آقای و خانم اسمیت از Prime Video به نظر می رسد که همه چیز Citadel در تریلر بسیار سرگرم کننده نبوده است.

تریلر رسمی برای اقا و خانم اسمیت به صورت آنلاین عرضه شد – و بازسازی تلویزیونی آمازون از کمدی جاسوسی با بازی برد پیت و آنجلینا جولی همچنان بسیار خوب به نظر می رسد.

با بازی دونالد گلاورآتلانتا، انجمن) و مایا ارسکین (سامورایی چشم آبی) – دومی جایگزین ستاره اصلی فیبی والر-پل در آوریل ۲۰۲۲ شد – به عنوان دوتایی عنوان، اقا و خانم اسمیت به نظر می رسد همه چیز خودش است پرایم ویدیو پسر عموی جاسوسی ارگ در واقع اینطور نبود، خنده‌دار، جسورانه، پر از کاریزما و بسیار سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد، پس ادامه دهید: آخرین تریلر سریال را ببینید تا خودتان ببینید:

من قبلا انتخاب کرده بودم اقا و خانم اسمیت به عنوان یکی از ۱۰ نمایشی که برای دیدن آنها در اوایل سال ۲۰۲۴ بسیار هیجان زده هستمو این آخرین تیزر تنها دیدگاه من را تثبیت می کند که یک موفقیت مطمئن در Prime Video خواهد بود. در واقع، اگر در نهایت راه خود را به سوی ما باز نکند بهترین نمایش های Prime Video لیست زمانی که در اوایل فوریه منتشر شد، بسیار شگفت زده خواهم شد.

چرا؟ خوب، جدا از این واقعیت که دو بازیگر برجسته در گلوور و ارسکین جلوی آن را می گیرند، به نظر می رسد بسیار سرگرم کننده است. و با یک بازیگر کاملاً انباشته شده – من ران پرلمن، پل دانو، جان تورتورو، سارا پالسون، میکالا کوئل و واگنر مورا را در آخرین تریلر مشاهده کردم – تعداد زیادی A-lister عالی برای این فیلم وجود خواهد داشت. نمایش جفت پیشرو به گزاف گویی کردن از.

با این حال، طرفداران فیلم اصلی با بازی پیت جولی در سال ۲۰۰۵، باید توجه داشته باشند که آمازون اقا و خانم اسمیت برخی از آزادی های خلاقانه را گرفته است. برای شروع، این یک برنامه تلویزیونی است، نه یک فیلم، و در فصل اول از هشت قسمت تشکیل خواهد شد.

بیشتر ببین

طبق خلاصه داستان رسمی آمازون، طرح آن با آنچه قبلاً آمده بود نیز متفاوت خواهد بود. در این نسخه، دو غریبه تنها برای یک آژانس جاسوسی مرموز کار می‌کنند که به آنها زندگی باشکوهی از جاسوسی، ثروت، سفر جهانی و یک سنگ قهوه‌ای رویایی در منهتن ارائه می‌دهد.

“گرفتار؟ هویت های جدید در یک ازدواج ترتیب داده شده به عنوان آقا و خانم جان و جین اسمیت. حالا جان و جین هر هفته یک ماموریت پرخطر را انجام می دهند و در عین حال با یک نقطه عطف رابطه جدید روبرو می شوند. داستان پوشش پیچیده آنها حتی بیشتر می شود. زمانی که آنها احساسات واقعی را نسبت به یکدیگر احساس می کنند، پیچیده است. چه چیزی خطرناک تر است: جاسوسی یا ازدواج؟

اقا و خانم اسمیتتریلر رسمی آن یک ماه پس از انتشار اولین تیزر آن منتشر می شود که سریال جاسوسی هیجان انگیز را با پیچ و تاب به نمایش گذاشت. گلوور همچنین به عنوان خالق و تهیه کننده اجرایی سریال به همراه همکار خود عمل می کند آتلانتا فرانچسکا اسلون خلاق در حال توسعه به او می پیوندد اقا و خانم اسمیت برای یکی از دنیا بهترین خدمات پخش.

اگر در بریتانیا هستید، حتماً هر هشت قسمت را به محض اینکه در روز جمعه، ۲ فوریه فرود آمد، پخش کنید. آمازون قصد دارد تبلیغات را به Prime Video معرفی کند در سواحل بریتانیا از ۵ فوریه به بعد (توجه داشته باشید: در آن تاریخ تبلیغات از قبل در Prime Video US وجود خواهد داشت و بینندگان استرالیایی بعداً در سال ۲۰۲۴ آنها را دریافت خواهند کرد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/amazon-prime-video/prime-videos-mr-and-mrs-smith-looks-like-everything-citadel-wasnt-in-highly-entertaining-trailer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *