفن همراه نیست – این مبلغ ۵ دلار در هر ماه است. اگر به دنبال داده های نامحدود در یک خط واحد هستید، این گزینه کاملاً مناسبی است، زیرا قیمت آن بسیار ارزان تر از گزینه های پس پرداخت است.
قیمت مقدماتی: ۶۵ دلار در ماه بعد از ۴ ماه: ۵۵ دلار در ماه بعد از ۱۰ ماه: ۵۰ دلار در ماهمشاهده معامله

Verizon Prepaid Unlimited Plus: 60 دلار در ماه
و در نهایت، آخرین طرح اعتباری Verizon، طرح Unlimited Plus آن است، که یک گزینه پیش‌پرداخت پیشرفته جدید است که در اواخر سال ۲۰۲۲ معرفی شد. این در اصل یک نام تجاری مجدد از طرح پهنای باند نامحدود قبلی است و هدف آن دسترسی نامحدود کاربران به حق بیمه Verizon است. شبکه و همچنین هات اسپات تلفن همراه نامحدود. در کتاب‌های ما، کمی گران‌تر است – به‌ویژه که می‌توانید طرح‌های پیش‌پرداخت نامحدودی برای نصف این قیمت در Visible Wireless و سایر شبکه های اعتباری با این حال، این یک راه مناسب برای دریافت انبوهی از داده‌های سریع بدون نیاز به قرارداد است.
قیمت مقدماتی: ۷۰ دلار در ماه بعد از ۴ ماه: ۶۵ دلار در ماه بعد از ۱۰ ماه: ۶۰ دلار در ماهمشاهده معامله

پلان های متصل و لوازم جانبی Verizon

علاوه بر تلفن‌ها، ورایزون برای تعدادی ساعت هوشمند، تبلت و هر تعداد گجت تلفن همراه که دستگاه‌های متصل می‌خواند نیز برنامه‌هایی دارد. به طور کلی، می‌توانید این موارد را با قیمت حدود ۱۰ دلار به برنامه‌های موجود Verizon اضافه کنید، با این حال، اگر یک طرح مستقل می‌خواهید، آن‌ها نیز در دسترس هستند، در اینجا یک لیست سریع با قیمت‌ها وجود دارد:

ابزارهای دیگری که می‌توانید با طرح Verizon Connected وصل کنید عبارتند از: اتومبیل‌ها، هات‌اسپات‌ها، ناوبری نشسته، و دوربین‌های جریان – معمولاً با همان نرخ‌های بالا.

برنامه های داده پیش پرداخت Verizon

طرح‌های داده پیش‌پرداخت Verizon تا حدودی جدیدتر به سایت شرکت مخابراتی اضافه شده‌اند و اساساً جایگزینی برای طرح‌های داده مشترک قدیمی هستند. آنها برای استفاده از چندین دستگاه تلفن همراه (تبلت، ساعت هوشمند، و غیره) طراحی شده‌اند، اما هیچ یک از دقیقه‌ها یا پیام‌های معمولی را که با طرح تلفن استاندارد دریافت می‌کنید، ندارند. برخلاف طرح‌های داده مشترک قدیمی، اکنون به جای پس‌پرداخت، پیش‌پرداخت می‌شوند، که باعث می‌شود در رابطه با قراردادها بسیار انعطاف‌پذیر باشند.

توجه داشته باشید، طرح‌های داده پیش‌پرداخت Verizon به بهترین وجه به‌عنوان افزونه‌های طرح تلفن پیش‌پرداخت موجود استفاده می‌شوند. در ابتدا، این طرح ها بسیار گران هستند، اما افزودن آنها به یک حساب موجود به معنای تخفیف ۳۰ دلاری در ماه برای هر خط است. اینم قیمت گذاری:

  • طرح ۵ گیگابایتی۴۰ دلار در ماه (۱۰ دلار به عنوان خط اضافی)
  • طرح ۲۵ گیگابایتی۶۰ دلار در ماه (۳۰ دلار به عنوان خط اضافی)
  • طرح ۱۰۰ گیگابایتی با باند فوق العاده ۵G80 دلار در ماه (۵۰ دلار به عنوان خط اضافی)
  • طرح ۱۵۰ گیگابایتی با باند فوق العاده ۵G – 100 دلار در ماه (۷۰ دلار به عنوان خط اضافی)

همانطور که می بینید، دو سطح گران تر (۱۰۰ گیگابایت و ۱۵۰ گیگابایت) دارای دسترسی نامحدود به شبکه ۵G Ultra Wideband Verizon هستند. با این حال، همه سطوح پلان طبق استاندارد دارای بخار ویدیوی HD هستند.

قیمت گذاری طرح Verizon: پس پرداخت در مقابل پیش پرداخت

مانند اکثر اپراتورها، طرح قیمت گذاری Verizon به دو دسته تقسیم می شود – پس پرداخت و پیش پرداخت. با برنامه های پس پرداخت، قرار است برای یک قرارداد بلندمدت (۲۴ ماهه) ثبت نام کنید و صورتحساب های خود را در پایان ماه تا پایان دوره خود پرداخت کنید. به طور کلی، این طرح ها همچنین به شما اجازه می دهند که از هر تعداد عالی استفاده کنید معاملات Verizon هر ماه، که به شما امکان می‌دهد گوشی جدیدی را برای کاهش نرخ ارتقا دهید یا کیف کنید.

پرداخت پیش‌پرداخت به این معنی است که شما معمولاً در ابتدای هر ماه پرداخت می‌کنید و به یک قرارداد طولانی محدود نمی‌شوید. این به طور کلی به آنها انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهد، اگرچه ورایزون یک طرح وفاداری را اجرا می‌کند که بهترین نرخ‌ها را برای کسانی که برنامه خود را برای مدت طولانی‌تری ادامه می‌دهند، در نظر می‌گیرد. البته این کمی گستاخانه است زیرا به دنبال ایجاد ارتباط با مردم است و این انعطاف پذیری پیش پرداخت را جبران می کند، و همچنین شایان ذکر است که Verizon تمایل دارد معاملات خود را روی تلفن های جدید فقط برای مشتریان پس پرداخت رزرو کند.

طرح‌های بی‌سیم قابل مشاهده: پرسش‌های متداول

iPhone 14 Pro، Galaxy S23 و Google Pixel 7 در پس‌زمینه زرد

(اعتبار تصویر: آینده)

پوشش Verizon چگونه است؟

به طور کلی در نظر گرفته می شود که Verizon بهترین پوشش سراسری را در بین تمام اپراتورهای اصلی دارد – با اکثر آنها منابع پوشش کلی آنها را در حدود ۷۰ درصد برای شبکه ۴G LTE خود قرار می دهد. با این حال، وقتی شروع به فکر کردن در مورد شبکه ۵G می کنید – که در اکثر اپراتورهای اصلی هنوز در ابتدای راه است، همه چیز کمی پیچیده تر می شود. از این نظر، ورایزون در حال حاضر تنها حدود ۱۱ درصد پوشش سراسری، عمدتاً در شهرهای بزرگ، دارد. اگر به طور خاص به دنبال پوشش در منطقه خود هستید، می توانید نقشه پوشش به روز فعلی را مشاهده کنید. درست همین جا – از جمله گزینه ای برای وارد کردن کد پستی محلی شما.

آیا Verizon در تمام برنامه های خود ۵G دارد؟

روی کاغذ، بله، همه برنامه‌های Verizon به خدمات شبکه ۵G دسترسی دارند، اگرچه شایان ذکر است که همه برنامه‌های داده ۵G در Verizon سرعت یکسانی را در سراسر صفحه ارائه نمی‌دهند.

Verizon در واقع دو سطح دسترسی ۵G را ارائه می دهد – یک شبکه استاندارد “۵G” که به طور همزمان با شبکه ۴G LTE موجود خراب می شود و یک شبکه شیک “۵G Ultra Wideband” که روی باند متفاوتی اجرا می شود. به طور خلاصه، طرح‌های ارزان‌تر Verizon از شبکه استاندارد ۵G استفاده می‌کنند در حالی که گران‌ترها به شبکه Wideband دسترسی کامل دارند. همانطور که انتظار دارید، سرعت فوق‌العاده‌ای در شبکه Wideband دریافت خواهید کرد، اگرچه شایان ذکر است که هنوز در خارج از شهرهای بزرگ در دسترس نیست.

چرا برنامه های Verizon اینقدر گران هستند؟

به طور کلی برنامه های تلفن همراه از طریق اپراتورهای اصلی بسیار گران تر از طرح های ارائه شده توسط اپراتورهای پیش پرداخت کوچکتر مانند Visible و Mint Mobile است. این به طور کلی با این واقعیت توضیح داده می شود که اپراتورهای بزرگ به طور فیزیکی شبکه هایی را اداره می کنند که همه اپراتورها، اعم از بزرگ و کوچک، برای ارائه خدمات از آنها استفاده می کنند و بنابراین باید برای نگهداری آنها هزینه بیشتری بپردازند. با این حال، Verizon برنامه‌های گران قیمتی دارد، که تا حدودی با این واقعیت که آنها بهترین سرعت‌ها و مزایای کلی را در برنامه‌های خود ارائه می‌کنند، جبران می‌شوند.

اگر به دنبال گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری هستید، توصیه می‌کنیم بخش ما در مورد Verizon vs the رقابت را در زیر بررسی کنید.

بهترین طرح Verizon برای خانواده ها چیست؟

به طور کلی، بهترین طرح Verizon برای خانواده ها یکی از طرح های نامحدود پس پرداخت است که با مزیت عدم نگرانی در مورد محدودیت ها، داشتن هزاران امتیاز، و همچنین دارای تخفیف برای چندین خط اضافه شده در هر طرح است.

برنامه‌های پس‌پرداخت نامحدود Verizon همچنین دارای یک گزینه منحصربه‌فرد «میکس و تطبیق» است که به شما امکان می‌دهد در صورت تمایل خطوطی را در سطح دیگری از طرح اضافه کنید. برای مثال، با استفاده از این، می‌توانید دو طرح تحت طرح اولیه «شروع نامحدود»، یکی تحت طرح «بیشتر دریافت کنید» و سپس یک طرح اضافی «Just Kids» داشته باشید – که یک طرح منحصربفرد برای کودکان است که فقط ارائه می‌شود. علاوه بر حداقل یک طرح داده نامحدود دیگر.

بهترین برنامه Verizon برای سالمندان چیست؟

ورایزون فقط یک طرح را برای سالمندان اجرا می کند – طرح ۵۵ پلاس آن، که در حال حاضر از ۶۰ دلار برای یک خط و ۸۰ دلار برای دو خط شروع می شود. این در واقع یک طرح بسیار سخاوتمندانه برای Verizon است، اما متاسفانه در حال حاضر فقط برای ساکنان فلوریدا باز است. اگر شما سالمندی هستید که خارج از فلوریدا زندگی می کنید، توصیه می کنیم گزینه های جایگزین ما را در زیر بررسی کنید.

ورایزون در مقابل رقابت

بهترین برنامه های اعتباری موبایل ارزان

(اعتبار تصویر: گتی)

را بهترین برنامه های AT&T به طور کلی هر ماه با ارائه خدمات بسیار مشابه، داغ ترین رقابت را برای Verizon ارائه می دهند، و در کل، قیمت های بسیار ارزان تر را در سراسر صفحه ارائه می دهند. مانند Verizon، AT&T یک شبکه ۵G در حال گسترش دارد و بر ارائه برنامه‌های داده نامحدود سریع تمرکز دارد. وقتی صحبت از پوشش به میان می‌آید، AT&T کمی عقب‌تر از ۴G است، و همچنین تمایل دارد برنامه‌های «خارج‌شده» بیشتری را بدون مزیت‌هایی که Verizon ارائه می‌دهد – مانند اشتراک‌های سرویس پخش رایگان ارائه دهد.

یک جایگزین واقعاً عالی ارزان قیمت برای Verizon است قابل رویت – که یک حامل پیش پرداخت کوچکتر است که Verizon در واقع مالک آن است و به عنوان یک شبکه فرعی فعالیت می کند. ادعای شهرت ویزیبل، نامحدود همه چیز آنهاست طرح بی سیم قابل مشاهده فقط ۴۰ دلار در ماه – که ارزش کاملاً شگفت انگیزی است. با این حال، بر خلاف مشتریان Verizon در شبکه اصلی، کاربران Visible در صورت شلوغ بودن شبکه در معرض اولویت‌بندی و سرعت پایین‌تر قرار می‌گیرند، بنابراین این را در نظر داشته باشید.

همچنین ارزش بررسی این هفته است طرح های Mint Mobileاگر به دنبال صرفه جویی در قبوض خود هستید، یکی دیگر از انتخاب های برتر است. با برنامه هایی که از فقط ۱۵ دلار در ماهو یک طرح داده نامحدود فقط با ۳۰ دلار، نعناع قطعا گزینه خوبی برای کسانی است که بودجه کمی دارند یا به ویژه برای سالمندان. با این حال، این شرکت مخابراتی پیش‌پرداخت تحت شبکه T-Mobile کار می‌کند، بنابراین برخی از تلفن‌های Verizon ممکن است سازگار نباشند، مگر اینکه به‌طور خاص قفل آن‌ها را باز کرده باشند.


منبع: https://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/verizon-wireless-plans-1321179

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *