بهترین تخم مرغ های عید پاک Fallout TV از قسمت های یک و دو

از Castlevania تا Arcane، Halo تا The Last of Us، در چند سال گذشته با تعداد زیادی اقتباس تلویزیونی از بازی‌های ویدیویی مواجه شده‌ایم – و همیشه جالب است که ببینیم دنیای آنها چگونه به یک رسانه دیگر تبدیل می‌شود.

اکنون، ما اقتباس Fallout آمازون را داریم، از جاناتان نولان از Westworld و خود Bethesda – و قبلاً آن را تماشا کرده‌ایم.

میتونی پیدا کنی نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی Fallout از Eurogamer اگر می‌خواهید بدانید که آیا نمایش ارزش وقت گذاشتن را دارد یا نه، از قبل آنلاین شده‌اید – اما برای طرفداران، ما می‌خواستیم چند لحظه خاص و تخم‌مرغ‌های عید پاک Fallout را که ارزش کمی بحث بیشتر از دو اپیزود اول دارند، بیان کنیم. لطفا توجه داشته باشید اسپویلرهای Fallout در پیش خواهد بود.

Fallout: The World Of Featurette.در یوتیوب تماشا کنید

زرد و آبی/آقای هندی/گروکناک بربر


بهترین تخم مرغ های عید پاک Fallout TV از قسمت های یک و دو
اعتبار تصویر: بتسدا

قسمت اول Fallout با The End آغاز می شود. در حقیقت. اینها کلماتی هستند که روی صفحه چشمک می زنند. اما قبل از پایان پایان، ما را به یک جشن تولد بچه ها می برند، جایی که کوپر هاوارد از والتون گوگینز بر پشت اسبی است که با کمند چند ترفند انجام می دهد. او آبی و زرد پوشیده است – اشاره کنایه آمیزی به کت و شلوارهای ساکنان خرک که قرار است بیایند، زیرا شخصیت گوگینز وارد طاق نمی شود. همچنین، این خانواده آقای Handy خود را دارند – مانند Codsworth از Fallout 4، به عنوان مثال – اگرچه ما فقط به طور خلاصه او را در پس‌زمینه می‌بینیم.

با این حال، تخم مرغ کوچک عید پاک من از این صحنه، گروکناک بربر است. وقتی بچه‌ها با کیک‌شان کارتون تماشا می‌کنند، چه می‌بینند؟ خوب، البته گروکناک، تقلید خود Fallout از Conan the Barbarian. در بازی ها، گروکناک بربر یک مجموعه کتاب کمیک است. من نمی دانم که آیا شخصیت ها آنها را با ادامه نمایش جمع می کنند؟

سیستم ویژه Fallout

در بازی های Fallout، توانایی ها و مهارت های شخصیت شما بر اساس سیستم SPECIAL است. این مخفف عبارت است از: قدرت، ادراک، استقامت، کاریزما، هوش، چابکی و شانس. وقتی در قسمت اول با لوسی ساکن طاق با بازی الا پورنل آشنا می شویم، کمی متوجه این سیستم می شویم.

وقتی لوسی بیان می کند که چرا باید در تجارت سه ساله با Vault 32 تا شورای Vault 33 شرکت کند، ویژگی های مختلف خود را فهرست می کند. او یک ژیمناستیک است (خیلی چابک)، تاریخ آمریکا را تدریس می کند (که می تواند هوش / کاریزما را پوشش دهد) و از نظر بدنی بسیار مناسب است (استقامت). با این حال، او چندان از عشق برخوردار نبوده است، اما ما حدس می زنیم که این نشانه ای از شانس او ​​باشد.

همچنین، البته کله‌های بدل خرک Boy و بسیاری از یادگاری‌های زرد و آبی دیگر در اطراف پراکنده شده‌اند. منظورم این است که Fallout است.

Fallout 4: چیزی که شما را خاص می کنددر یوتیوب تماشا کنید

پس زدن بمب اتمی

این یکی خیلی یک تخم مرغ عید پاک نیست، زیرا لحظه ای بود که من فقط قدردانش بودم. هنگامی که لوسی و سایر ساکنان طاق توسط مهاجمان محاصره می شوند (یکی از قطعات اصلی سری Fallout)، یک پروژکتور داخل طاق از بین می رود. این پروژکتور تصور یک مزرعه ذرت سرسبز و باز را در Vault 33 ایجاد می کرد، اما با از بین رفتن آن، فیلم در یک درخشش اتمی نارنجی روشن و سوزان ذوب می شود.

سقوط Vault 33 منعکس کننده آخرالزمان هسته ای ۲۱۹ سال قبل است.


Lucy Fallout Amazon Vault 33
اعتبار تصویر: آمازون

استیمپکس

استیمپک یا بسته‌های تحویل تحریکی در سری Fallout برای بهبودی استفاده می‌شود و لوسی وقتی به شکمش ضربه می‌زند به یکی از این سرنگ‌ها روی می‌آورد. برای بیننده معمولی، بهبودی او ممکن است خارق‌العاده به نظر برسد (او به زودی می‌تواند در اطراف خرک بدود و با چندین مهاجم مبارزه کند، علی‌رغم اینکه واقعاً باید در آستانه مرگ باشد. در واقع، او باید به خوبی از در عبور کند، واقعاً) .

با این حال، Stimpaks این مجموعه تلویزیونی مانند همتایان خوش دست خود در بازی است که خواص قابل توجه آنها باعث بهبود سریع می شود. از این گذشته، همانطور که بازی های Fallout می گویند: “برای بهبود سریع و موثر سلامت کلی و هر عضو آسیب دیده بدن، هیچ چیز بهتر از استیمپاک نیست.”

گوشت سگ

غیرممکن است که در مورد Fallout بدون بحث در مورد سگ بسیار خوب که Dogmeat است صحبت کنیم. یک شخصیت سگ تکراری در Fallout، Dogmeat یکی از بهترین همراهان بازی ویدیویی در سراسر جهان است.

در حالی که در اپیزود اول نمی‌توانیم با هیچ‌کدام از همراهان سگ ملاقات کنیم (اگرچه در یک صحنه یکی از دوستان چهار پا در حال حرکت در پیش‌زمینه دیده می‌شود)، اما اشاره‌ای دریافت می‌کنیم که ممکن است در آینده برخی از آن‌ها وجود داشته باشد. هنگامی که اخوان فولاد از پایگاه آموزشی سازمان نظامی خارج می شود، اهدافی به آنها داده می شود تا ردیابی کنند. تصویر یک مرد، و یک همراه. آن همراه؟ خوب، فقط گلگون شبیه به Dogmeat از Fallout 4 (یک ژرمن شپرد) است.

قسمت دوم با صحنه ای کاملا سگ محور شروع می شود و با سگ مورد نظر آشنا می شویم. و در حالی که اسمش Dogmeat نیست، هنوز هم توله بسیار خوبی است. (همچنین، فروشنده ای در قسمت دوم در واقع گوشت سگ و همچنین ایگوانای “تازه” می فروشد).


طرح سگ آمازون Fallout
اعتبار تصویر: آمازون

موجودات

قسمت دوم Fallout نگاهی کوتاه به برداشت آمازون در مورد Radroaches به ما داد. این گونه های غول پیکر و جهش یافته گونه های قبل از جنگ، یک آفت رایج Fallout هستند.

یکی دیگر از موجوداتی که در قسمت دوم به طور مختصر به او نگاه کردیم، برهمن بود. این گاوهای دو سر (دوباره، جهش) در بسیاری از اقتصادهای پسا هسته ای Fallout ظاهر می شوند. می توان گفت، آنها محرک و تکان دهنده واقعی هستند. و البته، یک یائو گوای، از نوادگان جهش یافته خرس سیاه آمریکایی وجود داشت. همانطور که انتظار دارید، او کاملا مشتری گریزلی بود.

VATS و Junk Jet

Vault-Tec Assisted Targeting System یا VATS یکی از ویژگی های سری Fallout است که به بازیکنان اجازه می دهد زمان را کاهش دهند و قسمت های خاصی از بدن دشمن را هدف قرار دهند. در قسمت دوم Fallout، زمانی که The Ghoul در حال مبارزه با شکارچیان بالقوه بالقوه است، کمی به این ویژگی ادای احترام می کنیم.

همانطور که The Ghoul یکی پس از دیگری دور ویرانگر شروع می شود، زمان برای تجربه ای سینمایی تر و شبیه به بازی کند می شود.

سیستم هدف گیری به کمک Vault-Tec.در یوتیوب تماشا کنید

علاوه بر این، اگر در طول این درگیری با اسلحه از نزدیک نگاه کنید، متوجه یک جونک جت خواهید شد که روی دیوارهای یک مغازه آویزان شده است. Junk Jets سلاح های سنگین بالستیک در Fallout هستند که تقریباً همان کاری را که روی قلع می گویند انجام می دهند. آنها هر گونه اقلام آشغالی را که در قیف بارگذاری شده است پرتاب می کنند.

این Junk Jet خاص برای ۲۸۵ کلاه در نظر گرفته شده است (که در سرتاسر سری Fallout کلاهک ها نوعی ارز هستند).

اندام جیم

حالا، این یکی ممکن است کشش باشد، اما در پایان قسمت دوم، شخصیت ویلزیگ در آن تیراندازی با The Ghoul یک پا و ساق پای خود را از دست می دهد. با این حال، به زودی با Ma June جایگزین می شود. او جعبه‌ای دارد به نام جیمز لیمز، که از آن یک پای فلزی تولید می‌کند قبل از اینکه آن را به پای باقی‌مانده ویلزیگ بچسباند (همانطور که شما انجام می‌دهید).

وقتی این جعبه را دیدم، اولین فکرم به Big Jim بود، آچار لوله ای که در Fallout 4 یافت شد. از این سلاح خاص می توان برای فلج کردن پای هدف استفاده کرد.


جعبه ای با برچسب جیمز لیمز در سری Fallout آمازون
اعتبار تصویر: آمازون

بنابراین، نظر شما در مورد دو قسمت اول چیست؟ آیا بقیه سریال ها را هم تماشا خواهید کرد؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

لوگوی اصلی ویدیو

Fallout را به صورت رایگان در Prime Video تماشا کنید

آزمایشی رایگان ۳۰ روزه Amazon Prime خود را شروع کنید و به هزاران فیلم و نمایش تلویزیونی از جمله سری Fallout در Prime Video دسترسی پیدا کنید. اعضای Prime همچنین به Prime Gaming، معاملات انحصاری، تحویل رایگان و موارد دیگر دسترسی دارند! پس از پایان دوره آزمایشی، ماهانه ۸٫۹۹ پوند هزینه خواهد داشت، یا می‌توانید در طول دوره آزمایشی رایگان خود را لغو کنید تا از پرداخت چیزی اجتناب کنید.

اکنون در Prime ثبت نام کنید


منبع: https://www.eurogamer.net/the-best-fallout-tv-easter-eggs-from-episodes-one-and-two?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *