Riot Games 11 درصد از نیروی کار خود را در سراسر جهان اخراج می کند

Riot Games 11 درصد از نیروی کار خود را در سراسر جهان اخراج می کند

اوایل امروز، Riot Games اعلام کرد که در حال حذف ۵۳۰ نقش در سراسر جهان است که حدود ۱۱ درصد از نیروی کار آن را تشکیل می دهد. این شرکت این خبر ویرانگر را در دو پست جداگانه – یکی برای بازیکنانو دیگری برای "آشوبگران" با جزئیات بسته اخراج و برخی مزایای دیگر برای درمان کارکنان اخراج شده "با احترام و لطف"

علاوه بر این، Riot Games به اشتراک گذاشت که در حال غروب کردن برچسب ناشر خود است. Riot Forgeکه روی شش عنوان کار کرده است – از جمله Bandle Tale: A League of Legends Story قرار است در ۲۱ فوریه منتشر شود. در نامه مشترک خود به گیمرها، مدیر عامل، دیلن جیدجا و رئیس مشترک، مارک مریل، فورج را به عنوان "آزمایشی برای اینکه ببینیم وقتی Rioters با توسعه دهندگان مستقل مورد علاقه خود شریک شوند چه اتفاقی می افتد،" اما حالا "زمان تمرکز مجدد است" در پروژه های داخلی خود فورج پس از پایان انتشار، فعالیت خود را متوقف خواهد کرد گفتار باندل.

مدیران همچنین اعتراف کردند که بازی کارت دیجیتال کلکسیونی آنها، افسانه های Runeterraاز زمان عرضه آن در سال ۲۰۲۰ از نظر مالی به اندازه کافی خوب عمل نکرده است. به امید اینکه این عنوان پایدارتر شود، تیم توسعه آن خواهد بود کوچک شده استبا تمرکز آن به محبوب تر آن تغییر یافته است "راه قهرمانان" حالت بازی تک نفره

کاهش Riot Games آخرین ضربه به صنعت بازی های ویدیویی است، پس از اینکه در مجموع حدود ۹۰۰۰ نفر شغل خود را از دست دادند. تنها در سال ۲۰۲۳. گروه Embracer و Unity هر دو حدود ۹۰۰ نفر را اخراج کردند، در حالی که Epic Games حدود ۸۳۰ نفر را اخراج کرد و EA بیش از ۱۰۰۰ کارمند را اخراج کردند. سال ۲۰۲۴ تازه شروع شده است، و ما می ترسیم که این فقط نوک کوه یخ باشد کل صنعت فناوری.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/riot-games-is-laying-off-11-percent-of-its-workforce-globally-022034243.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/riot-games-is-laying-off-11-percent-of-its-workforce-globally-022034243.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *