بهترین معاملات Dell XPS 13 و ۱۵ برای دسامبر ۲۰۲۳

اگر می‌پرسید بهترین معاملات Dell XPS چیست یا ارزان‌ترین قیمت‌ها را کجا می‌توانید پیدا کنید، به جای درستی آمده‌اید. مهم نیست چه اندازه یا پیکربندی این باور نکردنی است اولترابوک شما می خواهید، گزینه هایی را در اینجا از همه خرده فروشان بزرگ و همچنین نکات برتر ما برای به ثمر رساندن یک معامله خوب در اینجا پیدا خواهید کرد.

در حال حاضر، اگر به دنبال یک لپ‌تاپ ممتاز هستید، گزینه‌های کاملاً فوق‌العاده زیادی وجود دارد. ما به تازگی این صفحه را با جدیدترین مدل‌های سال ۲۰۲۳ به‌روزرسانی کرده‌ایم، اگرچه اگر به دنبال صرفه‌جویی در پول هستید، گزینه‌های زیادی برای مدل‌های قدیمی‌تر نیز خواهید یافت.

این ماشین‌ها را فقط به این دلیل که کمی قدیمی‌تر هستند تخفیف ندهید – ممکن است جدیدترین قطعات را نداشته باشند، اما همچنان لپ‌تاپ‌های فوق‌العاده‌ای هستند. به دلیل سن آنها، پیدا کردن مناسب و معقول معاملات لپ تاپ در این مدل‌ها نیز به طور کلی ساده‌تر است – به ویژه در مورد رویدادهای خرده‌فروشی بزرگ مانند جمعه سیاه و دوشنبه سایبری یا از وب‌سایت خود دل با استفاده از یک وب‌سایت موجود کد کوپن دل.

اگر نمی‌دانید که کدام معامله Dell XPS برای شما مناسب است، نگران نباشید، ما یک مقایسه مستقیم در پایین داریم. برای مشاهده لیست کامل مشخصات موجود و همچنین مقایسه قیمت، به پایین بروید.

معاملات Dell XPS 13 و ۱۵: جدیدترین مدل ها

لپ تاپ Dell XPS 13 Plus

(اعتبار تصویر: Dell)

معاملات Dell XPS 13 Plus

مدل پریمیوم رده بالای دل

CPU: Intel Core i5 – i7 (نسل سیزدهم) | گرافیک: Intel Iris Xe | رم: ۸ تا ۳۲ گیگابایت صفحه نمایش: ۱۳٫۴ اینچ FHD (1920 x 1200) – ۴K OLED (3840 x 2400) | ذخیره سازی: ۵۱۲ گیگابایت – ۲ ترابایت SSD

سبک ترین XPS تا کنون
پد لمسی هپتیک
پیشرفت های جزئی
فوق العاده گرون

NB: این مدل برای سال ۲۰۲۳ با تراشه های جدید نسل سیزدهم اینتل به روز شده است. اما از نظر ظاهری، طراحی و ساخت لپ تاپ یکسان است.

همانطور که گویی Dell XPS 13 استاندارد به اندازه کافی پریمیوم نبود، این برند یک لپ تاپ رده بالا جدید را برای سال ۲۰۲۲ به شکل Dell XPS 13 Plus عرضه کرده است. این یک گام بزرگ نسبت به مدل استاندارد XPS 13 برای سال ۲۰۲۲ نیست، اما برای کسانی که به دنبال بهترین‌ها هستند، پیشرفت‌های کوچک بسیار خوبی دارد.

برای شروع، به طور کلی کمی سبک تر از XPS 13 است، صفحه لمسی لمسی و چیدمان صفحه کلید بهبود یافته و مشخصات سطح ابتدایی کمی بهتر است. برای زمینه، ۱۳ پلاس با Core i5-1240P اینتل در مقابل i5-1230P استاندارد ۱۳ شروع می‌شود، بنابراین با مدل پایه برتری جزئی در عملکرد خواهید داشت. اینتل Core i7-1280P که در مشخصات برتر ۱۳ پلاس موجود است نیز سریعتر از بهترین تراشه موجود در مدل استاندارد است. شایان ذکر است که تمامی مشخصات ۱۳ پلاس با نمایشگرهای لمسی نیز عرضه می شوند، اگرچه گزینه های رزولوشن به طور کلی مشابه مدل های استاندارد هستند.

ارزششو داره؟ به طور کلی، این ماشین‌ها در زمان راه‌اندازی از حدود ۱۳۰۰ دلار شروع می‌شوند، بنابراین مطمئناً برای برخی از ویژگی‌های کیفیت زندگی در اینجا حق بیمه پرداخت می‌کنید. ما شخصاً امیدواریم که رویدادهای فروش مانند بلک فرایدی در سال جاری باعث کاهش درآمدهای جدی از قیمت گزاف شوند.

Dell XPX 13 2022

(اعتبار تصویر: Dell)

معاملات Dell XPS 13 (2022).

آخرین پرچمدار و بهترین XPS برای اکثر افراد

CPU: Intel Core i5 – i7 (نسل دوازدهم) | گرافیک: Intel Iris Xe | رم: ۸ تا ۳۲ گیگابایت صفحه نمایش: صفحه نمایش ۱۳٫۴ اینچی FHD (1920 x 1200)، صفحه نمایش لمسی ۱۳٫۴ اینچی FHD | ذخیره سازی: ۵۱۲ گیگابایت – ۱ ترابایت SSD

نسبتا مقرون به صرفه
آخرین تراشه های دوازدهم اینتل
ارتقاء نسبتاً تکراری

دل امسال طیف XPS 13 خود را به دو مدل تقسیم کرده است. اولین نفر در لیست ما، Dell XPS 13 استاندارد برای سال ۲۰۲۲ است که در اصل ادامه مدل سال گذشته با اجزای به روز شده است. ما در اینجا «استاندارد» را در گیومه داریم زیرا همانطور که تصور می‌کنید – این لپ‌تاپ هنوز هم یکی از بهترین لپ‌تاپ‌هایی است که می‌توان با طراحی باورنکردنی و نمایشگر بدون حاشیه زیبا خرید.

در داخل مدل امسال، جدیدترین تراشه‌های نسل دوازدهم اینتل قرار دارند که می‌توانند بین Core i5-1230U سطح پایه یا Core i7-12750U سطح بالا انتخاب شوند. هر دوی این پردازنده‌های سریع از گرافیک Intel Iris XE پشتیبانی می‌کنند و عملکرد کلی و عمر باتری را افزایش می‌دهند. این اساساً یک ارتقاء تکراری برای کمک به نگه داشتن XPS 13 در رأس جمعیت اولترابوک ویندوز است.

در غیر این صورت، اساساً با این تکرار جدید کار معمول است. شما همچنان یک شاسی آسیاب شده آلومینیومی زرق و برق دار، یک صفحه نمایش روشن و پر جنب و جوش بدون حاشیه، و دو پورت Thunderbolt 4 برای اتصال آسان دارید. Dell XPS 13 2022 که از حدود ۹۹۹ دلار / ۹۹۹ پوند برای مدل پایه Core i5 شروع می شود، در زمان عرضه تقریباً با همان قیمت مدل های قبلی عرضه می شود.

فروش در جدیدترین مدل‌ها به دلیل مطلوبیت بسیار نادر است، اما ارزش آن را دارد که در رویدادهای خرده‌فروشی مانند جمعه سیاه و آمازون پرایم روز مراقب آن باشید. در اوایل چرخه عمر این مدل است، اما ما شاهد کاهش قیمت حدود ۱۰۰ دلار / ۱۰۰ پوند با تکرارهای قبلی بوده ایم که تخفیف های نسبتاً قابل توجهی دارند.

Dell XPS 15 (2023) در پس زمینه سفید

(اعتبار تصویر: Dell)

Dell XPS 15 (2023)

سلطان عملکرد فعلی XPS

CPU: Intel Core i9-13900H | گرافیک: RTX 4070 | رم: ۳۲ گیگابایت – ۶۴ گیگابایت صفحه نمایش: ۱۵٫۶ اینچ FHD+ (1920 x 1200)، ۱۵٫۶ اینچ OLED 3.5K (3456×2160) | ذخیره سازی: ۱ ترابایت – ۴ ترابایت SSD

گزینه ای برای نمایشگر OLED
مشخصات فوق العاده بالا
دیوانه کننده گران است

یک مدل کاملاً جدید Dell XPS 15 که از مارس ۲۰۲۳ در دسترس است، با جدیدترین تراشه‌های نسل سیزدهم اینتل و کارت‌های گرافیک سری RTX 4000 از Nvidia کامل شده است. در زمان نگارش، همه پیکربندی‌ها منتشر نشده‌اند (طبق گفته Dell، “بهار” می‌آیند)، اما ما یک ورودی اولیه را در راهنمای خود قرار داده‌ایم تا آنچه را که در حال حاضر در دسترس است – و قیمت‌های مربوطه را به شما نشان دهیم.

در کنار جدیدترین اجزای اینتل و انویدیا، آخرین نسخه Dell XPS 15 2023 همچنین دارای گزینه ای برای پیکربندی دستگاه شما تا ۶۴ گیگابایت رم و ۴ ترابایت SSD، به علاوه گزینه ای برای نمایشگر ۳٫۵K OLED مجلل است. همانطور که تصور می‌کنید، این مشخصات با قیمت فوق‌العاده بالایی عرضه می‌شوند و همچنین بعید است که فعلاً شاهد معاملات قابل توجهی باشیم. با ما همراه باشید، زیرا پس از مدتی عرضه این مدل در بازار، تخفیف ها اجتناب ناپذیر خواهند بود.

لپ تاپ Dell XPS 15 (2022).

(اعتبار تصویر: Dell)

معاملات Dell XPS 15 (2022).

اکنون به لطف جدیدترین مدل ها ارزان تر است

CPU: Intel Core i5 – i7 (نسل دوازدهم) | گرافیک: Intel UHD – RTX 3050 Ti | رم: ۸ تا ۶۴ گیگابایت صفحه نمایش: ۱۵٫۶ اینچ FHD (1920 x 1200) – ۴k (3840 x 2160) | ذخیره سازی: ۵۱۲ گیگابایت – ۲ ترابایت SSD

کارت گرافیک RTX 3050
پردازنده های نسل دوازدهم اینتل Core
هنوز یک لپ تاپ گیمینگ نیست

مدل ۲۰۲۲ Dell XPS 15 چند ارتقاء عالی – عمدتاً داخلی – را برای اولترابوک‌های سطح متوسط ​​فعلی این شرکت به ارمغان می‌آورد. با این نسخه، دل به کاربران جدیدترین پردازنده‌های Core i5 و i7 نسل دوازدهم اینتل و همچنین انتخاب کارت گرافیک سری RTX 3000 را در صورت انتخاب یکی از پیکربندی‌های رده بالا، می‌دهد.

اگرچه نام لپ‌تاپ گیمینگ با RTX 3050 یا RTX 3050 Ti دشوار است، اما اگر قصد دارید با Dell XPS 15 جدید Dell XPS 15 درگیر هر گونه کار تولید محتوا باشید، داشتن یک کارت گرافیک اختصاصی مفید خواهد بود. داشتن گزینه ارتقاء به پردازنده Core i7 قوی و ۱۶ گیگابایت رم، اگر به یک ماشین قدرتمند برای کار نیاز دارید، این یکی را نیز به یک رویا تبدیل می کند.

از زمان عرضه، این دستگاه خاص ۱۴۲۰ دلار بر اساس مشخصات اصلی خود قیمت دارد که ارزانتر و گرانتر از نسخه قبلی نیست. همچنین مدتی طول می‌کشد تا شاهد کاهش قیمت‌های واقعاً بزرگ در این مورد باشیم، به‌طوری‌که جمعه سیاه و دوشنبه سایبری در ماه نوامبر احتمالاً بهترین زمان برای دست زدن به آن هستند.

معاملات Dell XPS 13 و ۱۵: مدل های قدیمی تر

معاملات Dell XPS 13: مدل 2021

(اعتبار تصویر: Dell)

معاملات Dell XPS 13 (2021).

مدل پرچمدار XPS برای سال ۲۰۲۱

CPU: Intel Core i3 – i7 (نسل یازدهم) | گرافیک: اینتل آیریس پلاس رم: ۸ تا ۱۶ گیگابایت صفحه نمایش: ۱۳٫۳ اینچ FHD (1920 x 1080) – ۴k (3840 x 2160) | ذخیره سازی: ۲۵۶ گیگابایت – ۲ ترابایت SSD

اکنون با Thunderbolt 4
ارتقاء تکراری
گران

پرچمدار قبلی مدل XPS 13 در این محدوده، «Dell XPS 13 9310» است – یک نسخه به روز شده از مدل عالی اوایل ۲۰۲۰ Dell XPS 13. دل در اقدامی معقول، نمایشگر کاملاً خیره‌کننده و بدون حاشیه «Infinity Edge» و طراحی کلی را حفظ کرده و در عین حال بر بسته‌بندی این دستگاه‌های باشکوه با جدیدترین اجزای اینتل تمرکز کرده است.

همه مدل‌های ۲۰۲۱ دارای تراشه‌های نسل یازدهم اینتل Core با سازگاری Thunderbolt 4، ۸ تا ۱۶ گیگابایت رم و بین ۲۵۶ گیگابایت تا ۲ ترابایت ظرفیت SSD هستند. اینها دقیقاً مطابق با آنچه از یک اولترابوک به‌روز ویندوز انتظار دارید، مطابقت دارند و با هر کاری که به آنها می‌کنید مشکلی نخواهند داشت – صرفه‌جویی در برنامه‌های بازی فشرده.

همانند اکثر مدل‌های کاملاً جدید XPS 13 پس از عرضه، جدیدترین XPS 13 2021 با قیمتی در حدود ۱۰۰۰ دلار تا ۱۰۰۰ پوند در مدل پایه Core i3 / 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود. با این حال، ارزش آن را دارد که منتظر رویدادهای فروش بزرگی مانند فروش جولای دل، جمعه سیاه، یا دوشنبه سایبری باشیم، زیرا شاهد کاهش شدید قیمت‌ها بوده‌ایم – به خصوص در ایالات متحده که رکورد آن حدود ۷۹۹ دلار است.

بررسی کامل را بخوانید: Dell XPS 13 (اواخر ۲۰۲۱)

Dell XPS 13 2020

(اعتبار تصویر: Dell)

معاملات Dell XPS 13 (2020).

طراحی مشابه، مشخصات کمی قدیمی تر

CPU: Intel Core i3 – i7 (نسل دهم) | گرافیک: اینتل آیریس پلاس رم: ۴ گیگابایت – ۱۶ گیگابایت صفحه نمایش: ۱۳٫۳ اینچ FHD (1920 x 1080) – ۴k (3840 x 2160) | ذخیره سازی: ۲۵۶ گیگابایت – ۲ ترابایت SSD

طراحی زیبا
عمر باتری عالی
صدای ضعیف
گران

Dell XPS 13 با ظاهر جدید در آن سال در اوایل سال ۲۰۲۰ معرفی شد – اولین مدلی که دارای صفحه نمایش جدید (در آن زمان) بدون حاشیه “Infinity Edge” بود که تقریباً در مدل های بعدی دست نخورده باقی می ماند.

همانطور که انتظار دارید، این یکی هنوز هم در سال ۲۰۲۱ خیره کننده به نظر می رسد و تنها تفاوت اصلی آن مشخصات داخلی است. بنابراین، اگر بدتان نمی‌آید که دستگاهی با پردازنده نسل دهم اینتل کمی قدیمی‌تر یا شاید ظرفیت‌های SSD کوچک‌تر در اختیار داشته باشید، این مدل کمی قدیمی‌تر همچنان یک انتخاب فوق‌العاده است.

ممکن است در دست گرفتن این ماشین‌های خاص کمی سخت باشد که در حال حاضر دل عمدتاً آنها را متوقف کرده یا شاسی مدل‌های ۲۰۲۱ را با اجزای به‌روز تغییر داده است. با این حال، اگر یکی را مشاهده کردید، می‌توانید انتظار داشته باشید که آن‌ها ۱۰۰ تا ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از ورودی‌های ۲۰۲۱ باشند، و حتی در رویدادهای فروش بزرگ مانند جمعه سیاه و دوشنبه سایبری، پس‌انداز به مرز ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار برسد.

بررسی کامل را بخوانید: Dell XPS 13 2020

  • اکنون، کشف کنید در سراسر جهان


منبع: https://www.techradar.com/news/dell-xps-13-deals

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *