Hollow Knight Silksong صفحه فروشگاه Xbox را در روز اول آوریل دریافت می کند

Hollow Knight Silksong یک صفحه فروشگاه Xbox را در بدترین روز ممکن راه اندازی کرد.

عاقبت Metroidvania محبوب بسیار مورد انتظار است، بنابراین اضافه کردن یک صفحه فروشگاه جدید در روز اول آوریل مانند یک شوخی بی رحمانه به نظر می رسد.

اگرچه واقعی است و ایکس باکس را با آن هماهنگ می کند تعویض، پلی استیشن، بخار و GOG جایی که صفحات فروشگاه از قبل وجود دارد.


Hollow Knight Silksong صفحه فروشگاه Xbox را در روز اول آوریل دریافت می کندHollow Knight: Silksong – Xbox Game Pass Reveal – Xbox & Bethesda Games Showcase 2022


Hollow Knight: Silksong – Xbox Game Pass Reveal – Xbox & Bethesda Games Showcase 2022

حساب رسمی ID@Xbox پیوندی به صفحه فروشگاه را به اشتراک گذاشت و به شوخی گفت: «مطمئن نیستم کسی هنوز درباره این مورد شنیده باشد یا خیر».

نیک زوکلیچ، مدیر ارشد برنامه‌ریزی محتوای پورتفولیوی ایکس‌باکس، حتی تصویری از صفحه را به اشتراک گذاشت و با لحن گستاخانه‌ای نوشت: «یک بازی جذاب جدید به فهرست علاقه‌مندان؟!».

البته تاریخ انتشار در صفحه فروشگاه وجود ندارد زیرا طرفداران مشتاقانه منتظر جزئیات هستند. تا آن زمان، برخی از اسکرین شات ها در صفحه فروشگاه Xbox وجود دارد که با سایر فروشگاه ها متفاوت است.

با این حال، طرفداران اکنون حدس می زنند که برخی اخبار قطعی به زودی در راه است.

سیلک سونگ بود اولین بار در سال ۲۰۱۹ فاش شد، اما از آن زمان تاکنون اخبار مسکوت مانده است. را آخرین حرف رسمی از متیو گریفین از تیم چری در ماه مه سال گذشته بود تا اعلام کند که بازی “بسیار بزرگ” شده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/hollow-knight-silksong-gets-xbox-store-page-on-april-fools-day?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *