Born of Bread، RPG نوبتی خانگی که در ۵ دسامبر در PS5 عرضه می شود – PlayStation.Blog

سلام دوستان! خوش آمدید به متولد از نان، یک ماجراجویی نقش آفرینی نوبتی خانگی و پر از شخصیت های سرگرم کننده، داستان های جذاب و نبردهای تازه و تعاملی. موجوداتی از عصری دیگر در سرتاسر زمین ویران می کنند و شرارت آنها تهدیدی بزرگ برای همه است. بعید ترین قهرمان، لوف، گولمی که از نان متولد شده و دارای یک شگفتی بی پایان کودکانه است، خود و دوستان تازه یافته اش را در میانه درامی می یابد که هزاران سال در حال ساخت است. ماجراجویی در انتظار است!

Born of Bread حول محور قهرمان خمیر ما، لوف، یک قهرمان آرد با توانایی‌های بسیار است که می‌تواند به او در تلاش‌هایش در برابر آن متجاوزان مزاحم کمک کند. لوف در ابتدا Chap نامیده می شد و او به عنوان یک برش مقوایی زنده طراحی شده بود! ظاهر او چندین بار تکرار شد، اما من همیشه سعی کردم طراحی او را بسیار ساده و قابل تشخیص نگه دارم.

اگرچه نان به خودی خود خوشمزه است، اما برای درست کردن یک ساندویچ به مواد دیگری نیاز دارد، لوف برای اینکه واقعاً پخته شود به همراهانی نیاز دارد. این به شما بستگی دارد که گروهی از متحدان را در تلاش Loaf برای جلوگیری از مهاجمان سرکش که شهر را ویران می کنند تشکیل دهید.

از دوستان او می توان به لینت راکون اشاره کرد، نویسنده ای مشتاق روان رنجور با میل به حفاری که می تواند با دم و دست نوشته هایش حمله کند. لینت اولین دوستی بود که طراحی کردم! ما یک شخصیت شریک می خواستیم که در جنگل زندگی کند، و من در ابتدا یک هیولا را بررسی کردم، اما در نهایت ایده یک شخصیت راکون را دوست داشتیم.

یاگی، یک هنرمند رزمی بز با استعداد است که می‌تواند با مدیتیشن، پلتفرم‌های اثیری را به وجود بیاورد و ضربات شعله‌ور را بر روی دشمنان فرود آورد. یاگی آخرین دوستی بود که طراحی شد و کمترین اکتشاف را انجام داد! ما یک جنگجوی بز را می خواستیم که از قهرمانان شونن الهام گرفته شده بود، بنابراین چند طرح احمقانه بعد، یاگی متولد شد.

کلویی، یک کارآگاه جوان مشتاق با یک فانوس که می تواند موانع را بسوزاند و می تواند از مهارت های کسر خود برای ایجاد بیماری های وضعیتی استفاده کند. کلویی یکی از سخت ترین شخصیت ها برای طراحی بود. او کار خود را به عنوان یک موش، سپس یک گربه، سپس یک آدم برفی و غیره آغاز کرد. هنگامی که ایده انسان‌نمای برف‌پری را دریافت کردم، موهای او به چالش بزرگ بعدی تبدیل شد.

استفاده از مهارت‌های همراهان لوف، کلید موفقیت در برابر مهاجمان است و هر کدام از آنها ترکیبات خاص خود را به ترکیب می‌آورند. علاوه بر تعامل با جهان با استفاده از استعدادهای خود برای کمک به پیشرفت و غلبه بر موانع، آنها همچنین کمک بزرگی به Loaf در یک سیستم مبارزاتی مبتنی بر نوبت درگیر و تعاملی هستند، که اغلب در زمانی که Loaf در غیر این صورت از تعداد لوف بیشتر بود، زمین بازی را هموار می کند. شما می توانید ترتیب حمله را برای مهمانی خود انتخاب کنید و از حرکات منحصر به فرد آن ها استفاده کنید، با زمان بندی دقیق در طول مینی گیم های مختلف که برای استفاده واقعی از حملات خود لازم است. برای حرکات اولیه، مانند غلاف کردن به دشمن با ملاقه یا دم، باید در لحظه ای که سوزن از قسمت سبز متر عبور می کند دکمه ای را فشار دهید تا آسیب بیشتری وارد شود. ضربات قوی‌تر، مانند استفاده از داسی مخوف Druidic، از شما می‌خواهد که جوی استیک را در سریع‌ترین زمان ممکن تکان دهید تا یک متر را برای حداکثر آسیب پر کنید. با این حال، این امتیازات هزینه دارد، بنابراین از آنها عاقلانه استفاده کنید. برای موارد اضطراری نادر می‌توانید حملات ویژه را با استفاده از Resolve Points اجرا کنید. به عنوان مثال، Loaf’s Roast ویژه از آسیب دیدن او جلوگیری می کند. به سادگی X را نگه دارید تا گرم شود – اما مراقب باشید بیش از حد گرم نشود. بالاخره هیچ کس نان تست سوخته را دوست ندارد!

به همان اندازه که یک حمله خوب مهم است، دفاع قوی است و شما می توانید با فشار دادن X در لحظه تماس دشمن با شما، آسیب را کاهش دهید. رفلکس های سریع نیز برای شروع درگیری های جنگی بسیار مهم هستند، زیرا یک ضربه خوب به دشمن در مرحله اکتشاف بازی تضمین می کند که اولین نوبت را در نبرد به دست آورید. بازیکنان بزرگ نیز خوب خواهند بود که نوع مسابقات را در نظر داشته باشند، زیرا هر دشمن نقاط قوت و ضعف خود را دارد.

هر آشپزی که ارزش نمکش را دارد به شما خواهد گفت که ارائه بسیار مهم است و Born of Bread با سبک هنری تمیز و کارتونی همراه با تصاویری رنگارنگ و پس‌زمینه‌های زیبا ارائه می‌دهد. زیبایی ۲٫۵ بعدی یک اسکرول کناری آسیاب آرد را به یکی با عمق و عمودی تبدیل می کند – لوف و دوستانش می توانند مناطقی بسیار بزرگتر از آنچه در ابتدا به نظر می رسند کاوش کنند.

دنیا پر از اقلام مفید نیز است، مانند سیب، کیک شکلاتی و کروسان‌هایی که برای جبران امتیازات، امتیازات اراده، و امتیازات حل‌وفصل در زمان استراحت بین مشت‌ها استفاده می‌شوند (در مورد این واقعیت که لوف در حال خوردن شیرینی‌های پخته است زیاد فکر نکنید. ).

برای دیدن ماجراهای لوف و دوستانش، لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید متولد از نان از فر در ۵ دسامبر در PS5 بیرون می آید. نوش جان!


منبع: https://blog.playstation.com/2023/12/01/born-of-bread-home-cooked-turn-based-rpg-rises-december-5-on-ps5/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *