بهترین رابط های صوتی در سال ۲۰۲۳

اگر موسیقی، پادکست، پخش جریانی بسازید یا حتی از گوش دادن به هر یک از آن چیزها لذت ببرید، یک رابط صوتی خوب می تواند تفاوت ایجاد کند. صدای داخلی مک یا رایانه شخصی شما برای اکثر کارهای عابر پیاده خوب خواهد بود، اما برای سازندگان احتمالاً صدایی که برای ضبط صدا نیاز دارید کمتر خواهد بود. اما تعداد زیادی گزینه ضبط صدا وجود دارد که همگی برای انواع نیازهای خاص و موارد استفاده طراحی شده اند. تنها نکته این است که تصمیم گیری در مورد بهترین گزینه ممکن است کمی سخت باشد.

ما این راهنما را آماده کرده‌ایم تا در این زمینه به شما کمک کنیم، و بهترین گزینه‌ها را برجسته می‌کنیم، چه بخواهید گیتار ضبط کنید، چه بخواهید بهترین رابط صوتی برای آواز را پیدا کنید یا برای هزاران مخاطب به صورت زنده (یا حداقل با صدای خوب) در حالی که روی آن عدد کار می کنید). و نگران نباشید که با اصطلاحات استودیو ضبط غرق شوید، ما بر روی کار انجام شده بر روی کیلوهرتز و دسی بل تمرکز می کنیم تا بدون احساس اینکه به تازگی از یک برنامه خارج شده اید، بدانید کدام یک برای نتایجی که می خواهید بهترین است. کلاس ریاضی.

بهترین رابط های صوتی با بودجه

رابط های صوتی فقط برای سازندگان نیستند. شاید شما در خانه کار می کنید و می خواهید بتوانید از یک میکروفون XLR با کیفیت بالا برای تماس های کاری استفاده کنید. یا شاید ترجیح می دهید که کنترل های فیزیکی برای هدفون و میکروفون خود داشته باشید؟ یا شاید شما فقط از کیفیت صدای برتر از یک دستگاه اختصاصی نسبت به دستگاهی که با رایانه شخصی شما ارائه شده است، قدردانی کنید. اگر چنین است، احتمالاً نیازی به خرج کردن پول زیادی ندارید – در اینجا سه ​​گزینه وجود دارد که بانک را خراب نمی کند.

M-Audio M-Track Solo

مطمئناً این زیباترین دستگاه در این لیست نیست، اما چیزی است که M-Track Solo (49 دلار) از نظر زیبایی ظاهری ندارد و عملکرد آن را بیشتر از قیمت جبران می کند. اگر فقط به دنبال چیزی هستید که میکروفون یا گیتار را به آن وصل کنید – یا هر دو را همزمان – M-Track Solo سخت است.

برای مبتدیان یا پادکسترهای بالقوه، این نیز وجود دارد M-Track Duo (70 دلار) که یک اتصال میکروفون XLR دوم را اضافه می کند تا بتوانید مهمانان را دعوت کنید و آنها را در کانال خود ضبط کنید و ویرایش را بسیار آسان تر می کند – و نیازی نیست که وقتی میکروفون را به اشتراک می گذارید با آنها صمیمی شوید. در اینجا چیزهای زیادی از نظر زواید وجود ندارد، مانند MIDI یا افکت ها، اما با توجه به قیمت، انتخاب خوبی است.

Presonos AudioBox iOne

برخلاف سایر اجزای رایانه شخصی، مانند کارت‌های گرافیک، صدای دیجیتال دارای محدودیت‌های طبیعی است به این معنی که دستگاه‌های قدیمی‌تر هنوز هم می‌توانند امروزی مرتبط باشند – و اغلب با قیمت بهتر. AudioBox iOne Presonos (70 دلار) یکی از این نمونه ها است. در اصل برای سازندگانی که با نرم افزار موسیقی کار می کنند در نظر گرفته شده است، اما یک رابط صوتی همه جانبه عالی با تمام اتصالات ضروری با قیمتی که اکنون کاهش یافته است.

به عنوان یک امتیاز، AudioBox iOne با iPad نیز به خوبی کار می کند – در این قیمت تضمینی نیست. اگرچه برخی ممکن است تقویت کننده هدفون را در قسمت پایین بیابند، در صورتی که این ویژگی برای شما مهم باشد.

Focusrite Scarlett Solo

دلیلی وجود دارد که چرا رابط‌های سری Scarlett Focusrite در لیست‌های توصیه‌های زیادی ظاهر می‌شوند – از جمله دو نقطه در این یکی: آنها تعادل عالی عملکرد، قابلیت اطمینان و قیمت را ارائه می‌دهند. در حدود ۱۳۰ دلار، انفرادی کاملاً ارزان‌ترین چیزی نیست که می‌توانید پیدا کنید، اما شما را در پخش جریانی، پادکست و فراتر از آن به خوبی شروع می‌کند. در واقع، اگر فقط یک پورت برای یک میکروفون XLRتقویت‌کننده هدفون بهبود یافته و اتصالات آسان برای بلندگوها، Solo می‌تواند تنها رابطی باشد که تا به حال به آن نیاز دارید و احساس نمی‌کنید قدرت کمتری دارد یا حتی نیازهای شما تکامل می‌یابد.

بهترین رابط های صوتی برای استریمرها

چهار رابط صوتی برای پخش جریانی در کنار یکدیگر تصویر شده اند.
عکس جیمز ترو / Engadget

شاید تعجب آور نباشد که دسته استریم یکی از شلوغ ترین ها در رابطه با رابط های صوتی است. این تا حدی به این دلیل است که اکثر توییترها و یوتیوب‌برها چندین فید صوتی مختلف برای مدیریت همزمان دارند. به این ترتیب، محصولات این دسته دارای یک جزء نرم افزاری هستند که به شما امکان می دهد میکروفون، چت گروهی و صدای بازی خود را به مکان های مختلف انتقال دهید. خوشبختانه، این به آن اندازه که به نظر می رسد گیج کننده نیست – حداقل در مورد یکی از دستگاه های زیر نیست.

بازیگران پل رولند

Roland ممکن است بیشتر به خاطر تجهیزات موسیقی خود شناخته شود، اما این شرکت در زمینه تجهیزات استریم و تجهیزات جانبی فعالیت می کند بازیگران پل (۲۹۹ دلار) یکی از قوی ترین ها در این دسته است. چهار شماره‌گیری صدا وجود دارد تا بتوانید ترکیب میکروفون، چت و بازی و غیره را در زمان واقعی تنظیم کنید و حتی می‌توانید «زیر میکس‌های» جداگانه را برای خود و مخاطبانتان در زمان واقعی کنترل کنید.

در بالای کنترل‌های ترکیبی، برخی جلوه‌های صوتی، EQ میکروفون و دکمه‌های بی‌صدا اختصاصی برای همه چیز وجود دارد – اینها همچنین می‌توانند برای راه‌اندازی نمونه‌ها نیز استفاده شوند. رولند با گزینه انتقال صدای گوشی از طریق درگاه aux، قاب محکمی برای آن ساخته است بازیگران پل به عنوان رابط انتخابی استریمر.

TC Helicon GoXLR Mini

GoXLR اصلی یکی از اولین رابط های صوتی بود که واقعاً بر آنچه استریمرها می خواستند تمرکز داشت. این مینی یک سال بعد منتشر شد و در نوع خود موفقیت آمیز بود، و امروز، مدت ها پس از انتشار اولیه، محبوب باقی مانده است. فیدرهای فیزیکی به شما کنترل لمسی بر روی هر قسمت از جریان شما می‌دهند و اتصال شامل یک پورت میکروفون ۳٫۵ میلی‌متری در کنار درگاه هدفون است – مناسب برای هدست‌های بازی که از اسپلیتر استفاده می‌کنند.

لمس های اضافی شامل یک دکمه !@#$?* برای صرفه جویی در مخاطبان شما در صورت کمی تند زبان و یک پورت نوری است تا صدای کنسول بازی شما بکر به نظر برسد. البته، نور RGB روی فیدرها وجود دارد که تقریباً به اندازه اتصال مهم است، درست است؟

Elgato Wave XLR

اگر بودجه یا، اجازه دهید با آن روبرو شویم، فضای میز برای یک میکسر با اندازه کامل برای کنترل استریم های خود ندارید، Elgato’s Wave XLR انتخاب مینیمالیست است. نه تنها محتاط است، بلکه می‌تواند عملکردهای زیادی را تنها با یک دکمه قابل کلیک و یک دکمه خازنی بی‌صدا به ارمغان بیاورد.

با وجود سادگی، Wave XLR همچنان صدای واضح و شفاف را ارائه می دهد. با این حال، جایی که واقعاً خودش را نشان می دهد، ادغام مدولار آن با سایر محصولات الگاتو است. هنگامی که در هماهنگی با عرشه جریان به عنوان مثال، و برنامه Wave Link، این تجربه باز می شود تا شامل قابلیت اجرای افزونه های صوتی و ایجاد میانبرهای سفارشی برای کنترل صدا در جریان شما شود.

Beacon Mix ایجاد کنید

اگر از قبل یک رابط صوتی دارید که از آن راضی هستید اما می‌خواهید راحتی یک میکسر برای استریم‌های خود داشته باشید، میکس ایجاد کنید توسط Beacon دقیقا همین است. میکسر USB سبک وزن با یک صفحه نمایش ارائه می شود، اما مغز عملیات نرم افزاری است که فیدهای صوتی جداگانه برای میکروفون، بازی، مرورگر و غیره شما ایجاد می کند.

برای استریمرها، این به معنای کنترل های دستی و انعطاف پذیری یک زیر میکس است (یعنی میکسی که می شنوید و شنونده های میکس در اینجا می توانند متفاوت باشند). این نه تنها برای کسانی که از قبل رابط سخت افزاری دارند یک راه حل زیبا است، بلکه به این معنی است که می توانید از کنترل های صدای اختصاصی برای چیزهایی مانند YouTube و Spotify در زمانی که پخش زنده ندارید لذت ببرید.

بهترین رابط های صوتی برای نوازندگان

چه رشته‌ها را بچینید یا بمب‌های دی‌جی را رها کنید، ابزارهای حرفه‌ای می‌خواهید که همه پورت‌های مناسب را در اختیار شما قرار دهند و در عین حال صدایی غنی و کمی عالی را برای استودیوی خانگی‌تان ارائه کنند. بر خلاف استریمرهایی که می خواهند بتوانند با صداهای مختلف کار کنند دیجیتال منابع، نوازندگان و ترانه سراها همچنین می خواهند ابزارهای فیزیکی را در زمان واقعی ضبط کنند (و گوش دهند) – بنابراین همه انتخاب های ما بر کیفیت صدای تمیز با اتصال خوب تمرکز دارند.

Focusrite Scarlett 2i2

دومین نمایش Focusrite در این لیست یک جعبه قرمز کوچک است که وقتی از آن آگاه شدید، از پخش زنده گرفته تا آموزش های گیتار یوتیوب شروع به دیدن آن خواهید کرد. محبوبیت از رابط صوتی اسکارلت برای چیزی بیشتر از ظاهر قرمز تند آن است. پری امپ – بخشی که صدا یا سازهای شما را به صدای قابل استفاده تبدیل می کند – به طور گسترده به عنوان پاک ترین ها برای تولید موسیقی در این محدوده قیمت در نظر گرفته می شوند.

با دو پورت ترکیبی (در اینجا MIDI وجود ندارد) اتصال نسبتاً استاندارد است، اما گیتاریست‌ها، خواننده‌ها و صداپیشگان به‌ویژه از ویژگی “Air” که به آرامی حس فضا را به وکال اضافه می‌کند – علامت تجاری محصولات Focusrite، قدردانی می‌کنند.

ولتاژ صوتی جهانی ۲۷۶

وقتی سردبیر Engadget، Terrence O’Brien، این را بررسی کرد ولت ۲/۷۶ از یونیورسال آدیو، او آن را به عنوان “چیزی خاص به میز می آورد.” این اشاره به کمپرسور داخلی است که از سخت افزار کلاسیک ۱۱۷۶ Limiting Amplifier این شرکت تقلید می کند. تنها چیزی که باید بدانید این است که این ابزار دیگری برای بهتر کردن ساز یا آواز شما در میکس است.

در دنیایی مملو از رابط های صوتی عمومی، ویژگی های واقعا مفیدی مانند این چیزی است که سری ولت را متمایز می کند. در کنار کمپرسور، ولت ۲۷۶ دارای یک جفت پورت ۵ پین رابط MIDI و یک دکمه برای حالت “وینتیج” است. دومی شبیه سازی پری امپ محبوب Audio 610 این شرکت است که طبق گفته یونیورسال آدیو توسط Van Halen و Ray Charles استفاده شده است. شرکت بدی نیست که نگه داشته شود! با قیمت ۲۹۹ دلار، کمی پرهزینه است، اما برای کسانی که با سازها، آوازها و تجهیزات MIDI کار می کنند، یک انتخاب جامع است.

ISLAND M6

اگر به اتصال بیشتر از ۲ یا ۴ ورودی استاندارد نیاز دارید، M6 MOTU آیا شما را پوشش داده است همانطور که از نام آن پیداست، حداکثر شش ورودی ابزار وجود دارد – چهار تای آنها می تواند میکروفون باشد – و یک جفت پورت MIDI 5 پین برای سینت. M6 حتی می‌تواند سیگنال‌های CV را برای کنترل تجهیزات موسیقی قدیمی‌تر ارسال کند. M6 همچنین دارای دکمه های اختصاصی در هر کانال ورودی برای قدرت فانتوم (برای میکروفون های خازنی) و نظارت بر هدفون در زمان واقعی است. اگر تمام این انعطاف‌پذیری کافی نبود، یک صفحه نمایش کوچک برای سطوح صدا به این معنی است که شما یک مرجع بصری سریع دارید تا مطمئن شوید که ضبط‌های ارزشمند خود را از حالت قرمز دور نگه دارید.

بهترین برای رابط های صوتی برای پادکست ها

خواه از یک استودیو صدادار کار می کنید یا زیر لحاف در دفتر پشتی ضبط می کنید، اکثر پادکست ها چند نیاز مشترک دارند. اولین و مهمترین گزینه اتصال بیش از یک میکروفون با کیفیت بالا است. دوم، توانایی ضبط آسان مهمانان از راه دور، چه از Zoom استفاده کنند و چه با تلفن تماس می گیرند – که به چیزی به نام ” نیاز دارد.مخلوط کردن منهای” و یک ویژگی استاندارد در اکثر رابط ها نیست.

در نهایت، بسیاری از برنامه‌ها می‌خواهند بتوانند موسیقی یا صدا را از منابع دیگر به صورت بلادرنگ پخش کنند. همه گزینه‌های موجود در این بخش از الزامات سازگاری اولیه فراتر می‌روند، که با توجه به بودجه یا نیازهای خاص، کدام یک برای شما بهترین است.

Focusrite Vocaster Two

از همان شرکتی که سری تحسین شده اسکارلت، صداگذار دو تمام دانش صوتی را از مجموعه خواهر خود می گیرد و آن را در قالبی سازگارتر با پادکست بسته بندی می کند. نه تنها دو ورودی میکروفون یا خط XLR وجود دارد، بلکه دو درگاه هدفون نیز وجود دارد که هر کدام دارای کنترل صدا هستند تا شما و یک مهمان زنده بتوانید با هم در یک اتاق پادکست کنید.

به لطف ورودی‌های ۳٫۵ میلی‌متری و بلوتوث، گزینه‌های متعددی برای «تماس با مهمانان» دارید. حتی یک خروجی ۳٫۵ میلی‌متری برای کسانی که می‌خواهند نسخه ویدیویی پادکست خود را برای YouTube بسازند وجود دارد – به سادگی Vocaster را مستقیماً به دوربین خود وصل کنید تا هنگام ضبط صدایی عالی داشته باشید. علاوه بر این، ویژگی‌های «افزایش خودکار» و «بهبود» مطمئن می‌شوند که شما و مهمان محلی‌تان بدون نیاز به اعمال هیچ گونه افکت خارجی، صدایی فوق‌العاده خواهید داشت.

Rodecaster Pro II

اگر می بینید که پادکست خود را به سطح بالاتری می برید، پس Rodecaster Pro II نادیده گرفتن از Rode سخت است. با چهار پورت ترکیبی XLR، برای نمایش های حضوری چند مهمان عالی است، به خصوص که دارای فیدرهای فیزیکی برای هر کانال به همراه دکمه های بی صدا و انفرادی به راحتی قابل دسترسی است.

Rodecasater Pro II همچنین دارای هر دو پورت ۳٫۵mm/aux و بلوتوث برای وصل کردن تلفن همراه با دو پورت USB است که به راحتی می‌تواند از طریق کامپیوتر یا تبلت به صورت صوتی مانند تماس زوم، تغذیه شود. هر پورت میکروفون دارای تعداد زیادی افکت برای افزایش صدا است، و هشت پد لاستیکی به شما امکان می‌دهند جلوه‌های صوتی و موسیقی ورودی/خروجی را به دلخواه اجرا کنید. پدها همچنین می توانند اقدامات خودکار مانند محو شدن موسیقی را فعال کنند. به طور خلاصه، Rodecaster II کاملاً یک نیروگاه است، اما بدیهی است که نسبت به بسیاری از رابط‌های موجود در این لیست گران‌تر است.

بهترین رابط های صوتی برای موسیقی

آنچه را که امروزه رابط صوتی می نامیم، ممکن است زمانی آن را “کارت صدا” نامیده باشیم. در حالی که رابط‌های امروزی مجموعه‌ای از گزینه‌های اتصال را نیز ارائه می‌کنند، چیزی که بیشتر از همه به آن‌ها نیاز داریم، گوش دادن به موسیقی قدیمی است. در حالی که همه چیز در این لیست موسیقی را با استاندارد بالایی تولید می کند، هدهای Hi-Fi ممکن است چیزی را ترجیح دهند که به آنها اجازه دهد با فرمت های صوتی عجیب و غریب تر، تجهیزات صوتی و هدفون های سطح بالا ارتباط برقرار کنند.

Fiio K7

با ورودی های فونو، کواکسیال، نوری و USB، K7 از Fiio قادر است موسیقی و صدا را تقریباً از هر منبعی با وفاداری بالا کنترل کند. اکثر رابط‌های صوتی سنتی از پخش تا ۴۸ کیلوهرتز پشتیبانی می‌کنند، K7 می‌تواند فایل‌ها را تا ۳۸۴ کیلوهرتز در ۳۲ بیت مدیریت کند – برای مخاطبان صدا دوست بسیار مناسب است.

در قسمت جلو دو ورودی پیدا خواهید کرد: یک ۱/۴" جک و یک پورت هدفون متعادل ۴٫۴ میلی متری به همراه یک صفحه ولوم بزرگ. در حالی که زیبایی Hi-Fi آن ممکن است خیره کننده ترین نباشد، اما یک LED RGB در اطراف صفحه دارد تا رنگ آن را به نمایش بگذارد (همچنین بسته به “کیفیت” منبع صوتی شما تغییر رنگ می دهد).

Fiio Q7

اجازه ندهید طراحی غیرمعمول شما را فریب دهد Q7 از Fiio یک نیروگاه صوتی مطلق است. این ورودی‌های دیجیتالی مشابه K7 دارد، اما از فایل‌هایی با حداکثر دو برابر نرخ نمونه‌برداری پشتیبانی می‌کند (برای کسانی که قطعاً باید از ۷۶۸ کیلوهرتز/۳۲ بیت پشتیبانی کنند).

عملاً Q7 می‌تواند فایل‌های MQA سطح بالای Tidal را رمزگشایی کند و بلوتوث برای اتصال به تلفن همراه همراه با باتری داخلی وجود دارد، همچنین این یک تجربه صوتی قابل حمل قابل حمل است که لپ‌تاپ شما را تخلیه نمی‌کند. به طور طبیعی، برای شنونده موسیقی که همه آن را می‌خواهد، جک‌هایی برای هر اندازه هدفون، از جمله مجموعه‌های متعادل ۲٫۵ و ۴٫۴ میلی‌متری وجود دارد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/best-audio-interfaces-130019808.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/best-audio-interfaces-130019808.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *