بهترین لحظات CES 2024 روز سوم: میدان رویاها و فانتزی های تام کروز

فن آوری گوشی های هوشمند

بهترین لحظات CES 2024 روز سوم: میدان رویاها و فانتزی های تام کروز

بهترین لحظات CES 2024 روز سوم: میدان رویاها و فانتزی های تام کروز

۴ Kodiak/Getty Images
توسط آدام داود/ژان ۱۱، ۲۰۲۴، ۱۱:۴۲ صبح EST

به خلاصه ما از دومین روز رسمی CES خوش آمدید. تا به حال، ما به شما نشان داده‌ایم که چه فناوری با خود آورده‌ایم تا به پوشش برنامه کمک کنیم، اخبار بازی و صوتی را دیدیم، ستاره‌ها را تماشا کردیم و اکنون برای یک روز دیگر از نمایش اینجا هستیم. آدام بیشتر روز خود را با رفت و آمد بین هتل ونیزی و پالازو سپری می‌کرد، که اگرچه ساختمان‌های مشابهی هستند، اما واقعا همان ساختمان

در همین حین دیوید در زمین نمایش خزیده بود (و در روز چهارم، شما در حال خزیدن هستید)، به دنبال فناوری جالبی بود که برای شما بیاورد. امروز، ما شاهد بسیاری از فناوری‌های پیشرفته بودیم که می‌توانند در نحوه انجام کارهای روزمره متحول شوند. بله، بسیاری از نمایشگاه‌های CES باید چنین باشند (حتی اگر بسیاری از آن‌ها هرگز روشنایی روز را نبینند)، اما چیزهایی که امروز دیدیم، یک شات واقعی برای تبدیل آن به دست مصرف‌کننده دارند، که به‌ویژه هیجان‌انگیز است.

وجین هوش مصنوعی با سرعت ۱۵ مایل در ساعت

Adam Dowd/SlashGear

یکی از محصولاتی که در حال حاضر وجود دارد، اگرچه توسط «مصرف‌کنندگان» به معنای سنتی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، یک دستگاه وجین بسیار پیشرفته John Deere است. این قطعه از تجهیزات مزرعه می تواند علف های هرزی را که با سرعت بیش از ۱۵ مایل در ساعت از کنار آنها می گذرد شناسایی کرده و به صورت جداگانه اسپری کند. دوربین ها در امتداد یک بوم قرار می گیرند که به گیاهان روی زمین نگاه می کند. یک مدل هوش مصنوعی مجهز به پردازنده‌های گرافیکی، که به بوم نیز متصل هستند، برای تشخیص محصولات مطلوب مختلف، جستجوی گیاهانی که متفاوت به نظر می‌رسند، و فقط آن گیاه را در حین عبور اسپری می‌کند، آموزش دیده است.

کشاورزی یک صنعت مسخره پیشرو فناوری است. جان دیر علاوه بر دوربین‌هایی که علف‌های هرز را سمپاشی می‌کنند، یک تراکتور مستقل فعال در زمینی در تگزاس را نیز به نمایش گذاشت. با استفاده از یک آیفون و یک اپلیکیشن، بازدیدکنندگان غرفه می‌توانند روال تراکتور را متوقف کنند، سرعت آن را افزایش داده و از یک آیفون در لاس‌وگاس، ۱۳۰۰ مایلی دورتر، سرعت آن را کاهش دهند.

سرانجام، جان دیر ماشینی را نشان داد که پنبه را می چیند و آن را به عدل می بندد. سپس آن عدل با یک برچسب NFC کاشته شد که به کشاورز نشان می‌دهد پنبه از کجا در مزرعه آمده است. علاوه بر این، ماشین برداشت محصول را از نظر بازده در هر منطقه معین از مزرعه پیگیری می‌کرد، بنابراین یک کشاورز می‌توانست به داده‌ها نگاه کند و ببیند چه بخش‌هایی از مزرعه او پربازده‌ترین و کم‌بازده‌تر است، بنابراین. اقدامات اصلاحی می تواند انجام شود.

چراغ های زمینی و صفحه های چوبی

Adam Dowd/SlashGear

Marelli یک تامین کننده خودرو است که امروزه به ساخت چندین خودرو با فناوری پیشرفته کمک می کند، اما از طریق فناوری نورپردازی و صفحه نمایش به سمت آینده ای زیبا کار می کند. این شرکت بخشی از یک خودروی مفهومی را در اتاق جلسه خود به نمایش گذاشته و برخی از ویژگی های کلیدی آن را به ما نشان داده است. از جمله آنها نورپردازی و پنل های نمایش بود.

هنگامی که خودرویی قرار است بپیچد، خودرو می تواند یک چراغ راهنمای غول پیکر را روی زمین پخش کند تا رهگذران بدانند خودرو قرار است کی و کجا بپیچد. همچنین می تواند از طریق یک انیمیشن نشان دهد که ماشین پارک شده است، بنابراین راه رفتن در جلو یا پشت آن امن است.

در داخل، Marelli دارای صفحه نمایشی است که دقیقاً در زیر یک لایه نازک پلی کربنات قرار گرفته است که باعث می شود صفحه نمایش مانند یک دانه چوب به نظر برسد. هنگامی که صفحه نمایش فعال می شود، تمام رنگی، پاسخگوی لمسی است و بسیار خوب به نظر می رسد. با کشیدن انگشت، حتی می توانید اطلاعات را از آن صفحه سمت سرنشین به کنسول مرکزی ارسال کنید. خیلی قاتل است

تبلت جداشدنی

Adam Dowd/SlashGear

لنوو دوست دارد تجربه کند و با فناوری بازی کند. امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. لپ‌تاپ هیبریدی Thinkbook Plus Gen 5، پیشرو در این زمینه است. این یک لپ‌تاپ هیبریدی است، زیرا مانند سرفیس بوک اصلی، صفحه نمایش جدا شده و به تبلت اندرویدی تبدیل می‌شود. اما نکته مهم اینجاست – هر بخش لپ‌تاپ قابلیت‌های پردازنده و باتری خاص خود را دارد. با جدا شدن، صفحه نمایش لپ تاپ به تبلت ۱۴ اینچی تبدیل می شود، در حالی که بخش های اصلی لپ تاپ – حافظه و پردازنده اینتل می توانند در بخش صفحه کلید به کار خود ادامه دهند. این بدان معناست که می توانید آن را به صفحه دیگری وصل کنید و به مسابقه می روید.

در همین حال، تبلت اندرویدی را می توان برای تماشای فیلم و سایر کارهایی که در تبلت اندرویدی انجام می دهید استفاده کرد. در صورت تمایل می توانید قطعات را دوباره کنار هم قرار دهید. هر دو دستگاه دارای باتری هستند، اما برق فقط در یک جهت می رود – از صفحه کلید تا مانیتور. همچنین اندروید روی تبلت دو بوت نمی شود. برای جابجایی بین صفحه کلید می توانید از یک کلید روی صفحه کلید استفاده کنید

ویندوز و اندروید به دلخواه. آنها تقریباً فوراً ظاهر می شوند و نشان می دهند که اندروید همیشه در پس زمینه اجرا می شود. لازم نیست کامپیوتر را خاموش کنید و با سیستم عامل دیگر راه اندازی مجدد کنید.

آیفون خود را با ژست هوا کنترل کنید

Adam Dowd/SlashGear

اگر تا به حال می خواستید خود را برآورده کنید گزارش اقلیت فانتزی ها، گروه مودرا ممکن است پاسخ شما را داشته باشد. این بند یک بند ساعت ضخیم برای اپل واچ شما است، با حسگرهای بیومتریک داخلی که تکانه های عصبی شما را برای تعیین عملکرد می خوانند. با Mudra Band، می‌توانید آیفون، آی‌پد، مک‌بوک یا حتی رایانه ویندوزی خود را با استفاده از حرکات هوا و ابزارهای ناوبری داخلی در آن دستگاه‌ها کنترل کنید.

اساساً به عنوان یک موس بلوتوث عمل می‌کند، اما به شما امکان می‌دهد با اشاره در هوا مکان‌نمای خود را حرکت دهید و انگشتان خود را به هم بزنید تا روی چیزی کلیک کنید. می توانید موارد را به اطراف بکشید یا فقط با حرکت دادن بازو و فشردن انگشت شست و سبابه خود به هم آنها را انتخاب کنید. کنترل رایانه خود از سراسر اتاق یا حتی استفاده از آن برای پیشبرد پاورپوینت در طول ارائه بسیار مفید است.

Mudra Band حتی یک برنامه Apple Watch دارد که به شما امکان می‌دهد کنترل کنید به چه دستگاهی وصل می‌شوید و به شما امکان می‌دهد موس خود را در صورت نیاز فعال و به‌روزرسانی کنید. تام کروز افتخار می کند.

Clicky Clack در آیفون شما

Adam Dowd/SlashGear

Clicks یک لوازم جانبی صفحه کلید است که یک صفحه کلید فیزیکی را به آیفون شما اضافه می کند. به طور خاص، به آیفون ۱۴ پرو، آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس مجهز خواهد شد. این دستگاه مانند یک قاب برای آیفون است که یک صفحه کلید در پایین آن وصل شده است. این باعث می شود آیفون بسیار بلند باشد اما صفحه کلید مجازی را از روی صفحه حذف می کند و شما را برای تایپ متن آزاد می گذارد. علاوه بر این، از آنجایی که صفحه‌کلید بر صفحه‌کلید مجازی غلبه می‌کند، در اطراف عناصر UI حرکت نمی‌کند و شما را آزاد می‌گذارد تا در چیزی مانند CapCut یا استوری‌های اینستاگرام ایجاد کنید.

این صفحه کلید همچنین چندین میانبر صفحه کلید iOS را که از قبل در نرم افزار وجود دارد، می آورد، مانند فشار دادن Cmd + H برای رفتن به صفحه اصلی یا Command + T برای باز کردن یک تب جدید در Safari. ده ها میانبر صفحه کلید در سیستم عامل تعبیه شده است که می توانید از آنها استفاده کنید.

این پروژه توسط آقای موبایل، با نام مستعار مایکل فیشر، یکی از بنیانگذاران کوین میچالوک، و چندین کارمند بلک بری و F(x)tec پشتیبانی می شود، که همگی راه خود را در مورد کیبورد تلفن می دانند. این لوازم جانبی همچنین به عنوان یک قاب در اطراف گوشی شما عمل می کند و آن را ایمن نگه می دارد.

Pimax خارج شد

دیو مک کویلینگ/SlashGear

Pimax یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های واقعیت مجازی پیشرفته است – صفحه‌نمایش‌هایی با جزئیات فوق‌العاده، ویژگی‌های پیشرفته مانند ردیابی چشم و یکی از وسیع‌ترین میدان‌های دید در بازار را ارائه می‌دهد. دو تلاش آخر آن، Artisan و Crystal، این FOV را کمی کاهش داده و وضوح را کاهش داده است – با اوج ۸K این شرکت که اکنون فقط از ۶ کم است. اما نتیجه یک هدست پوشیدنی تر است. سیستمی در حال کار است که باید یک چک دیگر را در جعبه پوشیدنی اضافه کند – Pimax Crystal را بی‌سیم می‌کند.

ما زمان زیادی در تلاش بی‌سیم Pimax نداشتیم، و از آنجایی که هنوز در مرحله نمونه‌سازی است، پولیش‌کاری زیادی برای انجام وجود دارد. با این حال، ما متوجه مواردی شدیم که احتمالاً در مورد محصول نهایی اعمال می شود. اولین چیزی که باید به آن توجه کنید وزن و تعادل هدست است. علیرغم اندازه آن، هنگامی که آن را به درستی تنظیم کنید و بند آن را ببندید، به طرز شگفت انگیزی راحت است. با توجه به آنچه گفته شد، این احتمال وجود دارد که هدست‌های کوچک‌تر و سبک‌تر در حین انجام بازی‌های فعال‌تر عملکرد بهتری داشته باشند. هنوز وزنه های زیادی در جلو در نوسان است. نکته مثبت، برداشتن کابل، شکن اصلی غوطه وری کریستال را با خود همراه می کند. بنابراین، اگر برای Pimax بی سیم هیپ هستید، در حال حاضر با خیال راحت به هیجان خود ادامه دهید.


منبع: https://www.slashgear.com/1490726/best-moments-ces-2024-day-3-recap/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *