شرکت مادر ۵۰۵ Games Digital Bros 30 درصد از نیروی کار جهانی را اخراج می کند

Digital Bros، شرکت مادر ۵۰۵ Games و تعدادی دیگر از زیرمجموعه های بازی، یک “بررسی سازمانی” را اعلام کرده است که به موجب آن تقریبا ۳۰ درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند.

بر اساس آمارهای اخیر خود، Digital Bros در حال حاضر ۴۴۲ نفر را در سراسر شرکت استخدام می کند، به این معنی که اخراج های جدید اعلام شده احتمالاً بر حدود ۱۳۰ کارگر تأثیر خواهد گذاشت.

این شرکت می‌گوید که پس از بررسی پروژه‌ها در استودیوهای توسعه و واحدهای انتشاراتی خود – که شامل ۵۰۵، توسعه‌دهنده Assetto Corsa Kunos Simulazioni، استودیوی Puzzle Quest Infinity Plus Two و توسعه‌دهنده موبایل Terraria DR Studios می‌شود – این کاهش‌ها را انجام می‌دهد تا با پروژه‌های در حال تحول هماهنگ شود. محیط رقابتی [and] حداکثر بهره وری عملیاتی را تضمین کنید.”

پخش خبر: چه کسی باید در The Legend of Zelda: The Movie بازی کند؟در یوتیوب تماشا کنید

Digital Bros در نامه‌ای نوشت: «بازار بازی‌های ویدیویی از زمان شیوع بیماری همه‌گیر به گونه‌ای تکامل یافته است که از نظر بازی‌های جدید انتخابی‌تر باشد. بیانیه مطبوعاتی همراه با اعلام امروز اخراج، “با بازگشت مصرف کنندگان به طور فزاینده به دارایی های فکری به خوبی تثبیت شده و انجام همین بازی ها برای مدت طولانی تر.”

پس از ارزیابی بازار و کاهش گسترده مشاغل، Digital Bros می‌گوید که استراتژی جدیدی را اتخاذ خواهد کرد که تمرکز آن بر «عاقبت‌ها و نسخه‌های جدید بازی‌های موفق و جا افتاده قبلی، با تعداد محدودی از تولیدات جدید با بودجه بیشتر» خواهد بود.

اخبار اخراج در Digital Bros در سالی منتشر می شود که شاهد از دست دادن مشاغل سنگین و تعطیلی استودیوها در سراسر صنعت بازی بوده است. اپیک گیمز سازنده فورتنایت اخیراً ۸۳۰ شغل کاهش یافته استو ۲۰۲۳ نیز اخراج هایی را به همراه داشته است گروه Embracer، Bungie توسعه دهنده Destiny 2، سگا، پلی استیشن، تیم ۱۷، مایکروسافت، دوتا بگیر، بازی های شورش، EA، تکان دادن، متا، وحدت، یوبی سافت، CD Projekt، روبلوکس، افراطی دیجیتالو آمازون.


منبع: https://www.eurogamer.net/505-games-parent-company-digital-bros-laying-off-30-of-staff

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *