بهترین قاب های آیفون ۱۴ پرو مکس در سال ۲۰۲۴


بهترین قاب‌های آیفون ۱۴ پرو مکس گوشی شما را ایمن نگه می‌دارند، در حین انجام آن ظاهری زیبا دارند و از ویژگی‌هایی مانند شارژ MagSafe پشتیبانی می‌کنند.

در زیر، ما کیس های مورد علاقه خود را از اپل و مارک های مورد اعتماد مانند Otterbox، Spigen و موارد دیگر گردآوری کرده ایم.

در میان بهترین قاب های آیفون ۱۴ پرو مکس، بهترین انتخاب ما است کیس پاک اپل با MagSafe، که ما دریافتیم که اتصال MagSafe استثنایی و شفافیت طولانی مدت را ارائه می دهد. گزینه بودجه مورد علاقه ما این است کیف زرهی سخت اسپیگنبا روکش بادوام و پایه داخلی آن.

وقتی از طریق پیوندهای ما خرید می کنید، اینسایدر ممکن است کمیسیون وابسته به دست آورد. بیشتر بدانید

سوالات متداول

تبلیغات

آیا آیفون ۱۴ پرو مکس نیاز به قاب دارد؟

چند سال پیش، انداختن آیفون تقریبا همیشه به معنای شکسته شدن صفحه نمایش بود. این روزها، آیفون‌ها با مواد بسیار سخت‌تری مانند فولاد ضد زنگ و صفحه‌نمایش محافظ سرامیکی در مورد آیفون ۱۴ پرو مکس ساخته می‌شوند که حتی تا عمق شش متری به مدت ۳۰ دقیقه در برابر آب مقاوم است.

گفته می شود، فقط به این دلیل که احتمال بیشتری وجود دارد که هر یک از این موارد بهترین آیفون ها از سقوط شدید جان سالم به در می‌برد، به این معنی نیست که تلفن شما سالم از بین می‌رود. و اگرچه آیفون شما هرگز شکست ناپذیر نخواهد بود، قرار دادن یک قاب محکم روی گوشی بهترین راه برای محافظت از آن در برابر آسیب است. این شامل تصادفات (مثل افتادن آیفون روی بتن) و فرسودگی روزمره است.

خرید یک قاب نیز یک راه عالی برای تغییر ظاهر آیفون و به نمایش گذاشتن استایل شما و گزینه هایی مانند آن است. مجموعه آیفون ۱۴ پرو مکس کیسلی مجموعه ای از کیس های خوش طراحی و چشم نواز را ارائه می دهد.

تبلیغات

آیا قاب آیفون ۱۳ پرو مکس با آیفون ۱۴ پرو مکس مناسب است؟

خیر، قاب آیفون ۱۳ پرو مکس این کار را انجام خواهد داد نه به درستی با آیفون ۱۴ پرو مکس مطابقت دارد، زیرا اندازه گیری دو گوشی کمی متفاوت است.

آیفون ۱۳ پرو مکس دارای ارتفاع ۶٫۳۳ اینچ، عرض ۳٫۰۷ اینچ و عمق ۰٫۳۰ اینچ است، در حالی که آیفون ۱۴ پرو مکس دارای همان ارتفاع اما عرض ۳٫۰۶ اینچ و عمق ۰٫۳۱ اینچ است.

راهنمای ما را ببینید بهترین قاب های آیفون ۱۳ پرو مکس برای تجهیز مدل قدیمی

تبلیغات

در قاب آیفون ۱۴ پرو مکس به دنبال چه چیزی باشم؟

مهم ترین فاکتورهایی که باید در قاب آیفون ۱۴ پرو مکس به دنبال آن باشید، محافظ بودن، استایل و MagSafe سازگاری به عبارت دیگر، باید اطمینان حاصل کنید که قاب آیفون شما دستگاه را ایمن نگه می‌دارد، آن را به یک بلوک زشت تبدیل نمی‌کند و مانع هیچ ویژگی نمی‌شود.

همچنین چند نکته جزئی دیگر وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. مثلا بودجه شما چقدر است؟ آیا ترکیبی از کیف/کیف پول می خواهید؟ و اگر کیس خرید شما خراب شد یا ایراد داشت، گارانتی چگونه است؟ همه این عوامل را قبل از خرید در نظر بگیرید.

شما می توانید لوگو و مجوز تحسین این داستان را خریداری کنید اینجا.

افشاگری: نوشته و تحقیق شده توسط بررسی های خودی تیم ما محصولات و خدماتی را که ممکن است برای شما جالب باشد برجسته می کنیم. اگر آنها را بخرید، ممکن است سهم کمی از درآمد حاصل از فروش را از شرکای خود دریافت کنیم. ممکن است محصولات را به صورت رایگان از تولید کنندگان برای آزمایش دریافت کنیم. این تصمیم ما را در مورد اینکه آیا محصولی مشخص شده یا توصیه نمی شود، هدایت نمی کند. ما مستقل از تیم تبلیغاتی خود کار می کنیم. ما از بازخورد شما استقبال می کنیم. به ما ایمیل بزنید reviews@businessinsider.com.

تبلیغات


منبع: https://www.businessinsider.com/guides/tech/best-iphone-14-pro-max-case

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *