بهترین فناوری صوتی در CES 2024: هدفون های بی سیم نسل بعدی، بلندگوها و موارد دیگر

برای گفتن آن CES 2024 ما را خوشحال و شگفت زده کرده است، با نوآوری های صوتی، جادوگری بی سیم و ابزارهای با صدای عالی که جایگاه خود را در جلو و مرکز صحنه می گیرند (و به درستی).

نمایشگاه CES 2024 در روز سه‌شنبه، ۹ ژانویه آغاز شد و تا جمعه، ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ (اوه، ما نمی‌خواستیم به پایان برسد!)، و در طول این رویداد، سازندگان از BREGGZ تا Bose، EarFun تا FiiO ادامه داشتند. ، Hidizs به Kanto، Naqi به Sonos، سونی به Victrola و هزاران نفر دیگر آخرین فناوری صوتی، ایده‌های مفهومی، نمونه‌های اولیه و محصولات آماده برای بازار خود را به نمایش گذاشتند.

شیرینی های صوتی رونمایی شده به زودی برای جایگاهی در ما رقابت خواهند کرد بهترین هدفون، بهترین صفحه های گردانو بهترین هدفون های بی سیم لیست ها، زمانی که بتوانیم آنها را در دست بگیریم و آنها را در فرآیند بررسی کاملاً ستاره دار خود قرار دهیم. با این اوصاف، ما در سراسر این رویداد مردمی را در لاس‌وگاس حضور داشته‌ایم، بنابراین پوشش گوش ما ممکن است تنها چیزی باشد که شما برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا یک محصول ارزش خرید را دارد یا به محض اینکه به قفسه‌ها می‌رسد، نیاز دارید. .

ما ۲۳ مهیج ترین اعلان های فناوری صوتی را که در CES 2024 فاش شده اند گردآوری کرده ایم – پس ببندید و راحت باشید، اینجا چیزهای زیادی برای لذت بردن وجود دارد.

بلندگوها، میزهای گرامافون، استریمرها و… پخش کاست

آیا می خواهید سیستم صدای فراگیر سینمای خانگی خود را بهبود ببخشید یا بلندگوهای خود را ارتقا دهید؟ CES 2024 است را مکانی برای پیدا کردن آنچه در حال حاضر داغ است. ما با یک smorgasbord واقعی از راه حل های صوتی خانگی برخورد کرده ایم.

بهترین فناوری صوتی در CES 2024: هدفون های بی سیم نسل بعدی، بلندگوها و موارد دیگر

این شان بین نیست، اما اگر نگاه کنید ممکن است او باشد… (اعتبار تصویر: LG)

اول از همه منحصر به فرد است LG Labs DukeBox (بالا)، یک مفهوم جوک باکس آمپر سوپاپ OLED نیمه شفاف با تصاویر بصری کنار آتش – بله، این واقعاً خلاصه‌ای است که می‌توانیم جمع آوری کنیم. ما باید این ایده را تحسین کنیم: حساسیت های کلاسیک با تکنولوژی پیشرفته ترکیب شده است.

Sonos Faber Supreme

مهیب اما زیبا در زیر ماه کامل… (اعتبار تصویر: Sonos Faber)

جای دیگر سونوس فابر احتمالاً پرفروش ترین کالا را در نمایشگاه CES رونمایی کردرا صدای عالی فابر سیستم بلندگو، مال شما برای ۷۵۰۰۰۰ دلار عالی (و چه کسی می‌تواند بگوید ارزش آخرین سنت را ندارد؟). در انتهای دیگر زنجیره غذایی JBL قدرت های صوتی ویژه Auracast را به ارمغان آورد به دوست داشتنی ترین و مقرون به صرفه ترین نسل بعدی خود کلیپ JBL 5 بلندگو.

با توجه به آن، مت بولتون خودمان در یک جلسه شرکت کرد نسخه ی نمایشی Auracast بسیار خاص در CES که شامل سالن‌های فرودگاه مصنوعی و مواردی از این قبیل بود، و او واقعاً معتقد است که فناوری پخش صدا رابطه ما را با هدفون‌هایمان و با یکدیگر تغییر می‌دهد.

محدوده کانونی Aria Evo X در پاسیو

همه ما باید سبز شویم (اعتبار تصویر: کانونی)

کانونی آریا اوو یک مجموعه پنج قوی از بلندگوهای Focal است که در CES رونمایی شد – و صادقانه بگویم، ما فکر می‌کنیم که در دسترس بودن گزینه پایان سبز خزه به تنهایی باعث می‌شود در CES باید شکست بخورد.

Audio Pro C20 در کنار یک میز گردان در یک اتاق استراحت

Audio Pro’s C20 یک اسپیکر صوتی چند اتاقه جدید کم حوصله اما هیجان انگیز است (اعتبار تصویر: Audio Pro)

اگر بلندگوی می خواهید که اطراف آن یک سیستم صوتی بی سیم چند اتاقه بسازید یا یکی برای اتصال به صفحه گردان، جدید Audio Pro C20 می تواند باشد من نوشته ام نامه های عاشقانه به خروجی بلندگوی خیره کننده این شرکتو با C20 کمی بزرگتر، این شرکت گزینه های اتصال گسترده خود را گسترش داده است.

با افزودن یک مرحله فونو، بلندگوی جدید Audio Pro را می توان مستقیماً به صفحه گردان خود وصل کرد، به شما امکان می دهد به سادگی آن را روشن کنید، سوزن را پایین بیاورید و وارد شیار شوید! البته این Audio Pro (سازنده برخی از بهترین بلندگوهای بی سیم در این سیاره)، بنابراین C20 جدید همچنین دارای AirPlay 2 است، گوگل قابلیت Cast، Tidal Connect، Spotify Connect، بلوتوث، ARC و قابلیت چند اتاق نیز وجود دارد.

هنوز صفحه گردان ندارید؟ نگران نباشید، ما فقط این چیز را داریم…

Victrola Stream Sapphire روی میز، با یک بلندگوی بی سیم KEF در کنار آن

Victrola Stream Sapphire – انبوهی از اتصالات (اعتبار تصویر: Victrola)

اگر به دنبال یک بشقاب چرخان جدید هستید، عرضه گسترده Victrola در CES شامل تعداد زیادی عرشه داغ. مورد علاقه ما؟ ما آن را به یکی از این موارد محدود کرده ایم ویکتورلا اتوماتیکیک صفحه گردان تمام اتوماتیک با اولین ویژگی “Repeat” در نوع خود برای تکرار مداوم کناره یک صفحه وینیل یا Victrola Stream Sapphire (تصویر بالا)، بهترین صفحه گردان بی سیم جدید این شرکت که اکنون با اکوسیستم های جریانی متعدد کار می کند. چه چیزی باعث شده است به این خوبی باشد؟ Victrola Stream Sapphire بر اساس DNA عرشه استریم افتتاحیه Victrola در اکتبر ۲۰۲۲ ساخته شده است – که می توانید در بخش اختصاصی ما درباره آن بیاموزید. بررسی Victrola Stream Carbon – با گسترش راه‌حل‌های اتصال، پخش وینیل با وضوح خیره‌کننده به سیستم‌های UPnP و Roon یکپارچه و همچنین Sonos، به‌علاوه پشتیبانی از صدای FLAC بدون اتلاف تا ۲۴ بیت/۴۸ کیلوهرتز.

پخش کاست FiiO CP13

دستگاه پخش کاست قابل حمل دوباره بازگشته است (اعتبار تصویر: آینده)

اگر این به اندازه کافی قدیمی نیست، چشمان خود را به این موضوع ببخشید قصیده ای برای واکمن اصلی سونی ۱۹۷۹را FiO C13. درست است، ما به CES 2024 آمدیم و یک دستگاه پخش کاست قابل حمل را دیدیم. بلوتوث وجود ندارد، بنابراین گوش دادن بی‌سیم را فراموش کنید (این یک سیستم‌عامل واقعی است؛ شما باید این کار را انجام دهید زنده آن)، به علاوه تنها ویژگی جدید، درگاه شارژ USB-C است، بنابراین نیازی به خرید باتری نخواهید داشت. با این حال، یک دکمه عقب دارد، بنابراین نوار را برگردانده و سریع به جلو برای بازگشت به ابتدای جم، درست قبل از کاهش ضرب، نمی‌توانید.

FiiO R9 پشت و جلوی دستگاه را روی پس‌زمینه سفید نشان می‌دهد

(اعتبار تصویر: Fiio)

بازگشت به آینده (ببینید ما در آنجا چه کار کردیم) صدا و FiiO در اینجا نیز مشغول است – استاد کوچک موسیقی بیژو را در بالا بررسی کنید. FiiO R9. به طور خلاصه، آن است سیستم موسیقی فشرده با صفحه نمایش گوشی هوشمند که من در زندگی خود به آن نیاز دارم، از آنجایی که بسیار چند وجهی است، دشوار است بدانیم چه نامی بر آن بگذاریم. استریمر DAC/amp؟ مرکز موسیقی؟ کل سیستم پخش موسیقی فقط بلندگو اضافه کنید؟ همه اینها هستند – و به طرز طراوت آوری، تقریباً همان اتاقی را در خانه شما به عنوان یک گیاه آپارتمانی اشغال می کند.

FiiO آن را یک پخش کننده/استریمر صدای رومیزی پرچمدار و DAC/تقویت کننده متعادل می نامد. ما آن را یک پیشنهاد کوچک فوق العاده برجسته و عالی می نامیم.

نوارهای صوتی

افزودن نوار صوتی (یا ارتقای نوار صوتی که دارید) می‌تواند مقدار زیادی تفکیک، غوطه‌ور شدن و نفوذ باس را به مجموعه سرگرمی‌های خانگی شما اضافه کند، و CES 2024 پیشنهادهای استاندارد «نوار و فرعی» و گزینه‌های عجیب و غریب صرفه‌جویی در فضا را به همان اندازه ارائه کرده است. . .

سامسونگ HW-Q990C

Samsung HW-Q990D در خانه ای که همه ما دوست داریم داشته باشیم (اعتبار تصویر: سامسونگ)

سامسونگ را در نظر بگیرید که خود را فاش کرد مجموعه ساندبار ۲۰۲۴ در CES، با عنوان سامسونگ HW-Q990D (بالا)، که است جانشین خارق العاده سامسونگ HW-Q990C – یکی از بهترین نوارهای صوتی Dolby Atmos در دسترس. دارای ۱۱٫۱٫۴ کانال (همان Q990C)، از Dolby Atmos بی سیم پشتیبانی می کند و اکنون با گذرگاه ۴K 120 هرتز برای کنسول های بازی عرضه می شود، چیزی که Q990C فاقد آن بود. همچنین حالت Party Play وجود دارد که HW-Q990D را تنظیم می کند تا هنگام گوش دادن به موسیقی صدای متعادلی را در کل سیستم پخش کند، بنابراین همه تجربه یکسانی دارند.

بلندگو قاب موسیقی سامسونگ با تصویر پخش کننده ساکسیفون، روی دیوار چوبی تیره

قاب موسیقی سامسونگ – هنری که واقعاً با ما صحبت می کند (اعتبار تصویر: سامسونگ)

با این حال، سامسونگ یک آستین بالا در آستین داشت – قاب موسیقی. این در اصل یک قاب عکس است که همچنین یک بلندگوی بی سیم و/یا ساب ووفر است، و فکر می کنم این هم یک ایده عالی و هم ایده بسیار بد است، به همان اندازه.

ببین ما دوست داریم تلویزیون قاب سامسونگ که خوشبختانه تبدیل به یک گالری هنری الکترونیکی می شود هنگامی که شما در حال خوردن کل سری از گوشت گاو در نتفلیکس – و همانطور که IKEA ما ملاقات می کند –سونوس بررسی قاب تصویر Symfonisk با بلندگوی Wi-Fi ثابت می کند، ما عاشق یک راه حل صوتی با سبک و محتوای صرفه جویی در فضا هستیم. سامسونگ به ما می‌گوید Samsung HW-LS60D (معروف به نام فنی Music Frame) اولین بلندگوی بی‌سیم قابل تنظیم و شخصی‌سازی شده در جهان با هاب داخلی اینترنت اشیا است و قرار است به عنوان بلندگوی تلویزیون، بلندگوی عقب یا استفاده شود. یک ساب ووفر – و حتی دو تا برای گزینه های صدای فراگیر بیشتر جفت کنید.

Music Frame همچنین دارای پشتیبانی از Dolby Atmos است و دو ووفر، دو توییتر و دو درایور میانی را پشت عکس انتخابی شما پنهان می کند (شما می توانید خاطرات مورد علاقه خود را به صورت دیجیتالی بر روی “Art Panel” همراه با صفحه اکریلیک مات Diasec چاپ کنید).

از منظر صوتی، ما باید محتاط باشیم: قاب موسیقی به معنای واقعی کلمه برای آویزان کردن به دیوار است که باید به معنای ارتعاشات، مقالات، پژواک – همه چیزهای ناخوشایند صوتی. پس دوباره، ما مفهوم هنردوست و صرفه جویی در فضا را دوست داریم و بالاخره این سامسونگ است، بنابراین تا زمانی که آن را به درستی نشنیده باشیم، قضاوت خواهیم کرد.

هدفون و هدفون

نمایشگاه CES 2024 مجموعه‌ای از هدفون‌های بی‌سیم فوق‌العاده را دیده است، بنابراین ممکن است عجیب به نظر برسد که با یک جفت نسبتاً فروتن (با استانداردهای امروزی) از EarFun شروع شود. اما EarFun Wave Pro نه تنها اولین ضربه این شرکت به هدفون های روی گوش. آنها نیز هستند دارای گواهینامه LDAC و hi-res، حذف نویز و عمر باتری ۸۰ ساعته، همه به قیمت ۷۹٫۹۹ دلار. کافی است بگوییم، ما نمی توانیم منتظر شنیدن آنها باشیم.

EarFun Wave Pro در پس‌زمینه دو رنگ قرمز/مشکی

۸۰ ساعت برای ۸۰ دلار استقامت بسیار زیادی دارد، نه؟ (اعتبار تصویر: Earfun)

صفحه نمایش روی قاب های هدفون قطعا در نمایشگاه CES 2024 مورد توجه قرار می گیرد – سامسونگ از قاب گلکسی بادز با صفحه نمایش OLEDاما گفت که هیچ برنامه‌ای برای عرضه واقعی آن ندارد، در حالی که JBL به مجموعه ایربادهای پیشرفته صفحه نمایش خود با گوشی جدید پایبند است. JBL Live 3. آنها در سه طرح مختلف ارائه می شوند، اما همه آنها یک ویژگی مشترک دارند: کیف شارژ هوشمند JBL که برای دسترسی آسان تر و سریعتر به پخش صدا و ویژگی های مختلف هدفون شما طراحی شده است – مانند داشتن صفحه نمایش ساعت هوشمند. درست روی پرونده

سه تصویر نمایشگر OLED مفهومی Samsung Galaxy Buds را نشان می دهد

در CES رونمایی شد: یک صفحه نمایش OLED روی قاب Samsung Galaxy Buds (اعتبار تصویر: CNET)

ما برای اولین بار کیس صفحه نمایش پیشرفته JBL را در JBL Tour Pro 2 دیدیم و در ابتدا طرفدار آن بودیم: بررسی JBL Tour Pro 2 ما گفتیم که قضیه “یک چیز زیبایی” است. با این حال، تازگی نوع به مرور زمان به نفع تلفن قابل اعتماد ما و برنامه همراه عالی JBL از بین رفت.

سه گزینه در محدوده JBL Live 3: Buds، Beam و Flex. همانطور که با تجسم فعلی خود، Buds 3 بیشتر شبیه هدفون های استاندارد است. Beam 3 مانند AirPods Pro اپل است که دارای طراحی چوبی و تناسب داخل گوش است. Flex 3 مانند ایرپادهای معمولی هستند، با طراحی چوبی اما بدون نوک سیلیکونی که درست در کانال گوش قرار می گیرد. هر سه دارای قابلیت حذف نویز تطبیقی ​​واقعی JBL و بلوتوث ۵٫۳ با LE Audio.

محدوده JBL Live 3 که سه نوع تناسب مختلف را نشان می دهد

هدفون JBL Tune Flex (اعتبار تصویر: JBL)

چیز بزرگ بعدی در تجهیزات شنود قابل حمل در CES 2024؟ هدفون عصبی. اگر تصور اینکه هدفون شما بتواند ذهن شما را بخواند برایتان راحت نیست، با این فکر که محصولاتی مانند برنده جایزه نوآوری CES هدفون عصبی نقی و NeurGear ZenBud هستند طراحی شده برای هک عصبی و کنترل اعمال شما نیست، بلکه برای کمک به شما – یا با ارائه کنترل کامل و بدون هندز بر روی رایانه ویندوز یا مک خود، از جمله تایپ، مرور، خرید آنلاین و بازی (نقی)؛ یا با تحریک عصب واگ با استفاده از امواج صوتی اولتراسونیک برای آرامش شما (NeurGear).

ما فناوری مشابهی را از ژوئن سال گذشته تحت پوشش قرار داده‌ایم هدفون پوشیدنی. به نظر می رسد که این ایده واقعاً باقی مانده است، و اگر می تواند به طور بالقوه به عنوان جایگزین ایمن و غیرتهاجمی برای ایمپلنت های مغز عمل کند، همه ما موافق آن هستیم.

ایرباد عصبی نقی در نمایشگاه CES 2024 در دست بود

هدفون های عصبی نقی به عنوان جایگزین ایمن و غیر تهاجمی برای ایمپلنت های مغزی معرفی می شوند. (اعتبار تصویر: آینده)

جای دیگر BREGGZ از یک “شنیدنی” جدید پرده برداری کرده است: هدفون های ساخته شده برای اندازه گیری که هر دو نوید یک تناسب سفارشی بهتر از قالب های دست ساز را می دهد. آنها همچنین به عنوان “اولین کامپیوتر واقعی بی سیم و سفارشی در گوش” در جهان معرفی می شوند.

IEM های BREGGZ در یک حرکت مثبت به پایداری، از فناوری منحصر به فرد و ثبت اختراع “یک جعبه” نیز استفاده می کنند، که در آن تمام سخت افزار و سیستم عامل در یک کارتریج کوچک پردازش می شود، که در صورت (یا زمانی که) کاربر بخواهد به راحتی قابل تعویض است. برای ارتقا به نسخه جدیدتر یا به دنبال کاهش شارژ باتری در طول زمان.

یک هدفون BREGGZ در یک قفس فلزی، معلق، روی پس‌زمینه تیره

چیزی زیبا و اشاره به پایداری (اعتبار تصویر: BREGGZ)

اما در مورد سنگین‌ها چطور؟ Sennheiser از جدید رونمایی کرد Momentum True Wireless 4 همراه با تاکید بیشترو Momentum Sport برای هر نوع شنونده ای – اما تیتر اصلی این است هدفون Momentum True Wireless 4، به عنوان “توانمندترین هدفون سنهایزر تا کنون” نامگذاری شده است. آنها بر اساس پلتفرم Qualcomm S5 Sound Gen 2 – که در سال ۲۰۲۴ نیز بسیار بزرگ خواهد بود – و Snapdragon Sound ساخته شده اند که به معنای کیفیت صدای بدون افت aptX و همچنین تأخیر بسیار کم است. نسخه بلوتوث ۵٫۴ با پشتیبانی تایید شده برای AuracastANC بهبود یافته، چیزی که Sennheiser آن را “تیونینگ تکامل یافته” می نامد و باتری ها را برای بوت ارتقا داده است.

Sennheiser MOMENTUM True Wireless 4

هدفون سنهایزر کوچک با ظاهر دوست داشتنی (اعتبار تصویر: Sennheiser)

همچنین فرود بودند Audio-Technica ATH-TWX7 هدفون های بی سیم – شیک، هدفون های Audio-Technica با وضوح بالا با پخش جریانی LDAC با قیمت کمتر – و در حوزه سیمی، IEM دیجیتال Hidizs ST2 Proکه نه تنها از پشتیبانی صوتی با وضوح بالا برخوردار است بلکه همچنین یک DAC تعبیه شده در کانکتور USB-C.

این یک راه حل ساده دوستدار صوتی است که به این معنی است که دیگر نیازی به بالا بردن صدای سیمی خود با یک دانگل DAC جداگانه برای دریافت کالا نخواهد بود. ST2 Pro تقریباً مطمئناً یک ارتقاء صوتی جدی برای آیفون ۱۵ شماستتلفن اندروید، مک یا رایانه شخصی.

IEM های دیجیتال Hidizs ST2 Pro

آیا می توانید ببینید DAC کجاست؟ (اعتبار تصویر: Hidizs)

لوازم جانبی Hi-Fi

TechRadar’s جوزفین واتسون (مدیریت، شیوه زندگی) نرم افزار جدید همگام سازی موسیقی Nanoleaf را در CES امتحان کردم، و کشف کرد که مهمانی های خانگی هرگز مثل قبل نخواهد بود. Nanoleaf از عرضه بهار ۲۰۲۴ به همراه خبر داد اخبار چراغ های فضای باز جدیدش (که او همچنین در CES دید، و آنها هستند جذاب)، نرم افزار را به عنوان “تجربه صوتی و تصویری بلادرنگ” توصیف می کند.

ارکستراتور نانولیف یک موتور تفسیر موسیقی جدید مبتنی بر دسکتاپ است که در واقع موسیقی شما را تجزیه و تحلیل می کند تا یک نمایش نوری جامع با دستگاه های شما ایجاد کند. ارکستراتور نه تنها می تواند یک پالت رنگی بر اساس حال و هوای آهنگ انتخابی شما ایجاد کند، بلکه به شما امکان می دهد نورهایی را که به کدام قسمت های موسیقی پاسخ می دهند یا به آن ها سفارشی کنید. فرکانس ها از یک آهنگ آیا می‌خواهید لامپ‌های شما همراه با خط بیس ضربان داشته باشند در حالی که پنل‌های نور هوشمند شما به میانه یا اوج واکنش نشان می‌دهند؟ انجام شده.

مرسدس بنز S 580 با آرم دالبی

Merc با ظاهر عالی؛ سیستم Burmester با صدای عالی (اعتبار تصویر: Dolby)

آیا می خواهید موسیقی خود را از خانه و در جاده ها خارج کنید؟ سردبیر ارشد TechRadar سرگرمی خانگی، آل گریفین، آیا تحت پوشش قرار داده اید. او باید یک را تجربه کند مرسدس بنز S 580 با سیستم صوتی ۴ بعدی ارائه شده توسط سازنده آلمانی Burmester فریب خورد. در CES این Burmester 4D با ۳۱ بلندگو پیکربندی گزینه‌ای برای جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی نسل MBUX در خودروهای مرسدس بنز است و اجازه می‌دهد مسیرهای سازگار با Atmos در قالبی فراگیر از سیب موسیقی و آمازون موسیقی. چطور بود؟ موسیقی در جاده هرگز آنقدر خوب نبود.

به تازگی بیشتری نیاز دارید؟ چرا خلاصه ما را بررسی نمی کنیم ۲۰ بهترین گجت در CES 2024یا از طریق انتخاب ما شانه کنید بهترین فناوری خانه هوشمند در CES 2024? خرید شاد (مجازی).

ما همه جدیدترین ها را پوشش می دهیم اخبار CES از نمایش همانطور که اتفاق می افتد. برای داستان‌های بزرگ در همه چیز از تلویزیون‌های ۸K و نمایشگرهای تاشو گرفته تا تلفن‌های جدید، لپ‌تاپ‌ها، وسایل خانه هوشمند و جدیدترین‌های هوش مصنوعی با ما همراه باشید.

و فراموش نکنید ما را در TikTok دنبال کنید برای آخرین مورد از نمایشگاه CES!


منبع: https://www.techradar.com/audio/the-best-audio-tech-at-ces-2024-next-gen-wireless-headphones-speakers-and-more

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *