بهترین جاروبرقی رباتی برای خرید در جمعه سیاه

بهترین جاروبرقی رباتی برای خرید در جمعه سیاه

به روز رسانی: ۱۶ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۵:۰۰ صبح EST این راهنما به روز شده است تا آخرین قیمت و در دسترس بودن را منعکس کند. ما همچنین اطلاعاتی در مورد آنچه که برای معاملات جاروبرقی روبات های جمعه سیاه انتظار داریم اضافه کرده ایم.

مسلماً انعطاف پذیرترین چوب در بین انواع کفپوش، چوب سخت هم از نظر تعارف و هم از نظر تمیز کردن شایسته توجه است. اساساً التماس برای مراقبت منظمی است که ممکن است تمایلی به ارائه آن نداشته باشید، اما الف جاروبرقی خوب ربات اراده

بهترین جاروبرقی های روباتی برای کفپوش های چوبی نه تنها باید خانه شما را تمیز به نظر برسانند (duh)، بلکه باید بدون برجای گذاشتن هیچ خراش نیز تمیز شوند. و اگر روی یک ربات هیبریدی جاروبرقی و جاروبرقی بپاشید، کف‌های سخت شما را نیز درخشان می‌کنند. هنگامی که جاروبرقی تمام شد، کف‌های شما باید به نظر برسد که به تازگی یک لایه پولیش و گریس آرنج را اعمال کرده‌اید، بدون اینکه از روی کاناپه بلند شوید.

پس از آزمایش ده ها و ده ها ربات جاروبرقی (به طور جدی، اینقدر جاروبرقی)، ما مدل های مورد علاقه خود را برای کفپوش های چوبی به طور خاص انتخاب کرده ایم. و با معاملات جمعه سیاه اولیه در حال حاضر پخش زنده، تن از وجود دارد معاملات جمعه سیاه در مورد جاروبرقی ربات که می تواند صدها دلار در ماشین تمیز کردن جدید شما صرفه جویی کند.

آزمایش Shark AI Ultra 2-in-1 بر روی کفپوش های چوبی و کاشی.
اعتبار: تیموتی بک ورث / Mashable

تست جاروبرقی رباتیک Eufy G30 بر روی کفپوش های چوبی.
اعتبار: لیا استودارت/Mashable

هیبرید راهی است که با چوب سخت می توان رفت

هر علاقه‌مند به کفپوش چوب سخت احتمالاً به همان اندازه که در مورد تکه‌های آشغال قابل مشاهده است، در مورد چاپ‌های خشک شده کفش و ریختن شراب دقت می‌کند. پد شستشوی مرطوب ربات جاروبرقی با درخشش رضایت بخش، جاروب خشک جاروبرقی ربات را بالا می برد، ذرات ریز را جمع می کند و همچنین در صورت لزوم لکه ها را تمیز می کند. به همین دلیل ما یک هیبرید را توصیه می کنیم جاروبرقی و جاروبرقی ربات برای چوب سخت و کف کاشی.

برای یافتن بهترین جاروبرقی ربات برای کف‌های چوبی سخت، جاروبرقی‌های هیبریدی مورد علاقه خود را بر روی انواع کفپوش‌های ترکیبی آزمایش کردیم و توجه ویژه‌ای به نحوه برخورد آنها با کف‌های سخت داشتیم. موهای حیوان خانگی را پاک کرد. آزمایش ما نشان داد که دو ویژگی به ویژه در کف چوبی بسیار مهم است: مکش قدرتمند و دستشویی های شستشو. بدون مکش کافی، برس چرخان جاروبرقی شما زباله‌های سختی مانند خرده‌هایی را که روی کف‌های چوب سخت یا لمینت شما پرواز می‌کنند ارسال می‌کند. و بدون پدهای سونیک یا پاک کننده، آن کف ها هرگز بیش از نصف تمیز نمی شوند.

در زیر بهترین انتخاب‌های ما را برای بهترین جاروبرقی‌های روباتی برای کف‌های چوبی در سال ۲۰۲۳ خواهید دید. بسیاری از این جاروبرقی‌ها در حال حاضر در فروش هستند، اما برای اطلاعات بیشتر به بررسی مجدد ادامه دهید. معاملات خلاء جمعه سیاه – دوشنبه سایبری برو زنده


منبع: https://mashable.com/roundup/best-robot-vacuums-for-hardwood-floors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *