بهترین جوک های روز اول آوریل ۲۰۲۴ عبارتند از Sonic، Cyberpunk، Elden Ring

یک روز اول آوریل دیگر آمد و رفت، و همراه با آن انبوهی از جوک های روز اول آوریل، از عالی تا مضحک.

بعضی‌ها آنقدر عالی بودند، یکی دو ثانیه طول کشید تا خودم را چک کنم و بگویم «آه، لعنتی، اول آوریل است!». افسوس، به نظر می رسد من هرگز به دست من نمی رسد حیوان خانگی به سبک آلن ویک تاماگوچی من می توانم مقادیر زیادی قهوه به آن بخورم.

برخی دیگر که خیلی دلم می خواست صادق باشم، در واقع احساس می کنم کمی (بسیار) با مکاشفه ای که آنها فقط یک نیرنگ بودند، از بین می روند. به توکه نگاه میکنم تونیک در نتفلیکس! با این ناامیدی خردکننده، در اینجا بهترین جوک های روز اول آوریل مربوط به بازی های ویدیویی برای سال ۲۰۲۴ آورده شده است.

پخش خبر: اگر لاریان بازی Baldur's Gate 4 را نسازد، کدام توسعه دهنده ممکن است؟در یوتیوب تماشا کنید

در ابتدا، یک رقیب جدید Street Fighter اعلام شد که به شکل، erm, Pom-Pom از Honkai: Star Rail وارد میدان می‌شود.

بله، رهبر نسبتاً شایان ستایش و چشم روشن Astral Express دیروز به عنوان یک جنگجوی جدید برای سری Street Fighter مورد کنایه قرار گرفت و miHoYo گفت که او “با انرژی بی حد و حصر و روح آتشین تغذیه می شود”.

در همین حال، استودیوی سونیک سگا، یک ماه جدید را با معرفی روشی جدید برای دسترسی بازیکنان به محتوا جشن گرفت. روی DLC حرکت کنید، زیرا ۱ آوریل تماماً در مورد CLC است، یا نام کامل آن را Cartridge Loadable Content بگذارید.

دوست دارید یک شات؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که در حدود سال ۱۹۹۱ به Blockbuster محلی خود بروید تا از این ویژگی جدید CLC استفاده کنید، که با حالت Big Head Mode و کارتریج های Sonic the Hedge برای “تقویت” تجربه Sonic the Hedgehog شما راه اندازی می شود.

ناشر بازی‌های ویدیویی مستقل Devolver Digital تصمیم گرفت که باید شاخه‌ای را منتشر کند. و چگونه برای این کار برنامه ریزی کرد؟ خوب، نه با فیلم یا موسیقی، بلکه با … تلویزیون واقعیت. دیروز Devolver با به اشتراک گذاشتن یک به روز رسانی مهم با جامعه خود، اظهار داشت که این ایده مانند یک “رعد و برق” به تیم رسیده است.

ناشر وعده داده است که افراد زیبا و محیط های پر زرق و برق زیادی را در هنگام ورود به بازار تلویزیون های واقعیت. اوه، و البته، “درام انفجاری، نفس های متضاد، رویاهای خرد شده” و “عطش خاموش نشدنی”.

موفقیت غافلگیرکننده امسال Palworld با یک شوخی در سیم کارت آشنا شد. توسعه‌دهنده Pocketpair حتی نسخه‌ای برای بزرگسالان را نیز مورد تمسخر قرار داد، زیرا فکر دوست‌داشتنی عاشقانه اصلاً ترسناک نیست.

“آیا دوست خواهید ماند یا عاشق می شوید؟ یا آنها را از بین می برید و می خورید…”

چند سوال بسیار مهم، وجود دارد.


بهترین جوک های روز اول آوریل ۲۰۲۴ عبارتند از Sonic، Cyberpunk، Elden Ringرفیق ♡جهان! ~بیشتر از دوستان~ | تریلر اطلاعیه | Palworld | جفت جیبی


رفیق ♡جهان! ~بیشتر از دوستان~ | تریلر اعلامیه.

اگر کمی احساس کثیف بودن در شما ایجاد کرده است، این یکی باعث می‌شود که حتی بیشتر به تمیز کردن نیاز داشته باشید.

شیلنگ همیشه شادی آور و شبیه ساز Powerwash مورد علاقه Eurogamer دیروز یک حالت جدید را طعنه زد. و به جای اینکه همه چیز مانند جدید بدرخشد و بدرخشد، بازیکنان با افتخار اعلام کردند که می توانند همه چیز را تا حد امکان کثیف کنند. حتی به همین مناسبت خود را PowerDirt Simulator نیز تغییر نام داد.

تعبیر “تو چرت می‌زنی، تو باخت” هرگز کمتر صادق نبوده است، زیرا دیروز مسابقات خواب پوکمون اعلام شد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند با کرکی‌ترین لحاف‌ها، شیک‌ترین بالش‌ها و مجلل‌ترین (مطمئن نیستم که این یک کلمه باشد) لباس‌های مخملی خود را بغل کنند تا بهترین Zzzz را دریافت کنند. فقط از روی تخت نیفتید


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوببه مسابقات قهرمانی جهانی پوکمون اسلیپ خوش آمدید! ????????


به مسابقات قهرمانی جهانی پوکمون اسلیپ خوش آمدید! ????????.

به بازگشت خود ادامه می دهد، و ادامه می دهد نسخه نهایی سال گذشتهCD Projekt Red اعلام کرد که بازیکنان Cyberpunk 2077 به زودی می توانند نسخه فلاپی دیسک این بازی را دریافت کنند. توسعه دهنده حتی پیوندی به صفحه فروش و همه چیز به اشتراک گذاشته است.

اما امروز برای دومین بار می گویم افسوس. اگر روی این پیوند کلیک کنید (همانطور که من کردم)، با پیامی مواجه می شوید که از همه سامورایی های امیدوار می خواهد که بیدار شوند. سازنده توضیح داد: “داستان CD Projekt با توزیع بازی ها بر روی سی دی ها آغاز شد. اگرچه ریشه های ما در اینجاست، اما متعهد هستیم که به آینده نگاه کنیم.”

در حالی که من در واقع هرگز به این بعدی علاقه نداشتم، این باعث شد که یک برداشت مضاعف انجام دهم. توسعه دهنده Shovel Knight Yacht Club Games ظاهراً علاقه زیادی به پیکسل ها و مراقبت از پوست دارد.

این اشتیاق تیم را بر آن داشت تا D by YachtTM (بازی های باشگاهی) را ایجاد کند، چیزی که استودیو آن را به عنوان «چرخش منحصر به فرد آن در مراقبت از پوست بدون نسخه (و از روی زمین)» توصیف می کند.

این یکی ممکن است یکی از موارد مورد علاقه من باشد. Bandai Namco به وضوح می‌داند که همه ما در حال تلاش برای گسترش Shadow of the Earthtree از Elden Ring هستیم، بنابراین دیروز ظاهر جدیدی از آنچه در فروشگاه است منتشر کرد. به جز، این کار را نکرد.

در عوض، ناشر یک ویدیوی کوتاه را به اشتراک گذاشت که کلمات “Elden Ring Expansion” به سادگی در حال گسترش هستند. منظورم این است که خوب بازی کرده است، حدس می زنم.

Among Us در واقع آپدیت اول آوریل را منتشر کرد که برای هفته آینده قابل پخش است و به همه گردن بسیار درازی می دهد. بالاخره آدم بدون سر و گردن توانایی ندارد (ممنون، متشکرم).

این آپدیت تا ۸ آوریل قابل استفاده است و شامل یک انیمیشن کشتن جدید است.

آخرین اما به هیچ وجه کمترین، Dead By Daylight. اگر به هر دلیلی به دنبال فرصتی هستید که روی آن پا گذاشته شوید، اکنون وقت شماست.

تیم توسعه دهنده Behavior حالت جدیدی با زمان محدود را معرفی کرد که در آن بازیکنان می توانند با یک Oni به اندازه Kaiju پا به آن بگذارند. اگر این به نظر چیزی است که می خواهید تجربه کنید، بهتر است به آن بروید، زیرا این حالت فقط تا فردا، ۳ آوریل در دسترس است.

و این همه از من است، حداقل برای امسال. آیا جوک های روز اول آوریل دیگری را دیده اید؟ و مهمتر از آن، آیا به آنها دل بسته اید؟


منبع: https://www.eurogamer.net/2024s-best-april-fools-day-jokes-includes-sonic-cyberpunk-elden-ring?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *