بهترین توصیه های جنسی در سال ۲۰۲۳

در زمانی که آموزش جنسی در بسیاری از نقاط کشور (و جهان) اجباری نیست، جای تعجب نیست که ما نمی دانیم برای مشاوره جنسی به کجا مراجعه کنیم. مربیان جنسی اغلب اخراج می شوند پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، اجازه می‌دهند اطلاعات نادرست آنلاین تشدید شود.

خوشبختانه، اینجا در Mashable، ما به خود می بالیم که توصیه های مبتنی بر شواهد و جامعی را ارائه می دهیم که در مدرسه نخواهید گرفت – یا برای این موضوع با تماشای فیلم های مستهجن.

در اینجا ۱۱ قطعه از بهترین توصیه های جنسی در سال ۲۰۲۳ آورده شده است.

بیشتر می خواهید داستان های جنسی و دوستیابی در صندوق ورودی شما؟ برای هفته نامه جدید Mashable ثبت نام کنید خبرنامه بعد از تاریکی.

مرزهای خود را تعیین کنید

چه با یک شریک جدید یا طولانی مدت باشید، تعیین مرزهای جنسی ضروری است. این بدان معنا نیست که آسان است. برقراری ارتباط در مورد رابطه جنسی زمانی که ما به آن عادت نداریم ممکن است دشوار باشد. با این حال، لازم نیست عجله کنید. در واقع، اولین قدم این است که مرزهای خود را مشخص کنید و تنها شما می توانید این کار را انجام دهید.

وقتی فهمیدید در رختخواب چه می کنید و چه نمی خواهید، صحنه را برای گفتگوی حساس تنظیم کنید. یک زمان و مکان خصوصی برای آن تعیین کنید. سپس، از عبارات “من” استفاده کنید، مانند “من دوست ندارم آنجا مرا لمس کنند.” راهنمای ما را بررسی کنید تعیین مرزهای جنسی برای راهنمایی های عمیق تر

چرا می توانم از خودارضایی به ارگاسم برسم، اما رابطه جنسی نه؟

اگه میتونی به تنهایی اما نه با شریک زندگی خود، تو تنها نیستی. همانطور که کارشناسان به ما گفتند، ارگاسم آزادانه توسط خودتان قابل درک است. شما به عملکرد خود، ظاهرتان فکر نمی کنید، یا به جای لذت بردن از خود، روی لذت شریک زندگی خود تمرکز نمی کنید. این بدان معنا نیست که رسیدن به ارگاسم در رابطه جنسی شریک غیرممکن است! برخی از نکات این است که خودارضایی متقابل را امتحان کنید، از اسباب بازی های جنسی استفاده کنید و بر کشف بدن خود تمرکز کنید.

بهترین نکته ارگاسم

اگر نکات بالا کارساز نبود، شاید آنها را در نظر بگیرید مهمترین عنصر برای رسیدن به ارگاسم: امنیت عاطفی همانطور که لنا الخطیب، درمانگر رابطه جنسی و رابطه گفت: “ارگاسم به ما نیاز دارد که بتوانیم [be] با احساس لذت در بدن ما و به اندازه کافی آرام است تا به خودمان اجازه دهیم در اوج رهایی پیدا کنیم.” بزرگترین اندام جنسی هستند، بنابراین هر چیزی که در “این بالا” اتفاق می افتد روی “آن پایین” تأثیر می گذارد.

Mashable After Dark

آیا می خواهید داستان های جنسی و دوستیابی بیشتری در صندوق پستی خود داشته باشید؟
برای خبرنامه هفتگی جدید پس از تاریکی Mashable ثبت نام کنید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

چگونه می توانم بیشتر در رختخواب دوام بیاورم؟

جامعه ما دچار وسواس است ماندگاری بیشتر در رختخواب – وقتی واقعیت این است که میانگین زمان بین نعوظ و ارگاسم ۵-۷ دقیقه است. با این حال، روش‌هایی وجود دارد که توسط متخصصان تأیید شده است تا وقت شما را صرف کنید، از جمله لبه زدن، و حذف کامل نفوذ از معادله. اما به یاد داشته باشید که ماندگاری طولانی تر لزوماً به این معنی نیست که شریک زندگی شما می خواهد تمام مدت تحت نفوذ باشد! راه های دیگری وجود دارد که هر دو طرف می توانند از یکدیگر لذت ببرند، چه دخول یا نه.

من میخوام کینک رو امتحان کنم…

می خواهید به شیرجه بروید دینامیک Dom/Sub اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ به راهنمای ما نگاه نکنید، که در مورد اصول دینامیک Dom/sub، روش‌های مختلف، نحوه ایجاد مرزها و اهمیت مراقبت‌های پس از آن صحبت می‌کند. اگر دانش شما از BDSM از تلویزیون یا فیلم می آید، بدانید که چیزهای بیشتری برای کشف و دانش زیادی برای یادگیری وجود دارد. در واقع، قبل از خواندن اطلاعات در مورد آن، وارد دینامیک D/s نشوید. و مثل همیشه: کلمه کلیدی “رضایت” است.

چگونه با هوشیاری رابطه جنسی داشته باشیم

برای هر کسی که بیشتر تحت تأثیر این کار را انجام داده است، رابطه جنسی هوشیار می تواند دلهره آور باشد – و این اشکالی ندارد. رابطه جنسی یک عمل آسیب پذیر است و ممکن است عادت داشته باشید که حواس خود را با مواد کم رنگ کنید. ما از متخصصان نکاتی را در مورد چگونگی انجام رابطه جنسی واضح جویا شدیم، و حتی ممکن است فواید رابطه جنسی هوشیار مانند احساس بیشتر را بیابید.

اگر به STI مبتلا شوم چه می شود؟

مثبت بودن تست STI ممکن است دورنمای ترسناکی باشد، اما گاهی اوقات این واقعیت ماست. ما از زکری زین، متخصص روابط جنسی و روابط جنسی، خواستیم تا در مورد اینکه چند وقت یکبار باید آزمایش شویم و در صورت داشتن یک بیماری مقاربتی چه انتظاری داشته باشیم. با انگی که در اطراف این عفونت ها وجود دارد، می توان به راحتی وحشت کرد یا شرمنده شد. در نهایت، نیازی به احساس شرم نیست – اما باید آزمایش و درمان شوید و با شرکای خود صادق باشید.

پورنو با همسرتان

محتوای بزرگسالان شهرت بدی پیدا می کند، اما تماشای پورن به عنوان یک زوج در واقع مزایایی دارد به عنوان مثال، می تواند به برقراری ارتباط و بیان آنچه می خواهید به شریک زندگی خود کمک کند. انجام این کار همچنین می تواند به شما کمک کند در مورد چیزهایی که به نظرتان داغ است و ممکن است بخواهید در اتاق خواب کاوش کنید بیشتر بدانید. صرف نظر از اینکه یک بار در هر چند وقت یکبار مصرف می شود یا بیشتر، ببینید آیا تماشای محتوای بزرگسالان می تواند افق دید شما و شریک زندگی تان را گسترش دهد.

با کسی که بهش اعتماد دارید صحبت کنید

اگر با شریک یا شریک زندگی خود در مورد رابطه جنسی صحبت نمی کنید، به دنبال یک رابطه جنسی باشید درمانگر جنسی. در حالی که، متأسفانه، درمان برای همه قابل دسترس نیست، اما می تواند کمک زیادی به باز کردن شرم و تروما کند. یک درمانگر جنسی خوب – به این معنی که فردی دارای گواهینامه و مایل به صحبت در مورد مدارک خود است – می تواند به مسائلی بپردازد که یک درمانگر عمومی ممکن است صلاحیت آنها را نداشته باشد (یا ممکن است احساس راحتی نداشته باشد). Mashable منابع دیگری مانند کتاب ها و پادکست ها را نیز ارائه کرده است که می تواند به شما کمک کند.

مرگ OPP؟ نه واقعا

نه، ما در مورد آن صحبت نمی کنیم Naughty by Nature’s “OPP”بلکه “سیاست یک آلت تناسلی” قانونی که ممکن است در میان زوج‌های دگرجنس‌گرا غیرتک‌همسر مطرح شود. همانطور که کارشناسان با Mashable به اشتراک گذاشتند، یک OPP ریشه در کنترل مردسالارانه زنان دارد و مردان ممکن است بخواهند آن را اعمال کنند زیرا آنها ناامن هستند. اگر با یک OPP خوب هستید، اشکالی ندارد، اما ما شما را تشویق می کنیم که بپرسید چرا ممکن است چنین باشد. ما نکاتی را در مورد نحوه صحبت کردن با شریک زندگی خود در مورد این به اصطلاح سیاست – و اینکه آیا جدایی را تضمین می کند به اشتراک گذاشتیم.

رابطه جنسی برای بدن و ذهن شما مفید است

اگر به رابطه جنسی علاقه ای ندارید، آن را نداشته باشید. اما اگر هستید، این را بدانید رابطه جنسی برای سلامت روحی و جسمی شما مفید است. رابطه جنسی می تواند ورزشی باشد که سطح هورمون ها را بهبود می بخشد و خطر بیماری قلبی را کاهش می دهد. ارگاسم، حتی لمس ساده، می تواند استرس را کاهش دهد. در پایان سال ۲۰۲۳، به این فکر کنید که در سال ۲۰۲۴ بیشتر رابطه جنسی را در اولویت قرار دهید.

حتما با ما همراه باشید دوباره بیا؟ مجموعه ای برای دیدن پاسخ سوالات جنسی شما در هر زمان از سال.

موضوعات
ارتباط جنسی


منبع: https://mashable.com/article/best-sex-advice-this-year-so-far

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *