بهترین معاملات جمعه سیاه Dell: صرفه جویی در لپ تاپ، مانیتور، رایانه های شخصی رومیزی

نیازی به انتظار نیست معاملات جمعه سیاه زیرا خرده فروشانی مانند دل قبلاً برخی از پیشنهادات خود را برای تعطیلات خرید ارائه کرده اند. چه قصد خرید یک لپ تاپ، مانیتور یا رایانه رومیزی جدید را دارید، Dell مطمئناً چیزی دارد که با بودجه شما مطابقت دارد. ما بهترین معاملات جمعه سیاه Dell را گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید همین الان خرید کنید تا به شما کمک کنیم در مورد خرید خود سریع تصمیم بگیرید، زیرا باید عجله کنید تا مطمئن شوید که می‌توانید از مزیت‌ها استفاده کنید. پسندیدن معاملات لپ تاپ اچ پی بلک فرایدی و معاملات لپ تاپ جمعه سیاه آمازون، این تخفیف ها ممکن است در هر زمان به پایان برسد. هر یک از این قیمت ها ممکن است هر لحظه به حالت عادی بازگردد، پس سریع اقدام کنید.

۳ تخفیف برتر جمعه سیاه Dell

مانیتور Dell S2721QS 4K – 240 دلار، ۳۳۰ دلار بود

دل

اگر به دنبال نظارت بر معاملات برای ارتقاء یک صفحه نمایش قدیمی، باید این را در نظر بگیرید مانیتور Dell S2721QS 4K. جزئیات واضح و رنگ های زنده را در صفحه نمایش ۲۷ اینچی آن خواهید دید ۴K Ultra HD وضوح، و همچنین لکنت و پارگی صفحه نمایش را با AMD کمتر تجربه خواهید کرد FreeSync فن آوری. با کمک پایه قابل تنظیم ارتفاع مانیتور و Dell’s ComfortView Plus که انتشار نور آبی مضر را کاهش می دهد، گردن و چشمان شما راحت می مانند.

لپ تاپ Dell Inspiron 15 – 280 دلار، ۳۳۰ دلار بود

دل

Dell Inspiron 15 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که عملکرد مناسبی را برای انجام کارهای روزمره ارائه می دهد. این گوشی مجهز به پردازنده Core i3 نسل دوازدهم اینتل، گرافیک یکپارچه UHD اینتل و ۸ گیگابایت رم است و همچنین دارای صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی Full HD است. لپ تاپ با ویندوز ۱۱ صفحه اصلی از پیش بارگذاری شده در یک SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت، که فضای ذخیره سازی کافی برای فایل های شما فراهم می کند.

Dell XPS 13 – ۵۹۹ دلار، ۷۹۹ دلار بود

گرایش های دیجیتال

برای کسانی که به فکر استفاده از آن هستند معاملات لپ تاپشما نمی توانید با آن اشتباه کنید Dell XPS 13که تکیه گاه اصلی در لیست ما است بهترین لپ تاپ ها به عنوان یک گزینه اصلی مقرون به صرفه و خوش ساخت. با پردازنده نسل ۱۲ اینتل Core i5، گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe و ۸ گیگابایت رم، توان کافی برای بارهای کاری روزانه را در اختیار شما قرار می دهد. این سیستم عامل بر روی Windows 11 Home اجرا می شود که از قبل در SSD 256 گیگابایتی آن نصب شده است و صفحه نمایش ۱۳٫۴ اینچی آن با رزولوشن Full HD+ به دلیل طراحی بدون حاشیه آن بسیار زیبا است.

بهترین معاملات جمعه سیاه Dell XPS

لپ تاپ Dell XPS 13 2-in-1 — ۱۱۹۹ دلار، ۱۴۴۹ دلار

مارک کوپاک/روندهای دیجیتال/روندهای دیجیتال

خریدارانی که خواهان عملکرد و تطبیق پذیری در یک بسته هستند باید به دنبال آن باشند معاملات لپ تاپ ۲ در ۱ مانند این پیشنهاد برای لپ تاپ Dell XPS 13 2-in-1. این تبلت به عنوان یک تبلت قدرتمند با صفحه نمایش لمسی ۳K 13 اینچی و پردازنده نسل دوازدهم Core i7 اینتل همراه با گرافیک Intel Iris Xe و ۱۶ گیگابایت رم شروع می شود، سپس به یک لپ تاپ با XPS Folio تبدیل می شود که هم به عنوان یک صفحه کلید قابل جدا شدن عمل می کند. و محافظت از نمایشگر این لپ تاپ ۲ در ۱ یک SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت برای ذخیره سازی با ویندوز ۱۱ Home ارائه می دهد.

لپ تاپ Dell XPS 15 – ۱۵۴۹ دلار، ۱۹۹۹ دلار بود

مارک کوپاک/روندهای دیجیتال/روندهای دیجیتال

این Dell XPS 15که دارای صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی Full HD+ می باشد، جایگاه برتر را در جمع بندی ما دارد بهترین لپ تاپ های ۱۵ اینچی تا حدودی به دلیل ساخت ساده و مستحکم، عمر باتری بالاتر از حد متوسط، و بهره وری قوی و عملکرد خلاقانه آن است. در داخل پردازنده نسل سیزدهم Core i7 اینتل، کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 4050 و ۱۶ گیگابایت رم قرار دارد و همچنین با SSD 1 ترابایتی آن که با ویندوز ۱۱ Home از پیش بارگذاری شده ارائه می شود، فضای ذخیره سازی گسترده ای در اختیار خواهید داشت.

لپ تاپ Dell XPS 17 – 1799 دلار، ۲۳۹۹ دلار بود

مارک کوپاک / روندهای دیجیتال

به همین ترتیب، Dell XPS 17که به صفحه نمایش ۱۷ اینچی Full HD+ مجهز است، بهترین گزینه ما در میان این موارد است بهترین لپ تاپ های ۱۷ اینچی. با پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i7، کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 4060 و ۱۶ گیگابایت رم، بهره وری و عملکرد بازی خوبی را ارائه می دهد تا بتوانید صفحه نمایش بزرگ را به حداکثر برسانید. فضای ذخیره سازی کافی با SSD 512 گیگابایتی آن وجود دارد و با Windows 11 Home عرضه می شود.

بهترین تخفیف های لپ تاپ Dell Black Friday

لپ تاپ Dell Inspiron 15 – 280 دلار، ۳۳۰ دلار بود

دل

با Dell Inspiron 15 تعادل خوبی بین قابلیت اطمینان و قیمت به دست آورید، که برای مقابله با عملکردهای اساسی مانند انجام تحقیقات آنلاین و گزارش های ساختمانی با پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i3، گرافیک UHD اینتل و ۸ گیگابایت رم کافی است. صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی با وضوح فول اچ دی روشن و رنگارنگ است و لپ تاپ از ویندوز ۱۱ هوم که از قبل در SSD 256 گیگابایتی آن نصب شده است، نیرو می گیرد.

لپ تاپ Dell Inspiron 14 2-in-1 – 500 دلار، ۶۵۰ دلار بود

مارک کوپاک / روندهای دیجیتال

این لپ تاپ Dell Inspiron 14 2-in-1 اگر لپ تاپ و تبلت را در یک دستگاه می خواهید یک گزینه مقرون به صرفه است. لولاهای ۳۶۰ درجه که بدنه را به صفحه نمایش لمسی ۱۴ اینچی فول اچ دی پلاس خود متصل می کند، به آن اجازه می دهد به راحتی حالت ها را تغییر دهد و با پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i3، گرافیک UHD اینتل و ۸ گیگابایت رم، عملکرد سریعی خواهید داشت. همچنین فضای ذخیره‌سازی کافی در ۲۵۶ گیگابایت آن که با Windows 11 Home عرضه می‌شود، خواهید داشت.

لپ تاپ Dell Inspiron 16 2-in-1 – 800 دلار، ۱۰۰۰ دلار

دل

لپ تاپ Dell Inspiron 16 2-in-1 همچنین گزینه ای برای جابجایی بین حالت لپ تاپ و حالت تبلت را ارائه می دهد، با یک صفحه نمایش لمسی ۱۶ اینچی Full HD+ در مرکز همه، اما عملکرد سریعتر و فضای ذخیره سازی بیشتر را نیز ارائه می دهد. این لپ تاپ ۲ در ۱ دارای پردازنده AMD Ryzen 7 7730U، AMD Radeon Graphics، ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت SSD است.

بهترین معاملات جمعه سیاه مانیتور Dell

مانیتور Dell SE2222H – 80 دلار، ۹۰ دلار بود

دل

مانیتور Dell SE2222H گزینه بسیار ارزانی است اگر برای راه اندازی رایانه خود به صفحه نمایش جدیدی نیاز دارید، اما ناامید نخواهد شد زیرا صفحه نمایش ۲۲ اینچی آن دارای وضوح Full HD برای جزئیات واضح و فناوری ComfortView Dell است که با به حداقل رساندن رنگ آبی، خستگی چشم را کاهش می دهد. انتشار نور این نظارت کنید همچنین با پایه کوچک و نگهدارنده کابل داخلی، فضای زیادی را روی میز شما اشغال نخواهد کرد.

مانیتور Dell E2723HN – 125 دلار، ۲۲۰ دلار بود

دل

مانیتور Dell E2723HN مجهز به صفحه نمایش ۲۷ اینچی Full HD است که در داخل ما قرار دارد. راهنمای خرید مانیتور کامپیوترمحدوده توصیه شده ۲۴ اینچ تا ۳۲ اینچ است. این مانیتور همچنین دارای ComfortView Dell برای راحتی چشم بهینه، پشتیبانی از سیستم‌های جدید و قدیمی با پورت‌های HDMI و VGA، و پایه فشرده با سیستم مدیریت کابل برای کاهش شلوغی روی میز است.

مانیتور بازی منحنی Dell S3222DGM – 240 دلار، ۳۵۰ دلار بود

دل

مانیتور گیمینگ منحنی Dell S3222DGM در حال اجراست بهترین مانیتورهای بازی با صفحه نمایش ۳۱٫۵ اینچی خود با وضوح QHD و انحنای ۱۸۰۰R، برای جزئیات واقعی و گیم پلی فراگیر. نرخ تازه سازی ۱۶۵ هرتز را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد اشیاء سریع را به وضوح مشاهده کنید و FreeSync Premium AMD برای از بین بردن لکنت و پارگی صفحه نمایش. مانیتور همچنین دارای یک نور پایین برای روشن کردن صفحه کلید شما و دریچه هایی در پشت برای پخش بهتر گرما است.

بهترین معاملات روز جمعه سیاه Dell PC Dell

Dell Inspiron Small Desktop – 450 دلار، ۶۵۰ دلار بود

دل

Dell Inspiron Small Desktop، درست به نام خود، یک است کامپیوتر رومیزی که فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد زیرا تنها حدود ۱۱٫۴ اینچ ارتفاع، ۳٫۷ اینچ عرض و ۱۱٫۵ اینچ عمق دارد. با وجود این که جثه نسبتاً کوچکی دارد، بسیار خوب است، زیرا مجهز به پردازنده نسل سیزدهم اینتل i5، گرافیک Intel UHD 730 و ۸ گیگابایت رم است. رایانه رومیزی روی Windows 11 Home اجرا می شود و سیستم عامل آن در SSD 512 گیگابایتی از قبل بارگذاری شده است.

Dell Inspiron 24 All-in-One – 500 دلار، ۶۵۰ دلار بود

دل

اگر نمی‌خواهید با کابل‌های ناخوشایند مقابله کنید، باید Dell Inspiron 24 All-in-One را بررسی کنید. CPU و صفحه نمایش در یک بسته ترکیب شده اند، بنابراین اگر با صفحه کلید و ماوس بی سیم استفاده می کنید، تنها کابلی که نیاز دارید کابل برق آن است. این کامپیوتر همه کاره دارای صفحه نمایش ۲۳٫۸ اینچی با رزولوشن فول اچ دی است و از پردازنده نسل سیزدهم Core i3 اینتل، گرافیک UHD اینتل، ۸ گیگابایت رم و ویندوز ۱۱ هوم که با ۲۵۶ گیگابایت SSD عرضه می شود، قدرت می گیرد.

Dell Inspiron 27 All-in-One – 850 دلار، ۱۱۵۰ دلار بود

دل

Dell Inspiron 27 All-in-One در لیست ما گنجانده شده است بهترین کامپیوترهای همه کاره به عنوان انتخاب پیشنهادی ما برای خانواده ها، زیرا یک گزینه مقرون به صرفه با طراحی مناسب برای خانواده است. با عملکرد مشکلی نخواهید داشت زیرا مجهز به پردازنده Core i7 اینتل نسل سیزدهم، گرافیک Intel Iris Xe و ۱۶ گیگابایت رم است و روی ویندوز ۱۱ Home که در SSD 1 ترابایتی از قبل بارگذاری شده است، اجرا می شود. این دستگاه همچنین دارای صفحه نمایش ۲۷ اینچی روشن و رنگارنگ با وضوح Full HD است.

بهترین تخفیف های لپ تاپ بازی Dell Black Friday

لپ تاپ گیمینگ دل G16 – 800 دلار، ۱۲۵۰ دلار بود

دل

دل G16 یکی از مقرون به صرفه ترین هاست معاملات لپ تاپ بازی که به شما اجازه بازی می دهد بهترین بازی های کامپیوتر، اگرچه ممکن است مجبور شوید تنظیمات گرافیکی پایین تا متوسط ​​را برای برخی از عناوین پرتقاضا انتخاب کنید زیرا بر روی پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7، کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3050 Ti و ۱۶ گیگابایت رم اجرا می شود. این لپ تاپ گیمینگ همچنین دارای صفحه نمایش ۱۶ اینچی با وضوح QHD+ و نرخ رفرش ۱۶۵ هرتز و SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت با ویندوز ۱۱ هوم است.

لپ تاپ بازی Alienware m16 – ۱۳۰۰ دلار، ۱۸۰۰ دلار بود

Alienware

لپ تاپ گیمینگ Alienware m16 یکی از قدرتمندترین دستگاه هایی است که گیمرها می توانند در حال حاضر خریداری کنند. مجهز به پردازنده AMD Ryzen 9 7845HX، کارت گرافیک AMD Radeon RX 7600M XT و ۱۶ گیگابایت رم، در اجرای محبوب ترین بازی های ویدیویی امروزی مشکلی نخواهد داشت. فضای زیادی برای عناوین AAA و به‌روزرسانی‌های ضروری آنها در SSD 1 ترابایتی لپ‌تاپ بازی که با Windows 11 Home عرضه می‌شود، خواهید داشت و از گیم‌پلی روی صفحه نمایش ۱۶ اینچی آن با وضوح QHD+ و نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز لذت خواهید برد.

لپ تاپ گیمینگ Alienware x14 R2 – 1700 دلار، ۲۰۰۰ دلار بود

جیکوب روچ / روندهای دیجیتال

به چالش کشیدن بهترین لپ تاپ های گیمینگ هست لپ تاپ گیمینگ Alienware x14 R2که برای بازی های رایانه شخصی آینده در چند سال آینده با پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i7، کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 4060 و ۳۲ گیگابایت رم. این دستگاه دارای یک SSD 1 ترابایتی با Windows 11 Home، و یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی با وضوح QHD+ و نرخ رفرش ۱۶۵ هرتز است.

آیا باید در جمعه سیاه یا سایبر دوشنبه از دل خرید کنید؟

بیشتر خریداران وسوسه می‌شوند تا معاملات جمعه سیاه Dell را به نفع پس‌اندازهای بالقوه بزرگ‌تر در Cyber ​​Monday به اشتراک بگذارند. با این حال، این خطر مشاهده تخفیف‌های کوچک‌تر بر روی دستگاه‌هایی که می‌خواهید بخرید را نیز به همراه دارد – اگر تا آن زمان هنوز موجودی موجود باشد. اگر لپ‌تاپ، مانیتور یا رایانه رومیزی که از دل می‌خواهید در حال حاضر با قیمت پایین‌تری برای جمعه سیاه عرضه می‌شود، و شما می‌توانید آن را بپردازید، به شدت توصیه می‌شود که فوراً اقدام به خرید کنید، زیرا هیچ اطمینانی وجود ندارد که خرید کنید. وقتی سایبر دوشنبه فرا می رسد، یک معامله بهتر است.

توصیه های سردبیران








منبع: https://www.digitaltrends.com/computing/dell-black-friday-deals-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *